August

Logitech annonserer lansering av Logitech® Pebble Wireless Mouse M350

Synliggjør plassen din med den nye og moderne trådløse musen som skiller seg ut i mengden

June 10, 2019 — 10. juni 2019 annonserte Logitech sin nye Logitech Pebble Wireless Mouse M350. En trådløs mus som er nett, komfortabel, stille og som byr på alle de essensielle teknologiene som en trofast Logitech-mus tilbyr. Musen er tilgjengelig i tre farger, er enkel og trådløs, samtidig som den føles god i hånden, akkurat som en pebble. I dag, 15.august, lanseres den også på det europeeiske markedet.

“Ditt tech-tilbehør burde fungere bra, føles bra og selvfølgelig også se bra ut” sier Art O´Gnimh, leder i Business Gruppen, Mainstream hos Logitech. «Logitech Pebble M350 er enkel, komfortabel og er designet for å passe inn i din varierte livsstil, hvor enn du måtte sitte for å få jobben unna.

Logitech Pebble M350 er tilgjengelig i off-white, rosa og grafitt, med et minimalistisk design. Når enn du bruker en data – om det er hjemme, på jobb eller et sted midt imellom – så gir den deg og de rundt deg en ultra-stille opplevelse. Musen gir deg den tradisjonelle «klikk»-følelsen, men med mer enn 90% støyreduksjon. Til og med scroll-hjulet glir lydløst.

Med dobbel tilkobling lar den deg velge om du ønsker å koble til via Bluetooth eller den inkluderte USB-koblingen, og med Logitechs høy-presisjons optiske sporing, kan Logitech Pebble M350 gjøre jobben på nesten alle underlag.

Musen er drevet av ett AA-batteri, den har en 18 måneders batteritid med sin dvalemodus som automatisk setter musen i et batterisparings-mode når den ikke er i bruk.

Pris og tilgjengelighet

Logitech Pebble Trådløse Mus er tilgjengelig nå i Norge for 299,-.

For mer informasjon, sjekk ut www.logitech.com eller ta kontakt med oss på @Logitech.

Logitech designer produkter som folk bruker hver dag til digitale opplevelser som er viktige for dem.

For over 35 år siden begynte Logitech å knytte sammen mennesker via computere og nå designer selskapet en rekke forskjellige merker som bringer folk sammen gjennom musikk, spill, video og databehandling.

Logitechs merkevarer består av Logitech, Ultimate Ears, Jaybird, Logitech G og ASTRO Gaming. Logitech International ble stiftet i 1981 og har sitt hovedkvarter i Lausanne, Sveits. Selskapet er notert på børsene SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI).

Logitech finner du på www.logitech.com, selskapets blogg eller @Logitech.

Logitech og andre Logitech-merkevarer er registrert under Logitech Europe S.A og/eller selskapets avdelinger i USA og andre land. Alle andre varemerker tilhører de respektive eierne. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside www.logitech.com.