Logitech lanserer Zone Learn-hodetelefoner for elever

Zone Learn LIFE SorbetOrange Blue Focused 01

I dag kunngjorde Logitech International lanseringen av Zone Learn, kablede hodetelefoner designet for elever i grunnskolen. Zone Learn har optimal komfort for yngre elever med mindre hoder, varig oppbygging og utskiftbare øreputer og kabler. Hodetelefonene er designet med en skalerbar passform, og ble bygget for dypere og mer langsiktig fokus for å holde eleven i sonen under læring.

Logitech samarbeidet tett med pedagoger og elever hele veien fra konsept til endelig prototyp, for å bygge et produkt som først og fremst er tilpasset utdanning. Dette resulterte i hodetelefoner designet, utviklet og testet for å støtte læring som skjer når som helst, hvor som helst, i enhver stil, og som er «Works With Chromebook»-sertifisert. Zone Learn kan tilpasses enhver størrelse og form for læring, og passer derfor alle typer læring for skolebarn.

–      Vi designet Zone Learn med fokus på lyd for utdanningsapplikasjoner og bruksområder, slik at elever på alle nivåer kan forbli i læresonen sin og holde seg i sin verden av fantasi, vekst og muligheter uten for mange distraksjoner, sa Michele Hermann, daglig leder og leder for utdanningsløsninger hos Logitech.

–      Vi har tiår med lydhistorie hos Logitech, og vi kunne bringe vår ekspertise innen bærbare lydenheter og erfaring til hodetelefoner som fokuserer på elever i grunnskolen.

Zone Learn SorbetOrange Blue OnEar MicUp 3QTR RIGHT Front 02Ifølge en spørreundersøkelse utført av Logitech og Education Week blant mer enn 1000 pedagoger, mener 74% av respondentene at en elevs fysiske komfort mens de bruker utdanningsteknologi har innvirkning på deres engasjement. Med Zone Learn kan elevene fordype seg i innholdet med fantastiske audiovisuelle opplevelser som bringer utdanningen til liv. Hver Zone Learn har en lett hodestøttebue med et mykt komfortlag som gir jevn vektfordeling, designet for mindre hoder. I tillegg kan elevene bruke justerbare skyvearmer for en perfekt passform, slik at headsettet holder seg i optimal posisjon.

Zone Learn er bygget for kvalitetslyd, slik at elevene kan høre og bli hørt tydelig. I stedet for musikk, er lyddriverne justert for stemmeklarhet og optimalisert for digitale lærings-scenarier som inkluderer taler, og er perfekte for elever som lærer språk med ESL- og ELL-applikasjoner. Det er to lytteopplevelser tilgjengelig, over-øret for mer støyisolering og på-øret for balansert isolasjon og ekstern bevissthet. Hodetelefonenes stive, sammenleggbare mikrofonarm har en 120 graders sving for sømløse overganger til stemmebaserte leksjoner.

Zone Learn er ekstremt holdbart og har blitt omfattende falltestet for å møte militær standard 810G (121 centimeter). Hodetelefonene er plug-and-play med 3,5 mm AUX-, USB-A- og USB-C-tilkoblinger, slik at det fungerer på de fleste enheter, operativsystemer og konferanseplattformer.

Pedagoger kan enkelt reparere headsettet med valgfrie utskiftbare øreputer og kabler. Man kan også bytte fra over-øret- til på-øret-puter og omvendt, samt bytte mellom 3,5 mm, USB-A- og USB-C-kabler for maksimal fleksibilitet for lengre levetid, mindre avfall og større kostnadsbesparelser.

Bærekraft

Hos Logitech er produktene designet for å gi gode brukeropplevelser og minimere miljøavtrykket, og Zone Learn ble designet med fremtiden din i tankene. I samsvar med produktnormer er Zone Learn 100% fri for PVC, VOC og maling. I tillegg er 22% av hodetelefonenes plastdeler laget av plast fra post-forbrukerresirkulering (PCR).

Alle Logitech-produkter er sertifisert karbonnøytrale og bruker fornybar energi der det er mulig. Når du kjøper et Logitech-produkt, er karbonavtrykket til produktet redusert til null ved å støtte skogbruk, fornybare energikilder og klimapåvirkede samfunn som reduserer karbonutslippene.

Pris og tilgjengelighet

Zone Learn vil være tilgjengelig for bestilling fra utdanningsforhandlere over hele verden denne våren til en foreslått utsalgspris på 549 kr. For mer informasjon, vennligst besøk Logitech.com, vår blogg eller koble til oss på LinkedIn, Pinterest, Facebook, Instagram og Twitter.

Zone Learn LIFE SorbetOrange Blue Speaking_HP

Logitech hjelper alle mennesker å følge lidenskapen deres ved å designe opplevelser så alle kan skape, oppnå og kose seg mer. Logitech designer og skaper produkter som fører folk sammen gjennom databehandling, gaming, video, streaming og skaping, og musikk. Logitechs merkevarer inkluderer Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones og Ultimate Ears. Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech på www.logitech.com, selskapets blogg eller @Logitech.