August

Opplev komforten og kvaliteten du fortjener med Logitech K650 Wireless Comfort Keyboard

Ute etter å prøve noe nytt på pulten for å gjøre livet enklere? Signature K650 Wireless Comfort Keyboard er oppgraderingen du har ventet på. Tastaturet kombinerer Logitechs Signature-skriveopplevelse med praktiske kontroller og komfort, og passer perfekt for arbeidshverdagen. Signature K650 kommer med oppgraderte hurtigtaster, integrert håndleddstøtte, og dypt avdempede taster, og er utstyrt for å takle alle dine daglige behov og holde deg komfortabel i flere timer.

Low_Resolution_JPG-Signature K650 ENVR Off White 04

Oppnå mer med mindre innsats ved å bruke de oppgraderte hurtigtastene, inkludert screenshot slik at du umiddelbart kan lagre viktig informasjon og øyeblikk, mute/unmute-knapp til mikrofonen slik at du enkelt kan mute eller unmute deg selv i viktige videosamtaler, og internett-navigasjon så du enkelt kan holde nettleseren din organiserte med et enkelt tastetrykk – med taster som åpner og lukker faner.

Signature K650 funker på nesten alle operativsystem, inkludet Windows, macOS, Linux, iPadOS, iOS, Android og er også Chromebook-sertifisert. Du kan også koble det til som du vil, trådløst via Bluetooth Low Energy eller den medfølgende Log Bolt USB-receiveren. Den sterke og pålitelige trådløse tilkoblingen holder deg tilkoblet i en avstand på opp til ti meter, og gir deg fleksibiliteten til å jobbe der du vil samtidig som du holder pulten ryddig og ledningsfri.

Low_Resolution_JPG-Signature MK650 Combo for Business LIFE GRAPHITE 08 (1)

K650 er tilgjengelig i fargene grafitt og off-white, og har en batteritid på opp mot 36 måneder. I tillegg har det et design som gjør at det tåler søl og er lett å vaske. Skal du bli enda mer produktiv, kan du pare Signatue K650 Wireless Keayboardet ditt med Signature M650-musen, og laste ned Logi Options+-programvaren for enklere måter å gjøre tastaturet og musen personlig.

Signature K650 er en bærekraftig løsning du kan bruke med god samvittighet. I Logitech designer vi produktene for å minimere miljøavtrykket, og derfor inneholder plastdelene i K650 gjenbrukt plast – nærmere bestemt 28 prosent i grafittutgaven og 21 prosent i off-white. Dette gir nytt liv til gammel elektronikk, og reduserer karbonavtrykket. Hvil godt, vel vitende om at karbonavtrykket fra ditt Signature K650 Wireless Keayboard har blitt redusert til null. Dette er fordi vi i tillegg til å designe bærekraftig også støtter skogarbeid, gjenbruk og klimapåvirkede samfunn.

Pris og tilgjengelighet

Signature K650 Wireless Comfort Keyboard vil være tilgjengelige fra August 2022 på logitech.com. Den foreslåtte utsalgsprisen for K650 er 549 kr. Ikke nøl med å oppgradere pulten din med Signature K650 Wireless Comfort Keyboard, som er tilgjengelig i dag på www.logitech.com/no

Logitech hjelper alle mennesker å følge lidenskapen deres ved å designe opplevelser så alle kan skape, oppnå og kose seg mer. Logitech designer og skaper produkter som fører folk sammen gjennom databehandling, gaming, video, streaming og skaping, og musikk. Logitechs merkevarer inkluderer Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones og Ultimate Ears. Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech på www.logitech.com, selskapets blogg eller @Logitech

Logitech og andre Logitech-varemerker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.

Low_Resolution_JPG-Signature K650 LIFE Off White 06 (1)