helmikuu
Europe/Helsinki

Täysin langattomat Jaybird VISTA -erikoiskuulokkeet täyttävät armeijan laatuvaatimukset

Jaybird Vista Planetary Snow

Maailman johtavan oheislaitteiden valmistaja Logitechin omistama Jaybird (www.jaybirdsport.com) on julkaissut Jaybird VISTA Planetary Green -erikoiskuulokkeet, jotka vastaavat Yhdysvaltojen armeijan laatuvaatimuksia ja ovat Jaybirdin #earthproof-konseptin mukaiset.

Jaybird VISTA Planetary Green -erikoiskuulokkeet ovat saaneet innoituksensa maapallon vehreydestä. Värityksessä yhdistyvät rakkaus ja ihailu ympäröivää luontoa kohtaan luonnonmukaisella vihreällä väriteemalla. Maastokuvioitu ja topografisia muotoja noudattava väripinta muistuttaa luonnon ja teknologisen maailman kohtaamisesta. Täysin langattomat tulppakuulokkeet täyttävät MIL-STD 810G -standardin vaatimukset ja sietävät siksi tärinää, pudottamisen, kolhut, kastumisen ja lian. Ne sopivatkin erinomaisesti kaikenlaiseen urheiluun ja muuhun liikkumiseen lähes missä ääriolosuhteissa tahansa.

”Kehittäessämme VISTA-kuulokkeita pyrimme siihen, että ne kestäisivät mitkä olosuhteet missä päin maailmaa tahansa”, kommentoi Jaybirdin toimitusjohtaja Jamie Parker. ”Earthproof-konseptilla tavoittelimme ääriolosuhteiden kestämistä, joihin myös armeijastandardit liittyvät. Standardien täyttäminen merkitsee meille paljon ja kertoo omaa kieltään siitä, miten Jaybird määrittää uudelleen täysin langattomien kuulokkeiden laatutason.”

IPX7-standardin mukaiset kastumiselta ja hieltä suojatut urheilukuulokkeet toistavat erottelukykyistä ääntä kuuden millimetrin kuuloke-elementeillä. Kuulokkeiden siipirakenteen ja tulppamuotoilun ansiosta ne pysyvät korvassa napakasti vauhdikkaassakin liikkeessä. Akunkestoa kuulokkeissa riittää mukana tulevan lataus- ja säilytyskotelon kanssa jopa 16 tunniksi. Ilmaiseksi ladattavalla Jaybrd-sovelluksella voi helposti räätälöidä äänentoiston asetuksia vastaamaan omia mieltymyksiä.

Jaybird VISTA -urheilukuulokkeet on palkittu monilla eri palkinnoilla ja tunnustuksilla. Näitä ovat muun muassa Runner’s World -lehden toimituksen valinta, Gear Patrol -sivuston ”Vuoden 2019 sata parasta tuotetta” -listaukseen päätyminen sekä GOOD DESIGN- ja iF DESIGN -palkinnot.

Jaybirdin testialueena on koko maailma. Aiheeseen voi tutustua tarkemmin #earthproof-konseptisivustolla osoitteessa www.jaybirdsport.com/fi-fi/earthproof.html.

Hinta ja saatavuus
Täysin langattomat Jaybird VISTA Planetary Green -urheilukuulokkeet ovat myynnissä 189 euron suositushintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron. Lisäksi Jaybird VISTA -kuulokkeita on saatavana sinisenä, harmaana ja mustana. Jaybird-hallintasovellus on saatavana veloituksetta iOS- ja Android-käyttöjärjestelmille.

http://bit.ly/3bKe2Qv (kuvia)

Jaybird

Vuonna 2006 perustettu Jaybird on aktiivisen elämäntyylin viihde-elektroniikkaan keskittynyt yritys, jonka pääkonttori sijaitsee Salt Lake Cityssä, Yhdysvalloissa. Jaybirdin korkealuokkaiset urheiluun liittyvät tekniset tuotteet pyrkivät kohentamaan ihmisten elämänlaatua. Jaybird on ollut alusta alkaen langattomien urheilukuulokkeiden edelläkävijä ja on tällä hetkellä Yhdysvaltain kolmanneksi suosituin urheilukuulokkeiden valmistaja. Jaybird on omistautunut tuomaan äärimmäisen hyvää äänentoistoa kokonaisvaltaisella otteella. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.jaybirdsport.com.