August

Logitech revolusjonerer tastaturopplevelsen med Logitech CRAFT

Revolusjonerende valgbryter som gir en helt ny brukeropplevelse

LAUSANNE Switzerland og NEWARK, Calif. 31. aug, 2017 – I dag lanseres Logitech CRAFT, det første tastaturet med en kreativ valgbryter, som vil sette ny standard for tastaturer vi kjenner i dag. CRAFT både ser og føles bedre ut, samt tilbyr en ny måte å få umiddelbar tilgang til verktøy og enheter på maskinen. Med den kreative valgbryteren kan du blant annet styre lysstyrken og kontrasten i Adobe Photoshop, eller lage og justere lister i Microsoft Excel. Du kan også justere fontstørrelsen i ulike program som Word. Den kreative valgbryteren gir deg full kontroll, presisjon og effektivitet – alt mens du sitter på en skjerm!

- Logitech CRAFT er vårt nye flaggskip i tastatursegmentet. Bruker du mye tid i programmer som Photoshop eller Powerpoint vil CRAFT bedre din presisjon, sier Art O´Gnimh, global leder av tastatursegmentet i Logitech. - Valgbryteren gir deg umiddelbar tilgang til funksjoner du trenger i øyeblikket du trenger de, og vil dermed øke produktiviteten.

Den sensitive valgbryteren av aluminium blir kalt Crown. Den gjenkjenner appene du bruker og gir deg umiddelbar tilgang til verktøyene du trenger. Med en enkel berøring får du tilgang til kontekst-spesifikke funksjoner, som størrelse på pensel, font, lysstyrke og diagrammer – trykk og skru for å endre de utvalgte funksjonene.

Det er mulig å installere personlige profiler i Logitech OptionsTM Software som maksimerer den kreative prosessen når man jobber med Adobe Photoshop CC, Adobe Illustrator CC, Adobe Premiere Pro CC, Adobe InDesign CC, Microsoft PowerPoint®, Excel® og Word® (Microsoft-funksjonalitetene er kun kompatibelt med PC per dags dato). Crown bedrer den kreative prosessen og gir deg samtidig mulighet for interaksjon med begge hender. Du kan også bruke Crown til å endre på skjermer, navigere mellom apper eller justere volumet – og du kan ordne en ekstra Crown-funksjon i hver av favorittappene dine!

CRAFT kommer også med en smart bakgrunnsbelysning som registrerer hendene dine og justerer lyset automatisk avhengig av forholdene i rommet du befinner deg i. Hver tast er laget for stabilitet, presisjon og komfort. CRAFT ser lekker ut sammen med annet premium skjermtilbehør fra Logitech, som Logitech MX Sound, Logitech Spotlight Presentation Remote og Logitech MX Master 2S.

I tillegg til berøringen av en Easy-SwitchTM knapp, kan du velge mellom å skrive på hele tre tilkoblede enheter, uavhengig av om du bruker en Windows® PC eller Mac®. Velg enten en samlet Logitech USB-mottaker eller Bluetooth® Low Energy teknologi for å koble til din maskin.

Pris og tilgjengelighetDet avanserte CRAFT-tastaturet fra Logitech er forventet å være tilgjengelig fra midten av september 2017 på Logitech.com og ved utvalgte butikker til 1999,- NOK.

For ytterligere informasjon besøk Logitech.com eller besøk oss på Facebook, Instagram og Twitter.

Om LogitechLogitech designer produkter som har en naturlig plass i folks hverdagsliv, og som gir en best mulig kobling til de digitale opplevelsene som er viktigst for dem. For over 35 år siden startet Logitech med å koble mennesker sammen gjennom datamaskiner, og nå designes det produkter som bringer mennesker sammen gjennom musikk, spill, video og IT. Logitech sine merkevarer inkluderer Jaybird, Logitech G og Ultimate Ears. Logitech International, grunnlagt i 1981, er et sveitsisk selskap listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Besøk Logitech på www.logitech.com, selskapets blogg eller @Logitech.

2017 Logitech, Logicool, Logi and other Logitech marks are owned by Logitech and may be registered. All other trademarks are the property of their respective owners. For more information about Logitech and its products, visit the company’s website at www.logitech.com.