August

Logitech G915 LIGHTSPEED og G815 LIGHTSYNC RGB mekaniske gaming-tastatur tilbyr en ny dimensjon å spille på

Begge er utstyrt med nytt sofistikert design, innovative funksjonssett og ytelsedrevet ingeniørteknikk.

LAUSANNE, Sveits & Newark, Calif. – 15. august, 2019 – Logitech G, et merke tilhørende Logitech og ledende innovatør innen gaming teknologier og utstyr, lanserte idag to nye gaming-tastatur med høy ytelse – Logitech G915 Lightspeed trådløs mekaniske gaming tastatur og Logitech G815 Lightsync RGB mekaniske gaming tastatur. Utstyrt med Logitech G´s nye høy-ytelse, og diskree GL Switches, er de nye tastaturene designet og konstruert for å være de mest avanserte og innovative tastaturene en kan forestille seg.

- De nye tastaturene er de perfekte eksemplene på hva som er mulig å få til når våre prisbelønte designere og ingeniører hos Logitech G flytter grensene på avansert gaming teknologi og design, sier Ujesh Desai, visepresident og daglig leder hos Logitech Gaming. - G915-tastaturet kombinerer trådløs LIGHTSPEED, RGB-lys og har en utrolig levetid på batteriet. Alt samlet i et slankt, ultra tynt, aluminiumetui som har skapt et ny standard for gaming-tastaturer.

Logitech G915 LIGHTSPEED Trådløs Mekaniske Gaming-tastatur

Dette premium tastaturet er utstyrt med Logitech G´s prisbelønnede LIGHTSPEED Trådløse teknologi for en lynrask, pro-grade 1ms rapporteringsrate og opp til 135 dager med uavbrutt trådløs gaming, med lyset skrudd av (forutsatt åtte timer med spilling per dag).

G915 LIGHTSPEED inkluderer også fem on-board programmerbare G-keys, som gir dine fingertupper tilpasset macro sekvenser og in-app kommandoer. For første gang i Gaming industrien, tilbyr Logitech G neste generasjons LIGHTSYNC RGB lys på et trådløst LIGHTSPEED tastatur.

Med LIGHTSYNC, kan dette tastaturet få en personlig «touch» med ca. 16.8 millioner farger, gjennom Logitech G HUB Advanced Gaming Software for den mest oppslukende RGB gaming opplevelsen. Med RGB Colorwave aktivert, kan gamers spille i over 12 dager på èn ladning (forutsatt 8 timer med spilling per dag).

Logitech G815 LIGHTSYNC RGB Mekaniske Gaming-tastatur

Den ultra tynne, G815 LIGHTSYNC med kabel tilbyr den samme flotte stilen og utseende som G915 LIGHTSPEED, med fem dedikerte programmerbare G-keys, opp til tre on-board profiler og Logitech G´s LIGHTSYNC RGB teknologi, som kan tilpasses gjennom Logitech G HUB. I tillegg er en USB-kabel inkludert som forbinder USB 2.0 passthrough-port til sin egen inngang for 100 prosent strøm gjennomgående.

Både G915 LIGHTSPEED og G815 LIGHTSYNC mekaniske gaming-tastatur har Logitech G´s høy-ytelse, diskre GL mekaniske key switches som er halvparten av høyden til standard key switches med 25 prosent raskere aktivering (versus 2.0mm aktivering i standard switches) og en mer behagelig tasteopplevelse. Tilgjengelig med valgene GL Linear, GL Tactile eller GL Clicky swithces for å matche spill preferanser, gir den taktile versjonen en merkbar aktivering for gamers som foretrekker direkte tilbakemelding, mens den lineære versjonen gir myke tastetrykk. Clicky versjonen tilbyr en etterlengtet hørbar tasteopplevelse med en taktil tilbakemelding.

Alle disse teknologiene og innovasjonene har blitt nøye utviklet og resultert i to av industriens tynneste mekaniske tastaturer, og Logitech G sine mest avanserte mekaniske gaming-tastaturer noensinne.

Pris og tilgjengelighet

Logitech G915 LIGHTSPEED trådløs mekaniske gaming-tastatur og Logitech G815 LIGHTSTYNC RGB er forventet å være tilgjengelig på www.LogitechG.com og hos globale forhandlere fra 15. august til en veiledende pris på 2490,- og 1990,-. For mer informasjon vennligst besøk vår nettside, vår blogg eller følg oss på @LogitechG.

Om Logitech G

Logitech G er en merkevare under Logitech International, den verdensledende produsenten av PC- og gamingutstyr.

Logitech G utstyrer gamere med alle typer av bransjeledende tastaturer, mus, hodetelefoner, musematter og simulasjonsprodukter, som hjul og flightsticks. Dette er muliggjort gjennom innovativ design, avansert teknologi og en dyp lidenskap for gaming.

Selskapet ble stiftet i 1981 og har sitt hovedkvarter i Lausanne, Sveits. Logitech International er et offentlig notert sveitsisk selskap. Selskapet er notert på børsene SIX Swiss Exchange (LOGN) og NASDAQ Global Select Market (LOGI).

Les mer om Logitech på www.LogitechG.com, selskapets blogg eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-merkevarer er registrert under Logitech Europe S.A og/eller selskapets avdelinger i USA og andre land. Alle andre varemerker tilhører de respektive eierne. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside www.logitech.com.