huhtikuu
Europe/Helsinki

Logitech G203 LIGHTSYNC -pelihiiri tarjoaa suorituskykyä tyylillä

G203 White

21.4.2020 – Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) tuo myyntiin suorituskykyisen ja valovoimaisen pelihiiren. Monipuolisuudestaan huolimatta hiiri on oivallinen valinta vaikkapa uuden pelaajan ensimmäiseksi pelihiireksi.

Logitech G203 LIGHTSYNC -pelihiiressä on kuusi ohjelmoitavaa painiketta ja huipputarkka optinen anturi. Hiiren upea värivalaistus on vapaasti muokattavissa kirkkauden ja peräti 16,8 miljoonan värin vaihtoehdosta. Pelihiiri myös toimii suoraan paketista otettuna. Erikseen asennettavaa ohjelmistoa ei välttämättä käyttöön tarvita.

Kaikki hiiren kuusi painiketta voidaan ohjelmoida omien tarpeiden ja halujen mukaan kätevin pikakomennoin. Tämä tapahtuu ilmaisen Logitech G HUB -ohjelmiston avulla, jolla toimintojen määrittäminen on nopeaa ja vaivatonta. Sovelluksen avulla onnistuu myös erilaisten värivaloasetusten määrittäminen. Näitä ovat valaistusmuodot, kuten värien aaltoilu tai sykähtely sekä kirkkausasetukset ja käytetyt värit. Halutessaan valoihin voi valita vaikkapa värien vaihtumisen liukuvasti yhdestä toiseen.

Hiiri kommunikoi tietokoneen kanssa jopa tuhat kertaa sekunnissa eli kahdeksan kertaa normaalia hiirtä nopeammin. Tämä mahdollistaa erittäin tarkan ja nopean liikuttamisen. Hiiren optisen anturin tarkkuutta voidaan puolestaan säätää jopa 8 000 dpi-arvon tarkkuuteen asti. Hiirestä saa siis halutessaan hyvin nopeasti ja herkästi liikkuvan tai tarpeen vaatiessa hitaamman, mutta tarkemmin kohdistavan.

Lisäksi painikkeissa on painallusvasteen antava kestävä metallijousi. Tästä aiheutuvan naksahduksen ansiosta käyttäjä tuntee sormillaan painallukset myös kesken kiivaiden pelitapahtumien.

Hinta ja saatavuus

Logitech G203 LIGHTSYNC -pelihiiri tulee myyntiin toukokuussa mustana ja valkoisena. Hiiren suositushinta on 39,99 euroa. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

Lisätietoja

www.logitechg.com/fi-fi/products/gaming-mice/g203-lightsync-rgb-gaming-mouse.html

https://bit.ly/2VnHYvJ (kuvia)

Logitech G

Logitech Internationalin omistama Logitech G -tuotemerkki on tietokone- ja konsolipelitarvikkeiden maailmanlaajuinen markkinajohtaja. Logitech G tarjoaa kaiken tasoisille pelaajille alan johtavia näppäimistöjä, hiiriä, kuulokkeita, hiirimattoja ja simulaatio-ohjaimia, kuten ratteja ja lento-ohjaimia. Ne ovat syntyneet intohimosta pelaamiseen sekä innovatiivisen muotoilun ja kehittyneiden teknologioiden ansiosta. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitech G:stä osoitteessa www.logitechg.com.