Logitech lanserer oppdateringer og nye produkter som vil gjøre presentasjonene dine mer levende

Finpuss ferdighetene dine med softwareoppdateringer for Spotlight Remote og den helt nye R500 Laser Remote

Lausanne, Sveits og Newark, California – 23. mai 2018 – Logitech har i dag lansert flere nyheter blant sine presentasjonsverktøy.

Nyhetene inkluderer programvareoppdateringer til Logitech® Spotlight™ Presentation Remote og den nye Logitech® R500 Laser Presentation Remote, en enkel, solid og problemfri fjernkontroll for bedre presentasjoner, uansett hvor du befinner deg. Spotlight Presentation Remote satte en ny standard for kontroll over fremvisninger da den ble lansert i fjor, ved å kunne understreke og forstørre innhold på skjermen på en meningsfull måte, slik at det ble lettere å understreke poengene.

Med de nye oppdateringene og lanseringen av R500 Laser Presentation Remote, viderefører Logitech sin visjon om å hjelpe folk med å bli bedre og mer selvsikre når de fremfører presentasjoner. Riktig verktøy hjelper brukerne med å se mer profesjonelle ut foran sitt publikum.

– Vi fortsetter å videreutvikle Spotlight, og presentasjonsproduktene som helhet, for å forsikre oss om at alle kan gi en presentasjon som gir inntrykk, sier Anatoliy Polyanker, global portfolio og brand director i Logitech.

– Vår Spotlight Remote er det perfekte verktøyet for selvsikre og fryktløse presentasjoner. Denne nye oppdateringen gir brukeren viktige muligheter for personlige tilpasninger, som kundene har etterlyst.

Spotlight-markøren er unik, fordi det digitale pekeverktøyet kan brukes på TV/LED-skjermer, under online-møter og oppsett med flere skjermer, i tillegg til at den virker sammen med tradisjonelle prosjektorskjermer. Den samarbeider med Logitechs presentasjons-app, og de siste programvareoppdateringene gir følgende muligheter:

Frys understrekingen: Understrek området du ønsker på skjermen med fjernkontrollen, og la understrekingen bli stående mens du fortsetter å snakke.

Tilpass foredraget med tidsalarmer: Sett alarmen i forhold til tiden du har til rådighet. Ved hjelp av vibrasjoner kan du bli varslet på et bestemt tidspunkt, eller med jevne mellomrom under presentasjonen.

Den nye Logitech R500 Laser Presentation Remote er ideell for fysiske presentasjoner med prosjektorskjerm, flippover eller 3D modeller. Den gjør det lett å lede en presentasjon fra avstander opp til 20 meter, uavhengig om du er i et stort eller lite møterom. Verktøyet inkluderer en brukervennlig rød laserpeker.

R500 kobler seg til datamaskinen din via en USB-mottaker eller Bluetooth® Low Energy teknologi og er kompatibel med Windows, Mac OS, iOS og Android. Den er designet til å passe inn i hender av alle størrelser og den myke gummioverflaten og knappene sørger for et godt grep.

Pris og tilgjengelighet

Oppdateringen til Logitech Presentation App er nå tilgjengelig som en gratis nedlastning fra denne lenken.

R500 forventes å være tilgjengelig fra juni 2018 hos Logitech.com og utvalgte butikker for 549 kr.

For mer informasjon om alle våre presentasjonsverktøy, vennligst besøk Logitech.com, vår blogg eller ta kontakt med oss via Facebook, Instagrameller Twitter.

Logitech designer produkter som har en plass i folks hverdag og kobler dem til digitale opplevelser de bryr seg om. Logitech startet å knytte folk sammen via computere for over 35 år siden, og er nå et selskap som står bak en rekke merkevarer innenfor musikk, spill, video og databehandling.

Logitechs merkevarer inkluderer Ultimate Ears, Jaybird, Logitech G og ASTRO Gaming.

Logitech ble stiftet I 1981, og er et sveitsisk selskap registrert på SIX-børsen (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI). Logitech finner du påwww.logitech.com, selskapets blogg eller @Logitech.

Logitech og de andre Logitech merkene er varemerker eller registrerte varemerker som tilhører Logitech Europe S.A og/eller selskapets avdelinger i USA eller andre land. Alle andre varemerker er eiendommen til deres respektive eiere. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets webside www.logitech.com.