kesäkuu
Europe/Helsinki

Uuden sukupolven Ultimate Ears WONDERBOOM 2 tarjoaa entistä tuhdimpaa äänentoistoa

UEWB2

4.6.2019 – Maailman johtavan oheislaitteiden valmistaja Logitechin omistama Ultimate Ears (www.ultimateears.com) tuo myyntiin uuden sukupolven WONDERBOOM 2 -matkakaiuttimen.

Mukin kokoinen, vedenpitävä ja langaton Ultimate Ears WONDERBOOM 2 -matkakaiutin toistaa musiikkia 360 asteen säteellä entistä tuhdimmalla bassotoistolla. Kaiuttimen uusittuihin ominaisuuksiin kuuluvat myös ulkokäyttöön tarkoitettu äänentehostustila, peräti 13 tunnin akunkesto ja säänkestävä IP67-standardin mukainen pintamateriaali.

Uuden äänentehostustilan ansiosta WONDERBOOM 2 soveltuu erityisen hyvin ulkokäyttöön. Omalla painikkeellaan käynnistettävä äänentehostustila tarjoaa aiempaa voimakkaampaa ja selkeää äänentoistoa sisäänrakennetun taajuuskorjaimen ansiosta. Edeltäjäänsä nähden WONDERBOOM 2 toistaa myös entistä syvempiä bassoääniä. Lisäksi kaksi WONDERBOOM 2 -kaiutinta on mahdollista liittää langattomasti toisiinsa ja toistaa stereoääniä entistä voimakkaammin.

”Asiakkaamme suorastaan rakastavat alkuperäistä WONDERBOOM-kaiutinta. Uskon, että WONDERBOOM 2 herättää heissä entistä enemmän samoja tuntemuksia”, kommentoi Ultimate Earsin johtaja Charlotte Johs. ”Olemme vieneet mukana kulkevan äänentoiston uudelle tasolle ja lisänneet siihen mahdollisuuden nauttia laadukkaasta äänestä stereona kahden kaiuttimen voimalla. Tämän ja entistä paremman akunkeston ansiosta 360 asteen äänentoisto soi entistä paremmin vaikka koko päivän.”

Kaiutin on viimeistelty tyylikkällä kaksivärisellä pinnoitteella, joka suojaa kaiutinta sekä lialta että kosteudelta. IP67-standardin mukaisen suojauksen ansiosta WONDERBOOM 2 on veden- ja pölynkestävä. Ainutlaatuinen kaiutinrakenne mahdollistaa myös kaiuttimen kellumisen vedessä. WONDERBOOM 2 onkin mitä oivallisin matkakumppani missä ikinä musiikkia halutaankin kuunnella.

Hinta ja saatavuus

Ultimate Ears WONDERBOOM 2 -matkakaiutin tulee myyntiin kesäkuussa viidellä trendikkäällä värivaihtoehdolla 99 euron suositushintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

https://youtu.be/nTIfWTv9QG0 (esittelyvideo)
http://bit.ly/2WxmvS4 (kuvia)

Ultimate Ears

Ultimate Ears muuttaa tavan, jolla ihmiset kokevat musiikin yhdessä kaikkialla. Ensin Ultimate Ears mullisti tavan, jolla muusikot voivat olla vuorovaikutuksessa konserttiyleisön kanssa siirtämällä esiintymislavan äänentoiston lavamonitoreista räätälöityihin korvamonitoreihin. Nykyään Logitech Internationalin omistama Ultimate Ears -tuotemerkki jatkaa laadukkaan äänentoiston kehittämistä palkituilla langattomilla kaiuttimillaan. Ne on suunniteltu musiikin ystäville riippumatta mihin elämä heitä kuljettaa. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Ultimate Earsista osoitteessa www.ultimateears.com.