elokuu
Europe/Helsinki

Ultimate Ears julkisti kestävät ja jykeväsoundiset BOOM 3- ja MEGABOOM 3 -matkakaiuttimet

BOOM3

30.8.2018 – Maailman johtavan oheislaitteiden valmistajan, Logitechin omistama Ultimate Ears (www.ultimateears.com) julkisti Berliinin IFA-messuilla uuden sukupolven Ultimate Ears BOOM 3- ja MEGABOOM 3 -matkakaiuttimet, jotka vievät äänentoiston ja kaiutinten ominaisuudet uudelle tasolle.

Rakastetut ja palkitut Ultimate Ears -matkakaiuttimet ovat saaneet uuden muotoilun ja värimaailman. Kaksisävyinen, korkealaatuisella kankaalla pinnoitettu kaiutinkaksikko on valmistettu samasta materiaalista, jota käytetään muun muassa moottoripyörätakeissa ja paloturvallisuusvarusteissa. Tämän ansiosta lopputuloksessa yhdistyvät toisiinsa tyylikkyys ja kestävyys.

Uutta on myös kaiuttimen päällä oleva Magic Button -monikäyttöpainike, jolla hallitaan musiikintoistoa. Molemmissa kaiutinmalleissa on täyden 360 asteen laadukas äänentoistotekniikka, joka toistaa sävelet tarkasti artistin tarkoittamalla tavalla. MEGABOOM 3 toistaa bassotaajuuksia selvästi jykevämmin kuin alkuperäinen MEGABOOM-malli. Riippumatta siitä soitetaanko musiikkia allasbileissä vai keskellä kuivaa korpea, helposti mukana kulkevat ja vesitiiviit BOOM 3- ja MEGABOOM 3 -matkakaiuttimet tarjoavat ennennäkemätöntä kestävyyttä, helppoutta ja erinomaista äänenlaatua.

”BOOM 3- ja MEGABOOM 3 -mallien myötä teimme matkakaiuttimesta entistä paremman”, kommentoi Ultimate Earsin toimitusjohtaja Charlotte Johs. ”Kuulijan ympäröivän 360 asteen äänentoiston lisäksi matkakaiuttimiemme äänenlaatu on tasapainoinen ja alkuperäistä musiikkia kunnioittava. Uskomme myös matkakaiuttimien käyttökestävyyteen tyylistämme ja muotoilustamme tinkimättä. Kokonaisuuden viimeistelee monikäyttöinen taikanappi.”

Täysin uuden monikäyttöpainikkeen ansiosta käyttäjä voi toistaa tai pysäyttää musiikin ja vaihtaa kappaletta kaivamatta esiin älypuhelinta. Lisäksi parittamalla BOOM- tai MEGABOOM-matkakaiuttimen Ultimate Ears iOS -sovelluksen kanssa, käyttäjä pääsee hallinnoimaan Apple Musicin 45 miljoonan kappaleen musiikkivalikoimaa yhdellä painalluksella. Tätä kautta onnistuu helposti myös omien soittolistojen luonti. Android-käyttäjät voivat puolestaan hyödyntää monikäyttöpainiketta Deezer Premium -suoratoistopalvelun kanssa. Lisää musiikkipalveluita on luvassa myöhemmin päivityksinä.

BOOM 3- ja MEGABOOM 3 -matkakaiuttimien uudistuksiin kuuluu myös IP67-standarditason suojaus pölyltä, vedeltä ja kolhuilta. Langaton Bluetooth-käyttöetäisyys yltää peräti 45 metriin asti. Lisäksi molemmat kaiuttimet kelluvat vedessä. Erikseen myytävällä Ultimate Ears POWER UP -lataustelakalla voidaan matkakaiuttimet ladata langattomasti. Perinteisempi johdollinen lataus onnistuu usb-kaapelilla. Täydellä latauksella BOOM 3 toistaa musiikkia jopa 15 tuntia ja MEGABOOM 3 peräti 20 tuntia.

BOOM & MEGABOOM -sovelluksella molemmat kaiutinmallit saavat käyttöönsä tukun lisäominaisuuksia. Näitä ovat muun muassa PartyUp-toiminto, jonka avulla eri sukupolvien BOOM- ja MEGABOOM-matkakaiuttimia voidaan linkittää langattomasti toisiinsa jopa 150 kappaletta! Muita sovelluksen ominaisuuksia ovat taajuuskorjain ja etähallintaominaisuudet uusitulla käyttöliittymällä.

BOOM 3 ja MEGABOOM 3 tulevat myyntiin neljänä kaksoisvärivaihtoehtoina. Näitä ovat yönmusta Night, punainen Sunset, sininen Lagoon ja violetti Ultraviolet.

Hinta ja saatavuus
Ultimate Ears BOOM 3 ja Ultimate Ears MEGABOOM 3 tulevat myyntiin 149 ja 199 euron suositushinnoin syyskuussa. Ultimate Ears POWER UP -lataustelakan suositushinta on 44,90 euroa. BOOM & MEGABOOM -sovellus on ladattavissa ilmaiseksi AppStoresta iPhone-puhelimille ja Google Playsta Android-puhelimille. Kaikki hinnat sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

https://youtu.be/1myOz7hHvgQ (esittelyvideo)
http://bit.ly/2wxnpiI (kuvia)

Ultimate Ears

Ultimate Ears muuttaa tavan, jolla ihmiset kokevat musiikin yhdessä kaikkialla. Ensin Ultimate Ears mullisti tavan, jolla muusikot voivat olla vuorovaikutuksessa konserttiyleisön kanssa siirtämällä esiintymislavan äänentoiston lavamonitoreista räätälöityihin korvamonitoreihin. Nykyään Logitech Internationalin omistama Ultimate Ears -tuotemerkki jatkaa laadukkaan äänentoiston kehittämistä palkituilla langattomilla kaiuttimillaan. Ne on suunniteltu musiikin ystäville riippumatta mihin elämä heitä kuljettaa. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Ultimate Earsista osoitteessa www.ultimateears.com.