Oslo,

Logitech Litra Glow – premium streaming-lys som passer alle hudfarger

Lyset er laget spesielt for kreatører, med filmatisk fargenøyaktighet og sertifisert for streaming hele dagen.

Lausanne, Sveits og Newark, California, 12 januar 2022: Logitech For Creators lanserer i dag Litra Glow, et premium streaming-lys med TrueSoft-teknologi. TrueSoft gir et balansert, full-spekter LED-lys med filmatisk fargenøyaktighet for en naturlig, skinnende look på tvers av hudfarger.

Logitech Litra Glow_KarimCheese1

«Litra Glow med TrueSoft-teknologi er den raskeste måten å gi en premium lysopplevelse til ethvert skrivebord,» sier Jasmine Apolinar, produktsjef for Logitech For Creators.

«Vi designet Litra Glow for å løse vanlige utfordringer streamere og kreatører møter på, inkludert lyskvalitet, kraftige skygger og slitenhet i øynene etter lange timer med streaming.»

Litra Glows nyskapende rammeløse diffuser rammer kreatøren inn i et mykt, flatterende lys for et profesjonelt utseende i enhver setting. Enten man filmer en YouTube-video, streamer på Twitch eller gjør en videosamtale for å diskutere neste samarbeid, sikrer Litra Glow at kreatøren alltid tar seg best mulig ut. Litra Glow er plug-and-play og lett å bruke, og streamere kan finjustere utseendet ved hjelp av de fem forhåndsinnstillingene for lysstyrke og fargetemperatur, med justerbar lysstyrke og anvendelige temperaturmuligheter fra varmt lys til kaldt blått lys.

Streamere og innholdsskapere kan raskt endre Litra Glows lys- og fargetemperaturinnstillinger ved å bruke kontrollene på baksiden av lyset eller Logitech G HUB-softwaren. På G HUB kan streamere også lage deres egne forhåndsinnstillinger på lyset til ulike områder og scener, og tildele disse til G Keysene på et Logitech G-tastatur eller mus for å endre utseende midt i en stream. Med G HUB kan skapere kontrollere alt deres streamingutstyr, inkludert Litra Glow, Blue Yeti-mikrofoner og StreamCam i en og samme applikasjon på skrivebordet.

Logitech Litra Glow_Laptop1

I tillegg til dette, er Litra Glows myke, gjenskinnsfrie lys snilt mot øynene, og er sertifisert trygt for streaming hele dagen. Lyset er designet med streamere i bakhodet, der mange av disse er på kamera mellom fire og åtte år hver dag. Litra Glow inkluderer også et skjermfeste med justerbar høyde, vinkel og rotasjon, noe som lar kreatøren finne den ideelle lysplasseringen på en skrivebordsmonitor.

«Litra Glow lyste opp ansiktet mitt fullstendig. For noen som jobber med sminke er det fint med justerbar lysstyrke og fargetemperatur fordi farger påvirker hvordan hudtonen din ser ut på kamera. Det er et strålende lys for streamere – det er enkelt å endre innstillingene før, under og etter livestreamer, og det varmer ikke opp rommet,» sier drag queen og gamer, Tonzy.

Litra Glow med TrueSoft er den raskeste måten å oppnå lyssetting av profesjonell kvalitet for videoer og streaming. Finn lyset ditt med Litra Glow, og ha selvtilliten til å dele dine historier.

Pris og tilgjengelighet

Litra Glow er tilgjengelig i USA, Canada, Australia, og utvalgte europeiske land fra januar 2022 på logitech.com og hos store butikker, med en utsalgspris på 771 kr.

Standardtekst

Om Logitech For Creators

Logitech For Creators er en gren av Logitech som hjelper alle kreatører å følge sin lidenskap ved å frigjøre deres ekstraordinære potensiale og evner til å forme kultur. Vi feirer kreatørene og setter dem i hjertet av alt vi gjør, og støtter dem med våre produkter og tjenester. Logitech For Creators fører sammen Blue Microphones, Mevo og Stramlabs, merkevarer som alltid har gitt kreatører de nødvendige verktøyene.

Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech For Creators på LogitechForCreators.com, the company blog eller @LogitechC.

Logitech og andre Logitech-merker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.