lokakuu
Europe/Helsinki

Logitechin All-In-One-telakalla siistimpi työpöytä ja helppo kokouksiin osallistuminen

Logi Dock parantaa etätyökokemusta merkittävästi

Tänään Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ:LOGI) lanseeraa all-in-one Logi Dock -telakan, jossa on kätevät kokouksen hallintapainikkeet ja sisäänrakennettu kaiutinpuhelin (sertifioitu Googlen, Microsoft Teamsin ja Zoomin käyttöön). Logi Dock on Logitechin tyylikäs ratkaisu ammattilaisille työpöydän järjestämiseen ja tuottavuuden parantamiseen monien organisaatioiden siirtyessä pysyvään hybridityöskentelyyn.

"Kun pandemia iski, tutkimme pitkään ja huolellisesti loppukäyttäjiemme etätyöhön liittyviä tarpeita ja kipupisteitä. Tuloksena oli Logi Dock", sanoo Scott Wharton, Logitech Video Collaborationin toimitusjohtaja ja varapääjohtaja. "Kyseessä on mullistava, yksinkertainen ja moderni telakkaratkaisu, jossa on keskeisiä yhteistyöominaisuuksia, kuten yhdellä kosketuksella yhdistäminen ja parempi mykistyksen hallinta. Samalla telakka siistii johtohässäkän selkeäksi työtilaksi, jollaisen me kaikki haluamme."

Logi Dock -telakka siistii työpöytää tarjoamalla yhden liitäntäpisteen kaikille työpöydän laitteille. Logi Dock -telakkaan voi yhdistää jopa viisi USB-oheislaitetta ja kaksi näyttöä - ja samalla voit ladata kannettavaa tietokonetta jopa 100 W:n teholla. Logi Dock yhdistetään kannettavaan tietokoneeseen yhdellä johdolla, eikä muita johtoja, mokkuloita tai latureita tarvita ja työpöytä pysyy järjestyksessä.

Logi Dock integroituu intuitiiviseen Logi Tune -sovellukseen, joka auttaa hallitsemaan ja mukauttamaan Logitechin henkilökohtaisten yhteistyölaitteiden käyttökokemusta. Kun Logi Dock yhdistetään Logi Tunen kalenteri-integraatioon, sen älykkäät merkkivalot ilmoittavat, kun kokous on alkamassa. Intuitiivisilla painikkeilla voit liittyä kokoukseen, mykistää äänen, kytkeä kameran päälle/pois päältä2 ja lopettaa puhelun, joten kokouskokemus on vaivaton.

Koska äänen laatu on yhteistyön tuottavuuden kannalta keskeisessä roolissa, Logi Dock sisältää yritystason audio-ominaisuudet. Käyttäjät voivat hyödyntää vastamelukaiutinpuhelinta ja vaihtaa äänen yksityisissä keskusteluissa automaattisesti Zone Wireless -kuulokkeisiin tai Zone True Wireless -nappikuulokkeisiin. Kokouksen jälkeen Logi Dockin tehokkaita ja huippuunsa viritettyjä kaiuttimia voi käyttää musiikin kuunteluun.

Logi Dock -telakkaa on saatavana kahta väriä: Grafiitinharmaa ja valkoinen (grafiitinharmaa vain Microsoft Teamsille). Helposti asennettava telakka on sertifioitu yhteensopivaksi johtavien videoneuvottelualustojen kanssa, ja siinä on kätevät kokouksen hallintapainikkeet ja yritystason ääni. Logi Dock muuttaa oman työpöydän, toimiston tai työtilan tuottavaksi työympäristöksi modernia etä- ja hybridityöskentelyä varten.

Hinnoittelu ja saatavuus

Logi Dock on maailmanlaajuisesti saatavilla talvella 2021, ja sen suositushinta on 399 dollaria.

Logi Tune -kalenteriominaisuus on saatavilla tänään. Jos haluat lisätietoja Logitechin uusimmista ratkaisuista, käy verkkosivuillamme.

LOGITECH

Logitech on sveitsiläinen yritys, joka keskittyy innovaatioihin ja laatuun sekä kehittää tuotteita ja käyttökokemuksia, joista tulee olennainen osa ihmisten jokapäiväistä elämää. Logitech perustettiin Sveitsin Lausannessa vuonna 1981 ja se laajeni nopeasti Piilaaksoon. Yhtiö alkoi tuoda ihmisiä lähemmäs toisiaan innovatiivisten tietokoneiden oheislaitteiden ja monien alan ensimmäisten teknologioiden avulla. Näihin lukeutuvat muun muassa langattomat infrapunahiiret, peukalolla ohjattavat ohjainpallot ja laserhiiret.

Alkuajoistamme lähtien olemme jatkuvasti laajentaneet sekä tuotesuunnittelun osaamistamme että maailmanlaajuista läsnäoloamme. Jokaisella tuotteellamme keskitymme siihen, miten asiakkaamme toimivat ja ovat vuorovaikutuksessa digitaalisen maailman kanssa. Pidämme tuotesuunnittelun kaiken luomamme keskiössä, joten jokainen käyttökokemus on todella ainutlaatuinen ja mielekäs.

Miltei kaikkialla maailmassa myytävien tuotteiden avulla Logitech on kasvanut yritykseksi, jolla on useita tuotemerkkejä ja joka tuo ihmiset yhteen musiikin, pelaamisen, videoiden ja tietotekniikan keinoin. Logitechin tuotemerkkejä ovat Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Ultimate Ears, Jaybird, Blue Microphones ja Streamlabs.