Logitech lanserer flere nye produkter til den nye iPaden (10. generasjon)

Sammendrag

Logitech Combo Touch, Slim Folio og Rugged Folio, i tillegg til den nye Logitech Crayon, er alle tilgjengelige for den nye iPaden (10. generasjon).

Combo Touch er et utrolig allsidig avtakbart tastaturetui med integrert trackpad som lar deg skrive, tegne, se og lese, samtidig som iPaden er nøye beskyttet. Slim Folio gir en komfortabel skriveopplevelse med et full-size tastatur, mens Rugged Folio er det mest slitesterke Logitech-tastaturet med støtdempende teknologi. Den nye Crayon-pennen kommer også med Apple Pencil-teknologi, pikselpresisjon uten treghet og en dynamisk smarttupp med rask USB C-lading.

Combo touch

Combo Touch er Logitechs mest anvendelige etui med et avtakbart, opplyst tastatur og et integrert støtteben som støtter fire brukermoduser, samtidig som den beskytter iPaden. Den presise trackpaden lar deg bruke Multi-Touch gestkontrollene du allerede elsker, inkludert swipe, pinch og double-tap. Slik gir Combo Touch deg friheten til å jobbe hvor og når som helst. Den kobles til iPad via Smart Connector, noe som eliminerer behovet for et separat batteri, av/på-knapp og Bluetooth-tilkobling. Tastaturet lar brukeren skrive uanstrengt i Type Mode eller sette det avtakbare tastaturet til siden for Sketch Mode, gå hands-free i View Mode eller bare holde den i hånda for Read Mode.

Combo Touch Lifestyle Kitchen Counter Cooking Couple

Tastaturet er designet for å fungere både med Logitech Crayon og Apple Pencil, og har en innebygd holder til den digitale pennen når den ikke er i bruk, slik at den alltid er tilgjengelig når den trengs. I tillegg kommer det i premiummateriale som er lett å vaske og som holder seg godt. Tastaturet kommer med en full rad iPadOS-snarveier, som gjør at man enkelt kan gjøre enkle kommandoer med enkle tastetrykk, som volum- og mediakontroll, lysstyrke på skjermen, ta screenshots, og en dikteringsknapp for økt tilgjengelighet. Skal du jobbe på natten eller i et mørkt rom? Skriv i vei på de opplyste tastene med 16 nivåer justerbar lysstyrke.

Slim Folio

Nye Slim Folio kommer med et full-size tastatur, tynt design, og pålitelig Bluetooth Low Energy-tilkobling, og beskytter iPaden og lar deg ta den med deg hvor enn du vil. Optimaliser produktiviteten din med en rad full av iPadOS-snarveier, slik at du kan kontrollere media, skjermstyrke og mer med ett enkelt trykk. Slim Folio låser iPaden din i en optimal vinkel for skriving eller tegning, og holder seg slik på et hvert underlag. Med to utbyttbare litiumbatterier og et energisparesystem kan Slim Folio brukes i opptil tre år uten at man må bytte batterier.

Det tynne og lette designet gjør at det er lett å ha med seg rundt, og legger seg pent rundt iPaden for å beskytte den mot bulker og skraper. Materialet er mykt å ta på, men tåler likevel bruk. Skriv og tegn i perfekt vinkel, før du legger Logitech Crayon eller Apple Pencil i den praktiske holderen fram til neste gang du har bruk for den.

Rugged Folio

Med egen støtdempende teknologi gir det iPaden beskyttelse av militærgrad, slik at den tåler ulykker som å falle i bakken. Det har fire ulike moduser – type, sketch, view og read – med en 40 graders justerbart støtteben, slik at du alltid finner den rette vinkelen for oppgavene som skal gjøres uansett omgivelser. Med en full rad med snarveier inkludert mediekontroller, diktering, screen capture og mer, hjelper Rugged Folio deg med å optimalisere produktiviteten. Tastaturet klikker seg magnetisk på plass, kobler seg umiddelbart på ved å bruke Smart Connector-teknologi og henter strøm rett fra iPaden så du aldri trenger å lade.

Logitech Crayon KV Lifestyle Sketch On Bus Dog Groomer

Et forseglet tastatur sikrer at tastene er trygge for søl og andre småulykker, samtidig som det gir en premium skriveopplevelse. Rugged Folio har også en magnetisk lås som holder etuiet sikkert låst rundt iPaden for å beskytte skjermen. Den har også en holder til pennen.

Crayon

Crayon kan nå brukes med alle iPad-modeller fra 2018 eller senere med iPadOS 12.2. Den er laget med Apple Pencil-teknologi, og lar deg skrive eller tegne naturlig med pikselperfekt presisjon uten å bomme på en eneste linje eller detalj. Smarttuppen lar deg justere linjevekten til den riktige størrelsen ved kun å tilte tuppen som på en ekte blyant. Den kobler seg umiddelbart på iPaden ved av/på-knappen, uten at du trenger å pare den med enheten. Håndleddsavvisningsteknologien sikrer deg mot feilberøringer, og gjør at du kan lene armen på skjermen uten at det ødelegger.

Crayon er inspirert av snekkerblyanter, og har en flat form så den ikke ruller bort når den legges ned. Den er også slitesterk nok til å kastes i en bag eller bli klemt i en lomme når du er på farten. Den lades gjennom USB-C og har en strømindikator som viser hvor mye strøm som er igjen. Uten lading har den en levetid på opp til sju timer.

Logitech Combo Touch og Slim Folio er tilgjengelig for henholdsvis 2039 kr og 1199 kr, Rugged Folio for mellom 1596 og 1799 kr og Crayon for 899 kr. Besøk Logitech.com, bloggen vår eller samhandle med oss på Facebook, Instagram og Twitter for mer informasjon.

Logitech Crayon Lifestyle Outside Posing Maker

Logitech hjelper alle mennesker å følge lidenskapen deres ved å designe opplevelser så alle kan skape, oppnå og kose seg mer. Logitech designer og skaper produkter som fører folk sammen gjennom databehandling, gaming, video, streaming og skaping, og musikk. Logitechs merkevarer inkluderer Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones og Ultimate Ears. Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech på www.logitech.com, selskapets blogg eller @Logitech.

Logitech og andre Logitech-varemerker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.