lokakuu
Europe/Helsinki

Mevo Start 3-Pack - Striimaa tarinasi missä tahansa

Langattomaan livesuoratoistoon suunniteltu ekosysteemi Logitech For Creatorsilta

13.10.2021 - Logitech For Creators, Logitechin brändilaajennus (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) esittelee Mevo Start 3-Packin ja Mevo Multicam -sovelluksen kaikille luovuuttaan intohimoisesti ilmentäville sisällöntuottajille.

Striimausstudiopaketissa on kolme kannettavaa, langatonta Mevo Start -kameraa, jotka on suunniteltu livestriimaukseen ja tallennukseen upealla 1080p HD -resoluutiolla. Mevo Start 3-Pack ja Mevo Multicam -sovellus (ladattavissa ilmaiseksi App Storesta tai Google Playsta) korvaavat hankalat perinteiset laitteistot ja täyttävät sisällöntuottajien tarpeet ammattimaisen monikameralähetyksen kuvaamisessa suoraan älypuhelimella tai tabletilla.

Sisällöntuottajat ja tapahtumatuottajat voivat käyttää livestriimaukseen ja tallentamiseen suunniteltua Mevo Start -järjestelmää videon striimaamiseen Wi-Fin, puhelimen hotspotin tai jopa ethernetin* kautta. Mevo Start -kamerat on suunniteltu pitkäkestoiseen kuvaamiseen, ja niiden sisäisen akun kesto on jopa kuusi tuntia. Käyttäjä voi halutessaan kytkeä kameran jatkuvaa käyttöä varten myös virtalähteeseen USB-C-liitännän kautta.

"Kuvaatpa sitten keittiössäsi, äänitysstudiossa tai vaikka jalkapallopelissä, voit helposti luoda ammattimaisen, korkealaatuisen, monikamerastriimin Mevo Start 3-Packin avulla", sanoo Otto Cedeno, Logitech for Creatorsin Mevo-markkinointipäällikkö.

Mevo Multicam -sovelluksen avulla sisällöntuottajat voivat yhdistää jopa kolme Mevo Start -kameraa ja tuottaa helposti lähetysvalmista kuvaa monikameratuotantona. Ilmaisessa sovelluksessa on edistyksellinen mutta helppokäyttöinen Auto-Director-audiomikseri ja mahdollisuus lisätä mukautettuja grafiikoita ja tekstiä livenä. Sisällöntuottajat voivat livestriimata ruoanlaittoa, bändin esityksen, podcast-haastattelun tai tapahtuman YouTubeen, Facebookiin, Twitchiin ja muille alustoille intuitiivisen Mevo Multicam -sovelluksen muutamalla kosketuksella.

Mevo Start -kameran 83,7 asteen diagonaalisen kuva-alan ansiosta suoratoisto ja tallennus onnistuvat immersiivisenä 1080p Full HD -kokemuksena ilman vääristävää kalansilmäefektiä. Sisäänrakennettu vastamelumikrofoni tuottaa puhdasta, selkeää ääntä, ja valittavissa on myös analoginen äänitulo (3,5 mm TRS-liitäntä) , johon voi liittää mikin tai linjatason äänijohdon.

Hinnoittelu ja saatavuus
Mevo Start 3-Pack on saatavilla 13.10.2021 alkaen osoitteesta mevo.com ja Amazonilta suositushintaan 999 EUR. Mevo Multicam -sovelluksen voi ladata ilmaiseksi Apple App Storesta ja Google Play Storesta. Mevo Start on saatavilla myös yhden kameran pakkauksena suositushintaan 449 €.

Katso Mevo-lisävarusteet ja lisätietoja osoitteesta mevo.com.

*vaatii ethernet-sovittimen, myydään erikseen

Video user case - Podcasting
Video user case - Sports

Tietoa Blue-mikrofoneista ja Logitech For Creators -aputoiminimestä

Logitech For Creators on Logitechin aputoiminimi, joka auttaa kaikkia sisällönluojia tavoittelemaan intohimojaan avaamalla heidän huikean potentiaalinsa ja kyvyn muovata kulttuuria. Kunnioitamme sisällönluojia ja pidämme heidät kaiken tekemämme keskiössä, ja tuemme heitä tuotteillamme ja palveluillamme. Logitech For Creators tuo yhteen Blue-mikrofonit, Mevon ja Streamlabsin, brändit jotka ovat työkaluillaan aina palvelleet sisällöntuottajien tarpeita.

Blue jatkaa sen 25-vuotista perinnettä tarjoten palkittujen mikrofonien innovatiivista, huippumodernia suunnittelua ja suorituskykyä. Aina Bluen lippulaivana toimivasta Bottle-studiomikrofonista maailman parhaisiin USB-mikrofoneihin, Bluella on tarvittavat työkalut, joilla jokainen sisällönluoja saa äänensä kuuluville.

Vuonna 1981 perustettu ja Sveitsin Lausannessa pääkonttoriaan pitävä Logitech International on sveitsiläinen julkinen yhtiö, joka on listattu SIX Swiss Exchange -pörssiin (LOGN) sekä Nasdaq Global Select Market -pörssiin (LOGI). Etsi Logitech For Creators osoitteesta www.logitech.com/creators, yrityksen blogista tai tunnuksella @LogitechC.