Februar

Logitech lanserer tidenes første gaming-ørepropp Logitech G FITS

Logitech lanserer i dag nye Logitech G FITS True Wireless Gaming Earbuds, som tilpasser seg ethvert øre for å skape en tilpasset passform ved hjelp av Logitechs patenterte Lightform-teknologi

Sammendrag

Øreproppene har Lightspeed- og Bluetooth-trådløsteknologi, og kan derfor gi gaming-kvalitet på lyden fra PC, Mac, Playstation, Nintendo Switch eller mobilenheter.

Yuffie-Square-3 (1)

–      Dette er bransjens første spesialtilpassete gaming-ørepropper, sier Ujesh Desai, visepresident og daglig leder i Logitech Gaming.

–      Du trykker bare på en knapp, så gir vår Lightform-teknologi deg en ørepropp som passer perfekt i øret ditt. Vi kombinerer dette med vår LIGHTSPEED trådløs-dongle slik at øreproppene kan yte på gaming-nivå.

Logitech G Fits er de første øreproppene med LIGHTSPEED trådløsteknologi, som gir brukeren den ypperste tilkoblingen, høyttelses lydrespons, sterk tilkobling og langt batteriliv. Spillerne kan koble til via LIGHTSPEED på deres PC, Mac, Playstation 5, Playstation 4, Nintendo Switch og Android-enheter gjennom USB-A eller USB-C. Øreproppene har opp til sju timer brukstid og ytterligere åtte timer med laderboksen via LIGHTSPEED, og ti timer med ytterligere tolv fra ladeboksen når de brukes via Bluetooth.

Yuffie-Square-1

Alles ører er forskjellige, og siden de fleste ørepropper kommer i noen nå generiske størrelser, kan det være bortimot umulig å finne ørepropper som passer perfekt. Med den patenterte Lightform-teknologien kan brukeren få en tilpasset passform på bare 60 sekunder. Når man tar i bruk Lightform og Logitech G FITS mobilapp vil det trigge en rekke innebygde LEDs, som vil gjøre de gel-fylte tuppene på øreproppen hardere etter konturene på øret. Dette gir en mer komfortabel, sikker passform som ikke vil falle ut, og skaper et skjold mot lyd utenfra som skalper den beste passive lydisolasjonen på markedet. Det elegante, pilleformede designet kommer i to farger – svart og hvit.

I tillegg til komfort, passform og passiv støydemping, gir Logitech G FITS full, varm og detaljert lyd med dyp bass. De kan også stilles inn med forhåndsinstallerte moduser for å passe FPS- eller RPG-spill, musikk, podcast, Bass Boosts og mer. Man kan også justere dette selv. Hver ørepropp kommer også med to innebygde mikrofoner for kommunikasjon i spillet.

Pris og tilgjengelighet

Utsalgsprisen for G FITS True Wireless Gaming Earbuds er på 2599 kr. Logitech G FITS er tilgjengelig på LogitechG.com og hos forhandlere nå. For mer informasjon besøk nettsiden, bloggen vår eller samhandle med oss på @LogitechG.

Yuffie-15

Om Logitech G

Logitech G, et Logitech-varemerke, er globalt ledende innen gamingutstyr til PC og konsoll. Logitech G leverer industriledende tastaturer, mus, headset, musematter og simuleringsprodukter som hjul og flykontroller til gamere på alle nivåer –  noe som gjøres mulig gjennom nyskapende design, avansert teknologi og en dyp lidenskap for gaming.  Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech G på www.logitechg.com, selskapets blogg eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-merker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.