Januar

Nye Logitech M190 trådløse mus gir langvarig komfort i full størrelse til en rimelig pris

Trådløs mus med holdbarhet, presisjonssporing og tydelig form for større hender er nå tilgjengelig

High_Resolution_JPG-M190 TQFront_Charcoal

Lausanne, Sveits og Newark, California – 24.august 2020 – I dag lanserte Logitech (SIX:LOGN) (NASDAQ:LOGI) Logitech M190trådløse mus i full størrelse, en lagger-fri mus med tydelig form designet for større hender. Hold deg produktiv og komfortabel lengre og jobb tråløst opp til 10 meter enten du er på kontoret eller hjemme med nye M190. Den nye musen tilbyr presis markørkontroll og linje-for-linje skrolling til en rimelig pris. Den ideelle formen på musen gjør at man kan bruke den med begge hender, og dersom man er ute etter et større design på mus ved siden av et alternativ til en trackpad. Alt dette fra lederen innen mus og tastatur, Logitech.

-M190 kombinerer trådløs teknologi, komfort gjennom hele dagen og enkel navigasjon med kvalitet og presisjon for en Logitech-mus til en rimelig pris, sa Malin Sörensson nordisk markedssjef for Logitech. -Hvis du ønsker å lage eller å ferdigstille din trådløse setup med en mus i full størrelse, uten prisen som vanligvis kommer med den størrelsen, er M190 den perfekte musa for deg.

M190 trådløse mus i full størrelse er designet for å følge håndens naturlige form med naturlig utformet knapper, støtte for håndflate og tilbyr bekymringsfri bruk opptil 18 måneder med batteri inkludert som automatisk går over til strømsparemodus når den ikke er i bruk. USB-mottakeren gjør det mulig for deg å enkelt plug and play, noe som gjør det lettere å gå fra ett jobb område til et annet med pålitelig forbindelse.

Pris & Tilgjengelighet

M190 trådløse mus vil være tilgjengelig i august 2020 på logitech.com og amazon.com. Veiledende pris vil være 159,-.

Om Logitech G

Logitech G er en merkevare under Logitech International, den verdensledende produsenten av PC- og gamingutstyr.

Logitech G utstyrer gamere med alle typer av bransjeledende tastaturer, mus, hodetelefoner, musematter og simulasjonsprodukter, som hjul og flightsticks. Dette er muliggjort gjennom innovativ design, avansert teknologi og en dyp lidenskap for gaming.

Selskapet ble stiftet i 1981 og har sitt hovedkvarter i Lausanne, Sveits. Logitech International er et offentlig notert sveitsisk selskap. Selskapet er notert på børsene SIX Swiss Exchange (LOGN) og NASDAQ Global Select Market (LOGI).

Les mer om Logitech på www.LogitechG.com, selskapets blogg eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-merkevarer er registrert under Logitech Europe S.A og/eller selskapets avdelinger i USA og andre land. Alle andre varemerker tilhører de respektive eierne. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside www.logitech.com.