kesäkuu
Europe/Helsinki

Logitech G päivitti pelihiirimallistoaan huipputehokkaalla HERO 16K -anturilla

G903_G703_G403_HERO GROUP

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) on päivittänyt G903-, G703- ja G403-pelihiiret HERO 16K -anturilla.

High Efficiency Rated Optical -sanoista muodostettu HERO-lyhenne kuvaa Logitechin omaa optista anturitekniikkaa, joka takaa huipputarkan toimivuuden luotettavasti ja energiatehokkaasti. HERO-anturia käyttävät uutuushiiret ovat langattomat Logitech G903 LIGHTSPEED ja Logitech G703 LIGHTSPEED sekä langallinen Logitech G403 HERO.

”Julkistuksestaan lähtien on luomamme HERO ollut todellinen läpimurto anturiteknologian saralla. HERO onkin saanut ansaitsemansa arvostuksen käyttäjiltä”, kommentoi Logitechin pelituotteiden johtaja Ujesh Desai. ”Tästä johtuen koimme parhaaksi laajentaa HERO-anturin käyttöä laajemmin pelituotteissamme. Näin voimme tarjota pelaajille entistä parempaa suorituskykyä alhaisella virrankulutuksella.”

Logitechin pelihiirien lippulaivamalli Logitech G903 LIGHTSPEED on päivitetty HERO 16K -anturilla. Se takaa ennenäkemättömän tarkkuuden sekä peräti kymmenkertaisen virransäästön aiempiin malleihin verrattuna. Tämän ansiosta Logitech G903 toimii jopa 140 tuntia yhdellä latauksella. Lisäksi hiiri voidaan ladata erikseen hankittavalla langattomalla POWERPLAY-latausalustalla käytön aikana. Logitech G903 hyödyntää myös ainutlaatuista langatonta LIGHTSPEED-kommunikointitekniikkaa, joka toimii viiveettömällä yhden millisekunnin päivitysnopeudella. Siksi se on jopa perinteisiä langallisia hiiriä suorituskykyisempi. Lisäksi oikea- ja vasenkätisille sopivassa pelihiiressä on 16,8 miljoonan väriyhdistelmän LIGHTSYNC RGB -valaistus ja 11 ohjelmoitavaa painiketta.

Myös kevytrakenteinen ja langaton Logitech G703 LIGHTSPEED -pelihiiri on päivitetty HERO 16K -anturilla. Ergonomisesti muotoiltu ja vain 95 grammaa painava pelihiiri toimii täydellä latauksella jopa 35 tuntia. Logitech G703 kykenee jopa 16 000 pisteen DPI-tarkkuuteen ja on lippulaivamallin tavoin yhteensopiva langattoman POWERPLAY-latausalustan kanssa.

Ergonomisesti muotoiltu ja RGB-värivalaistuksella varustettu Logitech G403 HERO -pelihiiri hyötyy HERO 16K -anturin paremmasta tarkkuudesta. Kuudella ohjelmoitavalla painikkeella ja 10 gramman irrotettavalla lisäpainolla varustettu pelihiiri on entistä kevytrakenteisempi ja oivallinen valinta langallisten hiirten ystäville.

Pelihiirten käytettävyyden viimeistelee ilmaiseksi ladattava Logitech G HUB -peliohjelmisto. Se sisältää vaivattoman käyttöliittymän ja tarjoaa paljon räätälöintivaihtoehtoja Logitech G -pelihiirille aina värivalaistuksesta painikkeiden uudelleenmäärittelyyn.

Hinta ja saatavuus

Logitech G903 LIGHTSPEED, Logitech G703 LIGHTSPEED ja Logitech G403 HERO tulevat myyntiin kesäkuussa 149, 99 ja 69 euron suositushinnoin. Kaikki hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

https://youtu.be/31jD01c8NTU (G903 video)

https://youtu.be/yWaMSjtWmo8 (G703 video)

https://youtu.be/bkICDHpcIRo (G403 video)

http://bit.ly/2wLLym3 (kuvia)

Logitech G

Logitech Internationalin omistama Logitech G -tuotemerkki on tietokone- ja konsolipelitarvikkeiden maailmanlaajuinen markkinajohtaja. Logitech G tarjoaa kaiken tasoisille pelaajille alan johtavia näppäimistöjä, hiiriä, kuulokkeita, hiirimattoja ja simulaatio-ohjaimia, kuten ratteja ja lento-ohjaimia. Ne ovat syntyneet intohimosta pelaamiseen sekä innovatiivisen muotoilun ja kehittyneiden teknologioiden ansiosta. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitech G:stä osoitteessa www.logitechg.com.