Logitech er et sveitsisk selskap som fokuserer på innovasjon og kvalitet, og utvikler produkter og brukeropplevelser som blir en integrert del av folks hverdag. Logitech ble grunnlagt i Lausanne, Sveits i 1981 og utvidet seg raskt til Silicon Valley. Selskapet lanserte ny teknologi som knytter mennesker med innovativt datautstyr og en rekke bransjer, inkludert trådløse infrarøde mus, styrekuler for tommel, lasermus og mer.

Siden begynnelsen har vi kontinuerlig utvidet både vår ekspertkunnskap innen produktdesign og vår globale tilstedeværelse. Ved hvert produkt stiller vi spørsmålet om hvordan våre kundene kobler seg til og samhandler med den digitale verdenen. Design er kjernen i hver eneste kreasjon, i hvert utviklingsteam og utviklingsområde, slik at hver brukeropplevelse virkelig er unik og meningsfull.

Med produkter som selges i nesten alle land i verden, har Logitech vokst til et selskap med forskjellige individuelle merker som bringer mennesker sammen gjennom musikk, spill, video og datateknologi. Logitech-merkevarer inkluderer Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Ultimate Ears, Jaybird, Blue Microphones og Streamlabs.