Nye Logitech G203 LIGHTSYNC Gaming Mouse leverer topp spillytelse til en rimelig pris

Klassisk design optimalisert for fleksibilitet, ytelse og komfort

Lausanne, Sveits og Newark, California – 21. april, 2020 – Logitech G, en merkevare fra Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI), og ledende utvikler av utstyr og teknologi innen gaming, introduserte tirsdag Logitech® G203 LIGHTSYNC Gaming Mouse. Med sin spillytelse på toppnivå, gode fleksibilitet og klassisk design, gir den deg mye for pengene.

-På grunn av den eksplosive økningen i spilling over hele verden og blant mennesker i alle aldre, ønsket vi å utvikle en mus som gir gamere tilgang til vår mest innovative teknologi.

-Logitech G203 Gaming Mouse kombinerer avansert teknologi, RGB-lys og god komfort i en velkjent design. Med denne musen kan du sikre deg et overtak på konkurrentene dine, sier visepresident og general manager i Logitech G, Ujesh Desai.

Logitech G203 LIGHTSYNC Gaming Mouse er designet på klassisk vis med seks knapper. Den leveres klar til bruk, men knappene kan også konfigureres for å gjøre handlingene i dine spill enklere.

Den nye musen er utstyrt med en avansert presisjonssensor, som kan justeres opp til 8000 DPI. Det betyr at den leverer nøyaktighet, sporingshastighet og pålitelighet i toppklasse.

G203 LIGHTSYNC RGB-lysene inneholder en palett på inntil 16,8 millioner farger og forskjellige nivåer på lysstyrkene. Det gir muligheten for å vise en «regnbueeffekt» av fargete lys.

Gaming-musen kan kommunisere opp til 1000 ganger pr. sekund – åtte ganger raskere enn en standard mus. Det betyr at du vil oppleve en nærmest umiddelbar reaksjon når du beveger eller klikker på den.

Metallfjæring for avansert spenning av musknappene setter en ekstra spiss på spillopplevelsen, ved å gjøre det ekstra lett å klikke på musen. Du får en utrolig god klikkfølelse, respons og pålitelighet.

For å hjelpe gamere med å få det meste ut av utstyret sitt, kan G203 LIGHTSYNC enkelt programmeres med Logitech G HUB-programvaren. Ved hjelp av et oversiktlig og moderne oppsett lar det avanserte programmet gamerne raskt tilpasse handlinger for hver enkelt knapp på musen.

Pris og tilgjengelighet

Logitech G203 LIGHTSYNC Gaming Mouse forventes å være tilgjengelig fra mai 2020 i både sort og hvit farge, til en veiledende pris på 449 NOK. For mer informasjon, vennligst besøk vårt nettsted, vår blogg, eller ta kontakt med oss på @LogitechG.

Om Logitech G

Logitech G er en merkevare under Logitech International, den verdensledende produsenten av PC- og gamingutstyr.

Logitech G utstyrer gamere med alle typer bransjeledende tastaturer, muser, hodetelefoner, musematter og simulasjonsprodukter, som hjul og flightsticks. Dette er muliggjort gjennom innovativ design, avanserte teknologier og en dyp lidenskap for gaming.

Selskapet ble stiftet i 1981 og har sitt hovedkvarter i Lausanne, Sveits. Logitech International er et offentlig notert sveitsisk selskap. Selskapet er notert på børsene SIX Swiss Exchange (LOGN) og NASDAQ Global Select Market (LOGI).

Les mer om Logitech på www.LogitechG.com, selskapets blogg eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-merkevarer er registrert under Logitech Europe S.A og/eller selskapets avdelinger i USA og andre land. Alle andre varemerker tilhører de respektive eierne. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside www.logitech.com.

(LOGIR)