heinäkuu
Europe/Helsinki

Logitech päivitti työtä tehostavat MX-oheislaitteet upeiksi Apple-versioiksi

MX for MAC desktop

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) julkisti Mac-tietokoneille ja iPad-tablettilaitteille optimoidun langattoman hiiren ja näppäimistön, jotka tarjoavat edistyneitä toimintoja laatua vaativalle Apple-käyttäjälle.

Logitechin lippulaivamallistona tunnetun MX-sarjan langaton hiiri ja näppäimistö toimivat toisistaan riippumattakin. Suurimman hyödyn niistä saa kuitenkin yhtäaikaisessa käytössä. Logitech MX Master 3 -hiiren erikoisuutena on huippunopea ja äärimmäisen tarkka MagWheel-vierityspainike. Sähkömagneettisen rakenteensa ansiosta rullalla voidaan kelata tuhansia rivejä sekunnissa täysin äänettömästi. Perfect Stroke -näppäimistöteknologiaa hyödyntävä Logitech MX Keys -näppäimistö tarjoaa ensiluokkaisen äänettömän näppäilytuntuman tyylikkään muotoilun kera. Nämä huippusuositut langattomat oheislaitteet on nyt päivitetty täydellisesti Apple-yhteensopiviksi. Tämä lisää entisestään Mac-tietokoneilla ja iPad-laitteilla työskentelevien työtehoa.

”Haluamme auttaa Mac-käyttäjiä löytämään todellisen potentiaalinsa ja kohentaa heidän aikaansaavuuttaan tuomalla mukaan työtä tehostavan langattoman hiiren ja näppäimistön”, kommentoi Logitechin luovien ja tuottavuustuotteiden johtaja Delphine Donne-Crock. ”Uusimmat MX-tuoteperheen jäsenet on uusittu Apple-käyttäjiä silmällä pitäen ja päivitetty vastaamaan heidän tarpeitaan. Olipa kyse tuottavuudesta, suorituskyvystä tai estetiikasta, MX Master 3 -hiiri ja MX Keys for Mac -näppäimistö tarjoavat korkeatasoisen kokemuksen Mac- ja iPad-käyttäjille.”

Logitech MX Master 3 for Mac on ergonomisesti muotoiltu langaton hiiri, jonka tarkkuus ja nopeus tehostavat työtä. Rannetta ja kättä tukeva muotoilu ehkäisee käytöstä aiheutuvaa väsymistä ja kiputiloja. Hiiren huipputehokas Darkfield-anturi toimii lähes kaikilla alustoilla lasipinnat mukaan lukien. Anturin 4 000 dpi-arvon tarkkuus tarjoaa uskomatonta käyttömukavuutta ja tarkkuutta. Uuden sukupolven MagSpeed-vieritystoiminnolla isojenkin tiedostojen ja sivujen selaaminen on vaivatonta. Sovelluskohtaiset profiiliasetukset mahdollistavat tehokkaan käytön ohjelmista toiseen siirryttäessä. Hiiren ladattava akku toimii täydellä latauksella jopa 70 päivää. Akkua voi myös ladata käytön aikana.

Logitech MX Keys for Mac -näppäimistö tarjoaa langatonta käyttömukavuutta miellyttävällä näppäintuntumalla ja keveillä painalluksilla. Näppäimistön älykäs taustavalaistus huomaa käsien läheisyyden ja osaa säätää valaistuksen ympäröivän tilan kirkkauden mukaan. Kun näppäimistöä ei käytetä, se säästää virtaa sammuttamalla taustavalon. Näppäimistössä on Mac-tietokoneiden mukainen näppäinasettelu ja siten tarvittavat toiminnot vaativaankin Mac-käyttöön. Näppäimistö on yhteensopiva myös iPad- ja iPhone-älylaitteiden kanssa.

MX Master 3 for Mac -hiiri ja MX Keys for Mac -näppäimistö voidaan ladata tehokkaalla usb-c-pikalatauksella, jotta niiden langaton käyttö on mahdollisimman sujuvaa. Upea ja huoliteltu ulkoasu sekä Apple-yhteensopiva värimaailma viimeistelevät tyylikkään kokonaisuuden.

Hinta ja saatavuus

Logitech MX Master 3 for Mac ja Logitech MX Keys for Mac tulevat myyntiin heinäkuussa 119 ja 119 euron kuluttajahintoihin. Hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

https://youtu.be/1b7-_d7C99g (MX Master 3 -esittelyvideo)

https://youtu.be/zNGOTNOXJLs (MX Keys -esittelyvideo)

https://bit.ly/2CTuHUB (kuvia)

Logitech

Logitechin suunnittelemat tuotteet ovat läsnä ihmisten päivittäisessä elämässä. Ne yhdistävät käyttäjänsä moniin heille merkittäviin digitaalisiin kokemuksiin. Logitech aloitti yli 35 vuotta sitten ihmisten tuomisen lähemmäs toisiaan tietokoneiden avulla. Nyt Logitech on usean tuotemerkin yhtiö, joka yhdistää ihmisiä musiikin, pelaamisen, videoiden ja tietotekniikan keinoin. Logitechin tuotemerkkejä ovat Logitech, Ultimate Ears, Jaybird, Blue Microphones, Logitech G ja ASTRO Gaming. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitechista osoitteessa www.logitech.com.