Tarah Pro trådløse sportshodetelefoner

Jaybird annonserer bransjeledende 14-timers batteri Tarah Pro trådløse sportshodetelefonerEkstremt solide, med full værbeskyttelse og ørepropper med helt ny funksjonalitet inspirert av idrettsutøveres ekstreme krav

PARK CITY, Utah 1. nov. 2018 Jaybird, lederen innen sportshodetelefoner for sportsutøvere, lanserte i dag Jaybird Tarah Pro Wireless Sport Headphones – bransjeledende 14-timers batteritid, ekstremt robuste, opplevelsessikre kompakte trådløse hodetelefoner. Med unike funksjoner beregnet på idrettsutøvere, gir de en tilpasset passform og kompromissløs lyd, med en ny personlig EQ-funksjon via Jaybird-appen. Tarah Pro er de første i Jaybirds Pro Series: en ny serie med trådløse sportshodetelefoner på toppnivå for utholdenhetsutøvere.

«Designet med innspill fra noen av verdens beste utholdenhetsutøvere, er vi svært glade for å lansere Tarah Pro, de første trådløse hodetelefonene i Jaybirds Pro Series», sa Jamie Parker, Jaybirds administrerende direktør. «Vi har lagt listen for kategorien med 14 timers batteritid, men jeg må tilstå at jeg er like begeistret for de helt nye funksjonene som gir løpere og treningsentusiaster nye fordeler, inkludert Switch Fit for et raskt bytte mellom bruk over og under øret, den klebefrie, reflekterende sportsledningen og den nye personlige EQ-funksjonen i Jaybird-appen».

Tarah Pro leverer bransjeledende batteritid på 14 timer, som holder følge med utøvere på noen av deres lengste løpeturer. En rask lading på fem minutter gir deg to hele timer med spilletid, slik at du kan fortsette å være sjef på veien og pushe grensene dine. I tillegg setter den nye magnetiske Snap Lock-funksjonen automatisk musikken din på pause når øreproppene klikkes sammen, som sikrer dem rundt halsen din. Musikken starter automatisk der du slapp når du setter proppene i øret igjen, noe som sparer batteritid.

Med et fjærlett design er Tarah Pro vanntette (IPX7) og svettebestandige, som betyr at de takler alle typer vær du utsetter dem for: regn, snø eller til og med utilsiktet nedsenkning i vann i opptil 30 minutter. Jaybird har testet Jaybird Tarah Pro grundig under alle svetteforhold, og har benyttet et dobbelt hydrofobisk nanobelegg på proppene slik at du kan trene så hardt du bare vil. Alt ved Tarah Pro ble designet for å sikre maksimal vann- og svettebeskyttelse, inkludert bruken av den USB-kompatible proprietære laderen.

Fordi alle trener på forskjellige måter, gjør Jaybird's Switch Fit det mulig for joggere og idrettsutøvere å kjapt bytte mellom en passform over øret for sikker, sportstilpasset bruk, og under øret for mer avslappede situasjoner, samtidig som proppene forblir i øret. Den klebefrie reflekterende tøyledningen bidrar med synlighet, slik at du kan trene når det er mørkt ute og forbli synlig. Og med det nye Speed Cinch-kabelhåndteringssystemet er det superenkelt å raskt justere lengden på kabelen. Tarah Pro leveres med tre forskjellige størrelser av våre kombinerte silkonørepropper /-finner for en tilpasset, behagelig, sikker passform.

Den nyeste versjonen av Jaybird-appen gjøre det mulig for brukere å låse opp helt ny funksjonalitet med Tarah Pro. Nå gjør Jaybird det enda enklere å få den perfekte, tilpassede lyden. Som en del av en enkel konfigureringsprosess, utfører Jaybird-appen en rask hørselstest for å opprette en personlig EQ-innstilling basert på Jaybirds egne algoritmer. Testen hjelper deg med å stille inn din ideelle lydprofil, som gir en unik, personlig musikkopplevelse med kompromissløs lydkvalitet. Alt dette kommer i tillegg til Jaybirds standard-EQ og Spotify®-integrering som lar deg opprette og dele spillelister i appen.

Tilgjengelighet

Jaybird Tarah Pro Wireless Sport Headphones vil være tilgjengelige for bestilling kun på jaybirdsport.com i dag og i utvalgte utsalg i november 2018 til en veiledende utsalgspris på NOK 1599. De trådløse hodetelefonene vil være tilgjengelige i tre fargekombinasjoner der Black/Flash og Mineral Blue/Jade vil være tilgjengelige overalt, mens den tredje fargen, Titanium/Glacier, kun vil være tilgjengelig fra jaybirdsport.com og Best Buy. For mer informasjon, se jaybirdsport.com. Jaybird-appen er gratis og tilgjengelig gjennom iOS®- og Android™-appbutikkene. Bruk av appens Spotify®-funksjonalitet forutsetter en Spotify® Premium-konto.

Om Jaybird

Jaybird ble etablert i 2006 og er en pioner innen trådløse Bluetooth®-sportshodetelefoner for joggere, utendørsutøvere og treningsentusiaster – laget for idrettsutøvere, bygget for opplevelser. Jaybird-ørepropper er utviklet i tett samarbeid med vårt team med profesjonelle idrettsutøvere, og har en sikker, behagelig passform og fantastisk, konfigurerbar lyd i en opplevelsessikker, kompakt utforming. Jaybird har etablert seg som merket for aktive personer som elsker å drive sin lidenskap med sitt foretrukne lydinnhold, fra musikk til podkaster, helt uten ledninger.

Hvis du vil vite mer, besøk www.jaybirdsport.com eller #PowerYourPassion med oss på Instagram, Facebook og Twitter.

Jaybird er et merke for Logitech International, grunnlagt i 1981 med hovedkontor i Lausanne, Sveits. Logitech er notert på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på Nasdaq Global Select Market (LOGI).

###

Jaybird, Jaybird-logoen og andre merker er registrert i Sveits og andre land. Alle andre varemerker tilhører sine respektive eiere. Hvis du vil vite mer om Jaybird og våre produkter, kan du besøke selskapets nettsted på http://www.jaybirdsport.com.

(LOGIIR)