elokuu
Europe/Helsinki

Logitech julkisti litteitä ja hiljaisia näppäimistöjä sekä nupulahiiren

K580_M350

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) julkisti langattoman ja monikäyttöisen näppäimistön, langatonta tekniikkaa hyödyntävän tyylikkään näppäimistön ja hiiren yhdistelmäpaketin sekä irrallisen nupulahiiren.

”Nykyaikaisessa toimistotyössä hiljaisuus ja tyylikkyys on valttia. Olemme onnistuneet hiljentämään uutuustuotteitamme jopa 90 prosentilla aiemmasta ja matalaprofiiliseen muotoiluun on kiinnitetty entistä enemmän huomiota”, sanoo Logitechin hiiristä ja näppäimistöistä vastaava johtaja Art O Gnimh. ”Yhä useammin edellytetään myös useamman laitteen saumatonta hallittavuutta. Logitech K580 on tähän oivallinen työkalu, sillä sen ansiosta kirjoittaminen hoituu niin tietokoneella kuin älypuhelimellakin.”

Logitech K580 Slim Multi-Device

Logitech K580 on tyylikäs ja matalaprofiilinen langaton näppäimistö, joka voidaan helposti liittää yhtäaikaisesti useampaan eri laitteeseen. Tietokoneen ohella näitä voivat olla esimerkiksi älypuhelin ja tablettilaite. Näppäimistö muodostaa langattoman yhteyden joko omalla vastaanottimellaan tai Bluetooth-yhteyden kautta. Näppäimistön käyttöetäisyys on noin 10 metriä. Kätevän Easy-Switch-painikkeen ansiosta vaihtaminen eri laitteiden välillä sujuu helposti ja nopeasti. Käyttömukavuutta korostaa näppäimistön yläreunassa oleva yhdysrakenteinen puhelinteline, jossa puhelin on helposti käytettävissä näppäimistön kanssa.

Matalaprofiilisessa Logitech K580 -näppäimistössä on isokokoiset näppäimet ja erillinen numeronäppäimistö kompaktissa muodossa. Näppäimistö muistuttaa muotoilultaan kannettavien tietokoneiden näppäimistöjä ja tarjoaa miellyttävän käyttötuntuman. Lähes äänettömät painallukset korostavat käyttömukavuutta myös käyttöympäristöä ajatellen.

Logitech K580 on yhteensopiva pc- ja Mac-tietokoneiden sekä Chrome OS -käyttöjärjestelmän ja useimpien älylaitteiden kanssa. Älykkään virransäästöominaisuuden ansiosta näppäimistö toimii kahdella AAA-sormiparistolla jopa kaksi vuotta.

Logitech MK470 Slim Combo

Logitech MK470 Slim Combo -yhdistelmäpaketti sisältää ohutrakenteisen langattoman näppäimistön ja sen parina toimivan langattoman nupulahiiren. Sekä näppäimistön että hiiren painallukset ja rullapainikkeen käyttö ovat lähes äänettömiä. Sen ansiosta niiden käyttö ei häiritse muita samassa tilassa työskenteleviä. Yhdistelmäpaketin näppäimistö ja hiiri ovat myös ajattoman tyylikkäitä ja täydentävät työpistettä elegantilla muotoilullaan.

Sirorakenteinen näppäimistö sisältää täysikokoiset painikkeet ja erillisen numeronäppäimistön. Matalaprofiilinen muotoilu ja näppäinten saksikytkimet muistuttavat käyttötuntumaltaan kannettavien tietokoneiden näppäimistöjä. Näppäimistö on muotoilultaan Logitech K580 -mallin kaltainen, mutta siinä ei ole puhelintelinettä eikä Bluetooth-yhteyttä. Yhdistelmäpaketti liitetään tietokoneeseen langattomasti pienikokoisella usb-vastaanottimella. Molemmat laitteet menevät virransäästötilaan, kun niitä ei käytetä. Tämän ansiosta näppäimistössä riittää virtaa yksillä AAA-sormiparistoilla jopa kolmeksi vuodeksi. Hiirellekin virtaa riittää kahdesta AA-sormiparistosta noin puoleksitoista vuodeksi.

Logitech Pebble M350

Logitech MK470 -yhdistelmäpaketin langaton Logitech Pebble M350 -nupulahiiri on saatavana myös erikseen valkoisena, roosana ja harmaana. Hiiri toimii sekä omalla langattomalla vastaanottimellaan että Bluetooth-yhteydellä. Tarkan anturinsa ansiosta hiiri toimii lähes millä tahansa alustalla.

Hinta ja saatavuus

Logitech K580, Logitech MK470 ja Logitech M350 tulevat saataville elokuussa 54,99, 54,99 ja 24,99 euron kuluttajahinnoin. Kaikki hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

https://youtu.be/Te96FLlWQfQ (K580-esittelyvideo)

https://youtu.be/Y4Mfb8gWcZk (K470-esittelyvideo)

https://youtu.be/xvMTH7RFQJw (M350-esittelyvideo)

http://bit.ly/2NeOMYC (kuvia)

Logitech

Logitechin suunnittelemat tuotteet ovat läsnä ihmisten päivittäisessä elämässä. Ne yhdistävät käyttäjänsä moniin heille merkittäviin digitaalisiin kokemuksiin. Logitech aloitti yli 35 vuotta sitten ihmisten tuomisen lähemmäs toisiaan tietokoneiden avulla. Nyt Logitech on usean tuotemerkin yhtiö, joka yhdistää ihmisiä musiikin, pelaamisen, videoiden ja tietotekniikan keinoin. Logitechin tuotemerkkejä ovat Logitech, Ultimate Ears, Jaybird, Blue Microphones, Logitech G ja ASTRO Gaming. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitechista osoitteessa www.logitech.com.