August

Introduserer Logitech MK470 Slim Wireless Tastatur & Mus Combo

Moderne, slank og lydløs kombinasjon designet for din kuraterte livsstil og desktop

7. juni lanserte Logitech sin nye MK470 Slim Wireless Tastatur og Mus Kombinasjon, utstyrt med ultra tynt og kompakt tastatur og en komfortabel og moderne mus. Tastingen, klikkingen og skrålingen er presise men stille, dette tillater en hyggelig arbeidsopplevelse for deg og de rundt. Det friske designet transformerer MK470 Slim Combo til et visuelt uttrykk som løfter kontoroppsettet og inspirerer til kreativitet.

-Det moderne og slanke designet til denne duoen vil komplementere ditt kreative område, sa Art O´Gnimh leder av Business Gruppen, Mainstream hos Logitech. -Med kvaliteten du forventer fra Logitech, er MK470 Slim Combo en duo som er stille og sparer plass som vil hjelpe deg i å gjøre ditt beste.

MK470 Slim Combo er utstyrt med alle tastene du trenger, inkludert et nummer pad, i et kompakt layout, slik at du kan jobbe mer effektivt og komfortabelt. De slanke tastene med scissor switches tilbyr en hviske-stille, laptop lignende tasteopplevelse og den stille musen sin klikking tilbyr en ultra-stille jobbopplevelse.

Koble MK470 Slim Combo til din komputer med 2.4 GHz trådløse USB mottak for enkel og pålitelig trådløs kobling. I tillegg inkluderer MK470 Slim Combo en auto-sleep funksjon som setter musen og tastaturet i en batterisparende modus når den ikke er i bruk. På den måten forlenger du tiden mellom hver gang du bytter batteri, noe som betyr opp til 18 og 36 måneder med batteritid for musen og tastaturet, henholdsvis.

Pris og tilgjengelighet

Logitech MK470 Slim Wireless Tastatur og Mus Combo er tilgjengelig nå for 549,-. For mer informasjon vennligst besøk Logitech.com eller følg oss på @Logitech.

Logitech designer produkter som folk bruker hver dag til digitale opplevelser som er viktige for dem.

For over 35 år siden begynte Logitech å knytte sammen mennesker via computere og nå designer selskapet en rekke forskjellige merker som bringer folk sammen gjennom musikk, spill, video og databehandling.

Logitechs merkevarer består av Logitech, Ultimate Ears, Jaybird, Logitech G og ASTRO Gaming. Logitech International ble stiftet i 1981 og har sitt hovedkvarter i Lausanne, Sveits. Selskapet er notert på børsene SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI).

Logitech finner du på www.logitech.com, selskapets blogg eller @Logitech.

Logitech og andre Logitech-merkevarer er registrert under Logitech Europe S.A og/eller selskapets avdelinger i USA og andre land. Alle andre varemerker tilhører de respektive eierne. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside www.logitech.com.