toukokuu
Europe/Helsinki

Logitech tarjoaa paremmat työkalut esitysten pitämiseen

R500

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) on tehnyt merkittäviä parannuksia Spotlight-esitysohjaimeensa ja julkaisee samalla uuden Logitech R500 -laserosoittimen.

Viime vuonna julkaistu Spotlight Presentation Remote loi alan uuden standardin esitystyökalujen saralla. Ainutlaatuiset korostus- ja suurennustoiminnot suoraan näytöltä mahdollistivat uudenlaiset esitystavat yksityiskohtien ja tärkeiden asioiden esille tuomiseen. Spotlight-ohjelmiston päivitys ja uusi R500-laserosoitin vievät esitystyökalujen käytön uudelle tasolle tuomalla mukaan helpottavia ominaisuuksia. Näin ne myös auttavat esitysten pitäjiä saamaan entistä enemmän irti työstään ja tuomaan mukaan lisää itsevarmuutta. Kun työkalut ovat kunnossa, myös esitysten läpikäyminen tuntuu entistä mukavammalta.

”Jatkoimme Spotlightin ja esitystyökalujen parissa innovointia voidaksemme auttaa esitysten pitäjiä työssään”, kommentoi tuotepäällikkö Anatoliy Polyanker. ”Spotlight-esitystyökalumme on ensiluokkainen valinta itsevarmuutta ja rohkeutta hehkuville esityksille. Uusien päivitysten myötä laite päivittyy paljon kaivatuilla ominaisuuksilla.”

Logitech Spotlight

Spotlight-esitysohjain on lajissaan ainutlaatuinen, sillä se toimii esimerkillisesti televisioiden ja led-näyttöjen kanssa, verkkotapaamisissa sekä usean näytön järjestelmien kanssa. Lisäksi Spotlight on yhteensopiva perinteisten videoprojektorien kanssa. Spotlight on käytettävissä Logitech Presentation -sovelluksen kanssa ja uusien päivitysten mukana Spotlight täydentyy uudenlaisilla ominaisuuksilla.

Täysin uutta on Highlight Freeze -toiminto, jonka avulla korostus voidaan asettaa näytölle ilman jatkuvaa osoittamista. Tämä helpottaa esittämistä, kun korostettavaa kohtaa ei tarvitse aktiivisesti osoittaa puhumisen aikana. Toisena merkittävänä uutuutena on entistä monipuolisemmat ajastustoiminnot, joiden avulla esitysohjain voidaan asettaa värisemään esimerkiksi tietyin aikavälein tai tiettyinä kellonaikoina. Tämä helpottaa esityksen rytmittämistä, jolloin on helpompi pysyä asetetussa aikataulussa.

Logitech Spotlight Presentation Remote -esitysohjaimen uudistettu ohjelmisto on nyt ladattavissa ilmaisena päivityksenä Logitechin kotisivuilta.

Logitech R500

Logitech laajensi esitystyökalujen valikoimaa julkistamalla Logitech R500 -laserosoittimen. Se on yksinkertainen, luotettava ja langaton esitystyökalu, joka kulkee helposti mukana missä vain. Se on oiva valinta kaikenlaisiin esityksiin, joissa käytetään videoprojektoria tai muuta fyysistä esitystaulua. Laserosoitin toimii jopa yli 20 metrin etäisyydeltä, joten se sopii niin pieniin kuin suuriinkin tiloihin. Punainen laservalo erottuu taustoista ja valaistuksesta huolimatta selkeästi.

Logitech R500 yhdistetään tietokoneeseen langattomasti joko usb-vastaanottimella tai Bluetooth-yhteydellä. Laserosoitin on yhteensopiva Windows-, Mac OS-, iOS- ja Android-käyttöjärjestelmien kanssa. Näin ollen se sopii käytettäväksi niin tietokoneiden kuin mobiililaitteidenkin kanssa. Logitech R500 on pienikokoinen ja tarjoaa miellyttävää hallittavuutta kumipinnoitteisten painikkeidensa ansiosta. Kohokuvioidun kumipinnoitteen ansiosta se myös pysyy hyvin otteessa käden kokoon katsomatta.

Hinta ja saatavuus

Logitech Spotlight Presentation Remote -esitysohjain on myynnissä 149 euron suositushintaan. Logitech Presentation -sovelluksen päivitys on saatavilla ilmaiseksi osoitteesta http://support.logitech.com/fi_fi/software/logi-presentation. Logitech R500 -laserosoitin tulee myyntiin kesäkuussa 59 euron suositushintaan. Hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

http://bit.ly/2kfuFJg (tuotekuvia)
https://youtu.be/3Gv7NqRcnzM (Spotlight-esittelyvideo)
https://youtu.be/jt7kwE6w-Bw (R500-esittelyvideo)

Tukkurit

ALSO Finland, puh: 03 213 6100, www.also.fi
Despec Finland, puh: 09 827 53 00, www.despec.fi
Tech Data Finland, puh: 0201 55 3636, www.techdata.fi

Logitech

Logitechin suunnittelemat tuotteet ovat läsnä ihmisten päivittäisessä elämässä. Ne liittävät käyttäjänsä moniin merkittäviin digitaalisiin kokemuksiin. Logitech aloitti yli 35 vuotta sitten ihmisten tuomisen lähemmäs toisiaan tietokoneiden avulla. Nyt Logitech tekee sen musiikin, pelaamisen, videoiden ja tietotekniikan keinoin. Logitechin tuotemerkkejä ovat Logitech, Logitech G, Ultimate Ears, Jaybird ja ASTRO Gaming. Logitech International on perustettu Sveitsissä vuonna 1981. Logitech on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Logitech, Logitech-logo ja muut Logitech-tuotemerkit ovat rekisteröityjä Sveitsissä ja muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit kuuluvat vastaaville omistajilleen. Lisätietoa Logitechista ja Logitechin tuotteista löytää yhtiön verkkosivustolta osoitteesta www.logitech.com.