heinäkuu
Europe/Helsinki

Logitech G PRO X -pelikuulokkeilla äänet kuuluvat ammattimaisesti molempiin suuntiin

Logitech G Pro X Jankos

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) julkisti uudet ammattitason pelikuulokkeet, joissa on ensi kertaa mukana Blue VO!CE -mikrofonitekniikka.

Logitech G PRO X- ja Logitech G PRO -pelikuulokkeet on suunniteltu yhdessä peliammattilaisten kanssa vastaamaan laatua vaativien pelaajien tarpeita. Kumpikin kuulokemalli tarjoaa huipputasoista puhe- ja kuulokeääntä sekä ensiluokkaista käyttömukavuutta.

Logitech G PRO X

Logitech G PRO X ovat ensimmäiset Blue Microphonesin kanssa yhteistyössä suunnitellut pelikuulokkeet. Blue VO!CE -mikrofonitekniikka toimii osana Logitech G HUB -ohjelmistoa. Sen ansiosta käyttäjä voi määrittää mikrofoniäänen ominaisuuksia omien mieltymysten mukaisesti ja taata joukkuekavereilleen kirkkaan ja selkeän puheäänen. Laadukas mikrofonitekniikka sopii oivallisesti myös pelien striimaamiseen.

Esiasetusten avulla Blue VO!CE -ohjelmiston tallennus- ja toistoasennuksia on helppo mukauttaa. Tarkempia lisäsäätöjä ja syvempää räätälöitävyyttä kaipaaville löytyy runsaasti erilaisia vaihtoehtoja mikrofoniohjelmiston asetuksista.

”Blue VO!CE vakuuttaa huipputasoisella äänellään”, kommentoi TSM-tiimin Fortnite-pelaaja Hamlinz. ”Ääni kuulostaa aivan kuin se tulisi ammattilaisen lähetysmikrofonista.”

Pc-tietokoneiden ja mobiililaitteiden kanssa yhteensopivat Logitech G PRO X -pelikuulokkeet hyödyntävät Logitech G:n omia korkeatasoisia 50 millimetrin kuuloke-elementtejä. Ainutlaatuisesta hybridimateriaalista valmistetut elementit takaavat tarkan äänen erottelukyvyn ja syvät bassotaajuudet. Kuulokkeet sopivat erinomaisesti elokuvamaisesta äänimaailmasta nauttimiseen pelaamisen ohella.

Logitech G PRO X -kuulokkeet hyödyntävät myös DTS Headphone: X 2.0 -tilaäänitekniikkaa. Sen ansiosta kuulokkeet voivat tarkasti simuloida kolmiulotteisen ympäristön äänet tulemaan eri suunnista etäisyydet huomioiden. Tekniikan ansiosta esimerkiksi takaa tulevat askeleet on helppo erottaa edessä kuuluvista äänistä. Tämä mahdollistaa nopeamman reagoinnin peleissä kohdattaviin taistelutilanteisiin.

Laadukkaat pelikuulokkeet ovat myös rakenteellisesti ja materiaaleiltaan miellyttävät käyttää. Kuulokkeiden runko ja pääpanta on valmistettu alumiinista ja teräksestä, mikä takaa vahvan, mutta joustavan rakenteen. Korvan peittävät kuulokekupit on valmistettu pehmeästä muistivaahdosta ja päällystetty veluurilla sekä keinonahalla. Kokonaisuus sekä tuntuu että näyttää miellyttävältä myös pitkissä pelisessioissa.

Logitech G PRO

Logitech G PRO -pelikuulokkeet hyödyntävät X-mallin kanssa samaa rakennetta ja kuuloke-elementtejä ilman Blue VO!CE -mikrofonitekniikkaa, DTS-tilaäänitekniikkaa ja mobiililaitteisiin sopivaa audiokaapelia.

Hinta ja saatavuus

Logitech G Pro X- ja Logitech G Pro -pelikuulokkeet tulevat myyntiin heinäkuussa 129 ja 99 euron suositushinnoin. Hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

Lisätietoja

https://youtu.be/p3xsAF52p1Y (esittelyvideo)

http://bit.ly/2JlkykE (kuvia)

Logitech G

Logitech Internationalin omistama Logitech G -tuotemerkki on tietokone- ja konsolipelitarvikkeiden maailmanlaajuinen markkinajohtaja. Logitech G tarjoaa kaiken tasoisille pelaajille alan johtavia näppäimistöjä, hiiriä, kuulokkeita, hiirimattoja ja simulaatio-ohjaimia, kuten ratteja ja lento-ohjaimia. Ne ovat syntyneet intohimosta pelaamiseen sekä innovatiivisen muotoilun ja kehittyneiden teknologioiden ansiosta. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitech G:stä osoitteessa www.logitechg.com.