Logitech lanserer flere mus og tastaturer «Designed for Mac»

Sammendrag

Logitech lanserer en ny «Designed for Mac»-kolleksjon, laget for å være sømløst kompatibelt og pålitelig med Mac-setups. Den nye kolleksjonen inneholder blant annet MX Mechanical Mini for Mac-tastatur, MX Master 3S for Mac-mus og Lift for Mac-mus.

High_Resolution_PNG-MX Mechanical Mini for MAC BOB Pale Grey US INTLMX Mechanical Mini for Mac-tastatur

Logitechs første mekaniske tastatur optimalisert for Mac, kommer med et tastaturoppsett for Mac med muligheten til å lage egne snarveier og akselerere kreativiteten med Logi Options+, og kommer i fargene Space Gray og Pale Gray. MX Mechanical kommer med Tactile     Quiet lavprofilsbrytere og Smart Backlighting for at du skal kunne opprettholde flyten uansett lysforhold. Koble til opptil tre Apple-enheter med macOS, iPadOS eller iOS med Easy-Switch og lad tastaturet med en USB-C-kabel mens du jobber.

Low_Resolution_JPG-MX Master 3S FRONT2 Pale GreyMX Master 3S for Mac-mus

En ikonisk must remastret for viderekomne Mac-brukere. Musen er tilgjengelig i Space Gray og Pale Gray og kombinerer det du elsker fra tidligere med nye egenskaper for ultimat komfort, ytelse og arbeidsflyt. Med MagSpeed Electromagnetic-hjulet kan du scrolle gjennom 1000 linjer i sekundet, og sette DPIen mellom 1000 og 8000 for presist arbeid på en elle flere høyoppløsningsmonitorer. MX Master 3S for Mac kommer med Quiet Clicks, fungerer på glass, lader raskt med USB-C-kabel mens den brukes og kan kobles til opptil tre ulike Apple-enheter med macOS, iPadOS ved hjelp av Easy-Switch.

Low_Resolution_JPG-LIFT PROFILE R Off-WhiteLift for Mac-mus

Lift for Mac er en vertikal, ergonomisk mus laget for lange dager, som er ideell for folk med små til mellomstore hender. Den er utviklet og testet i Logitech Ergo Laben, og den 57 graders vinkelen plasserer hånden din i en naturlig håndttrykksposisjon. Dette legger mindre press på håndleddet gjennom dagen, og plasserer armen og overkroppen din i en mer naturlig posisjon.

Logitechs bærekrafttilnærming

Logitechs produkter, inkludert «Designed for Mac»-produktene, er ikke kun designet for å gi eksepsjonell brukeropplevelse, men samtidig med en forståelse av det miljømessige og sosiale påvirkningen. Plastdelene i MX for Mac og Lift for Mac-produktene inneholdet gjenbrukt plast.

–      47% i MX Mechanical Mini for Mac Space Gray

–      36% i MX Mechanical Mini for Mac Pale Gray

–      27% for MX Master 3S for Mac Space Gray

–      22% for MX Master 3S for Mac Pale Gray

–      54% for Lift for Mac

Alle Logitech-produkter er sertifisert karbonnøytrale. Vi reduserer karbonpåvirkningen ved å designe bærekraftig og bruke fornybar energi der det er mulig. Vi kompenserer også ved å kjøpe høykvalitets, sertifiserte karbonkreditter fra skogbruk, fornybar energi og klimapåvirkede samfunn.

Pris og tilgjengelighet

Produktene er tilgjengelige fra september 2022 på logitech.com og hos andre forhandlere til en utsalgspris på:

–      MX Mechanical Mini for Mac: 1599 kr

–      MX Master 3S for Mac: 1299 kr

–      Lift for Mac: 799 kr

Low_Resolution_JPG-MX Master 3S for Mac MX Mechanical Mini for Mac Pale Grey ENVR 37 Adobe

Logitech hjelper alle mennesker å følge lidenskapen deres ved å designe opplevelser så alle kan skape, oppnå og kose seg mer. Logitech designer og skaper produkter som fører folk sammen gjennom databehandling, gaming, video, streaming og skaping, og musikk. Logitechs merkevarer inkluderer Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones og Ultimate Ears. Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech på www.logitech.com, selskapets blogg eller @Logitech.

Logitech og andre Logitech-varemerker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.