elokuu
Europe/Helsinki

Palkittu Logitech G502 -pelihiiri päivitettiin tuntuvilla muutoksilla

G502HERO

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) on julkistanut huippusuositun G502-pelihiiren uudistetun version.

Logitech G502 HERO -pelihiiri on päivitetty ja paranneltu malli ikonisesta edeltäjästään. Alkuperäistä muotoilua noudattava pelihiiri hyödyntää uuden sukupolven HERO 16K -anturia ja Logitechin ainutlaatuista LIGHTSYNC RGB -teknologiaa. Lisäksi uutuusversion ominaisuuksia ovat 11 ohjelmoitavaa painiketta, viisi irrotettavaa lisäpainoa ja punottu johto.

”Alkuperäinen Logitech G502 on todellinen fanisuosikki, mutta sen julkaisun jälkeen anturiteknologiamme on kehittynyt valtavasti”, kommentoi Logitech-pelitarvikkeiden johtaja Ujesh Desai. ”HERO 16K -anturin myötä G502-pelihiirestä tuli entistäkin parempi ja uskon, että fanimme suorastaan rakastavat sitä.”

HERO 16K on Logitechin kaikkien aikojen tarkin, nopein ja erottelukykyisin liikeanturi. Uuden linssirakenteen ja päivitetyn liikealgoritmin ansiosta HERO 16K takaa äärimmäisen tarkkalukuisen ja hienovaraisen toimivuuden dpi-asetuksista tai liikkeen nopeudesta riippumatta. Anturi kykenee seuraamaan liikettä jopa 400 tuuman sekuntinopeudella (IPS) ja sen 16 000 dpi:n maksimitarkkuus takaa pikselintarkan hallinnan kaikissa pelitilanteissa.

Kaikki Logitech G502 HERO -pelihiiren 11 painiketta voidaan räätälöidä omien pelitarpeiden mukaan Logitech Gaming Software (LGS) -ohjelmistolla. Lisäksi hiiren mukana tulee viisi kappaletta 3,6 gramman painoista lisäpainoa, joilla hiiren painoa ja painopistettä voidaan säätää omien tarpeiden mukaan. Hiiren kaksoistoiminen vierityspainike takaa monipuolisen hallittavuuden myös sivuja tai pelivalikoita hallittaessa. Pelihiiren valaistusta voidaan säätää jopa 16,8 miljoonan värin paletista hyödyntäen LIGHTSYNC RBG -teknologiaa.

Hiiren omaan yhdysrakenteiseen muistiin voidaan tallentaa jopa viisi erilaista peliprofiilia asetuksineen, joten asetukset kulkevat kätevästi hiiren mukana tietokoneesta toiseen.

Aiemman G502-hiiren muotoilua noudattaen myös G502 HERO on äärimmäisen miellyttävä kädessä. Hiiren kuvioitu kumipinnoite ja punottu johto lisäävät käyttömukavuutta auttaen jaksamaan pitkissäkin pelisessioissa. Omronin kanssa yhteistyössä kehitetyt mekaaniset painikekytkimet kestävät jopa 50 miljoonaa painalluskertaa.

Hinta ja saatavuus
Logitech G502 HERO tulee myyntiin lokakuussa 89,90 euron suositushintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

http://bit.ly/2MAUViS (kuvia)

Logitech G

Logitech Internationalin omistama Logitech G -tuotemerkki on tietokone- ja konsolipelitarvikkeiden maailmanlaajuinen markkinajohtaja. Logitech G tarjoaa kaiken tasoisille pelaajille alan johtavia näppäimistöjä, hiiriä, kuulokkeita, hiirimattoja ja simulaatio-ohjaimia, kuten ratteja ja lento-ohjaimia. Ne ovat syntyneet intohimosta pelaamiseen sekä innovatiivisen muotoilun ja kehittyneiden teknologioiden ansiosta. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitech G:stä osoitteessa www.logitechg.com.