huhtikuu
Europe/Helsinki

Logitech SLIM FOLIO PRO tuo taustavalaistun näppäimistön iPad Prolle

SlimFolioPro

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) julkisti Logitech SLIM FOLIO PRO -näppäimistökannen kolmannen sukupolven iPad Pro -tablettilaitteille.

Jalustalla varustetun suojakannen ja taustavalaistun näppäimistön yhdistelmä on täydellinen kumppani kaksi viikkoa sitten julkistetuille iPad Pro -tablettilaitteille. Logitechilla on yli 20 vuoden kokemus näppäimistöjen valmistamisessa. Tätä osaamista ja kokemusta on hyödynnetty miellyttävää ja helppokäyttöistä tablettinäppäimistöä suunniteltaessa. Logitech SLIM FOLIO PRO -näppäimistökotelo tarjoaa käyttäjälleen kannettavan tietokoneen kaltaisen käyttökokemuksen miellyttävillä näppäinpainalluksilla ja laadukkailla näppäimillä. Näppäimistön käyttämä langaton Bluetooth LE -yhteystekniikka on luotettava ja vähävirtainen.

”Yhä useammat työskentelevät nykyään etätöissä poissa perinteisen työpöydän ääreltä. Kun työpisteenä voi olla keittiönpöytä, olohuoneen sohva tai lentokentän aulatila, käytännöllinen näppäimistö iPadin kanssa on kaikki mitä tarvitaan”, kommentoi Logitechin mobiilituotteiden johtaja Michele Hermann. ”Logitech SLIM FOLIO PRO tekee iPad Pro -tablettilaitteesta entistä monipuolisemman työvälineen. Taustavalaistun näppäimistön ansiosta vaativammatkin päätetyöt sujuvat leikiten lähes missä tahansa.”

iPad Pron 11 ja 12,9 tuuman mallit asettuvat miellyttävässä katselukulmassa SLIM FOLIO PRO -näppäimistökanteen. Laadukkaiden saksikytkimien ansiosta jokainen näppäinpainallus on pehmeä, tarkka ja luonnollisen tuntuinen. Tämä mahdollistaa nopean ja tarkan kirjoittamisen. Näppäimistössä on myös iOS-pikanäppäimet esimerkiksi kirkkauden ja äänenvoimakkuuden säätämiseen.

Suojakuorta voidaan käyttää vaivatta luovien töiden parissa, kuten toisen sukupolven Apple Pencil -kosketuskynän kanssa. Se voidaan kiinnittää suojaan magneettisella kiinnitysmekanismilla, jolloin kynä kulkee kätevästi laitteen mukana. Halutessaan suojakuoren voi taittaa iPad Pron ympärille, jolloin kokonaisuus soveltuu erinomaisesti esimerkiksi e-kirjojen lukemiseen ja verkkosivustojen selaamiseen.

Tehokkaan Bluetooth LE -parituksen ansiosta muodostettu yhteys säilyy näppäimistön ja iPad Pron välillä käytön ajan. Myös yhdistäminen laitteiden välillä sujuu automaattisesti ilman erillistä toimenpidettä. Ladattava näppäimistö toimii yhdellä latauksella noin kolmen kuukauden ajan.

Hinta ja saatavuus

Logitech SLIM FOLIO PRO -näppäimistökansi tulee saataville huhtikuussa 11 ja 12,9 tuuman versioina 139 ja 159 euron suositushintaan. Hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

http://bit.ly/2uGzNMN (kuvia)

Logitech

Logitechin suunnittelemat tuotteet ovat läsnä ihmisten päivittäisessä elämässä. Ne yhdistävät käyttäjänsä moniin heille merkittäviin digitaalisiin kokemuksiin. Logitech aloitti yli 35 vuotta sitten ihmisten tuomisen lähemmäs toisiaan tietokoneiden avulla. Nyt Logitech on usean tuotemerkin yhtiö, joka yhdistää ihmisiä musiikin, pelaamisen, videoiden ja tietotekniikan keinoin. Logitechin tuotemerkkejä ovat Logitech, Ultimate Ears, Jaybird, Blue Microphones, Logitech G ja ASTRO Gaming. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitechista osoitteessa www.logitech.com.