Nye LOGITECH G604 LIGHTSPEED WIRELESS GAMING MOUSE gir gamere full kontroll

LAUSANNE, Switzerland & NEWARK, Calif. —16.september 2019 — Logitech G, en merkevare under Logitech, og ledende innovatør av gamingteknologi og utstyr, har i dag annonsert Logitech® G604 LIGHTSPEED Wireless Gaming Mouse. En nestegenerasjons trådløs mus med fantastisk batteritid og designet for gamere som elsker å spille, men som også trenger et allsidig verktøy som kan brukes til andre oppgaver.

«Hvis du er interessert i spill som Fortnite og WoW Classic, er nok dette musen for deg», sier Ujesh Desai, visepresident og dagligleder i Logitech Gaming. «G604 LIGHTSPEED er designet med hele seks tommelfingerknapper, slik at du kan prestere på ditt beste under hele spillet, og slik at du effektivt kan gjøre det du skal. Med denne musen kommer du deg gjennom oppgaver på et blunk, samtidig som du har full kontroll til enhver tid. Når du kombinerer dette med LIGHTSPEED sin trådløsteknologi får du i tillegg friheten til å bevege deg og ta spillet til et nytt nivå.»

G604 LIGHTSPEED inkluderer Logitech G sin eksklusive LIGHTSPEED trådløsteknologi for «lagge-frie» tilkoblingsmuligheter, så vel som Logitech G sin beste High Efficiency Rated Optical (HERO) 16K-sensor. Sensoren gir presist spill og forbedret effektivitet med null utjevning, filtrering eller akselerasjon. I tillegg kan spillere bytte fra LIGHTSPEED til en Bluetooth®-tilkobling, kun ved et tastetrykk. Her kan du også veksle mellom to ulike maskiner med en mus. Ved bruk av LIGHTSPEED gir musen 240 timer høykvalitets-, trådløsbruk, og ved bruk av Bluetooth gir musen 5,5 måneders bruk, på AA-batterier.

G604 LIGHTSPEED har 15 programmerbare kontroller, et hyperraskt scrollehjul og seks tommelknapper. For å hjelpe spillere med å få mest mulig ut av utstyret sitt, kan G604 LIGHTSPEED programmeres ved hjelp av Logitech G sin HUB-spillprogramvare. Den avanserte programvaren har et rent og moderne grensesnitt, og lar spillerne raskt personalisere og tilpasse kommandoer for hver enkelt knapp på musen.

Pris og tilgjengelighet

The Logitech G604 LIGHTSPEED Wireless Gaming Mouse er forventet å være tilgjengelig hos globale forhandlere fra i juli 2019, til en veiledende pris på 999,-. For mer informasjon besøk vår nettsideblogg eller følg oss på @LogitechG

Om Logitech G

Logitech G er en merkevare under Logitech International, den verdensledende produsenten av PC- og gamingutstyr.

Logitech G utstyrer gamere med alle typer av bransjeledende tastaturer, mus, hodetelefoner, musematter og simulasjonsprodukter, som hjul og flightsticks. Dette er muliggjort gjennom innovativ design, avansert teknologi og en dyp lidenskap for gaming.

Selskapet ble stiftet i 1981 og har sitt hovedkvarter i Lausanne, Sveits. Logitech International er et offentlig notert sveitsisk selskap. Selskapet er notert på børsene SIX Swiss Exchange (LOGN) og NASDAQ Global Select Market (LOGI).

Les mer om Logitech på www.LogitechG.com, selskapets blogg eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-merkevarer er registrert under Logitech Europe S.A og/eller selskapets avdelinger i USA og andre land. Alle andre varemerker tilhører de respektive eierne. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside www.logitech.com.

(LOGIIR)