August

Ultimate Ears BOOM 3 og MEGABOOM 3, spekket med nye muligheter

Robuste høyttalere som gir deg tilgangen til musikken din med én finger.

Lausanne, Sveits og Newark, California – 30. august 2018 – Den prisvinnende folkefavoritten Ultimate Ears har blitt enda bedre med neste generasjons høyttalere BOOM 3 og MEGABOOM 3.

De bærbare og vanntette Bluetooth-høyttalerne har blitt redesignet i flertonet kvalitetsmateriale.

En helt ny Magic Button på toppen av BOOM 3 og MEGABOOM 3 gir deg nå lettvint kontroll og tilgang til musikken.

Hver høyttaler er designet med et balansert og presist 360-graders lydbilde, som lar deg høre hver eneste tone slik artisten ønsket.

MEGABOOM 3 sørger også for dypere bass og klarere musikk enn forgjengeren. Uansett om du er på en ørkenfestival eller bassengfest, så vil du skille deg ut med en høyttaler som gjør musikken flyttbar og inkluderende.

«Med BOOM 3 og MEGABOOM 3, har vi endret på den ultimate høyttaleren og gjort den enda bedre. I tillegg til en 360-graders lyd som er balansert for å gi et så nøyaktig lydbilde som mulig, har vi forbedret robustheten til høyttaleren uten at det har gått utover stilen.».

«Vi har også innført Magic Button, som får i gang dansefoten din med kun ett trykk. Det tar høyttaleren opp på et nytt nivå», sier general manager i Ultimate Ears, Charlotte Johs.

Den helt nye Magic Button-knappen lar deg spille, pause og hoppe over sanger direkte fra høyttaleren, uten å lete etter telefonen i en veske eller et annet rom.

Ved å koble høyttaleren med den nye «BOOM & MEGABOOM by Ultimate Ears»-appen for iOS, vil du også ha direkte tilgang til Apple Musics katalog med mer enn 45 millioner sanger og alle dine favoritt-spillelister.

Musikkelskere kan også bruke Magic Button for å få tilgang på sine spillelister hos Deezer Premium på Android. Flere musikktjenester vil bli lagt til senere.

Ytterligere oppgraderinger til BOOM 3 og MEGABOOM 3 inkluderer en ny IP67-sertifisering som betyr at høyttalerne ikke bare er vanntette og støtsikre, men også støvtette, noe som gjør dem perfekte for hvilket som helst eventyr.

Forbedret Bluetooth-rekkevidde på opp til 45 meter øker flyttbarheten. Høyttalerne flyter, så du trenger ikke bekymre deg for at de skal forsvinne på bunnen av en innsjø eller en elv.

BOOM 3 og MEGABOOM 3 er begge kompatible med ladestasjonen Ultimate Ears Power Up (selges separat). Den gir deg muligheten til å lade på en enkel og trådløs måte. Nå har du også mulighet til å lade høyttalerne stående, takket være den nye posisjonen til USB-inngangen.

«BOOM & MEGABOOM»-appen gir deg også mulighetene man kjenner igjen fra tidligere høyttalere, som PartyUp, hvor du kan koble sammen opp til 150 høyttalere.

Appen virker med alle tidligere generasjoner BOOM og MEGABOOM. Den er også utstyrt med en custom equalizer (EQ), av/på kontroll og en helt ny design.

BOOM 3 og MEGABOOM 3 vil bli tilgjengelig i fire flertonete farger. Night (sort), Sunset (rød), Lagoon (blå) og Ultraviolet (lilla).

Pris og tilgjengelighet

Ultimate Ears BOOM 3 og Ultimate Ears MEGABOOM 3 forventes å være tilgjengelig i USA og i enkelte land i Europa og Asia i september 2018. Veiledende pris er NOK 1499 for BOOM 3 NOK 1999 kroner for MEGABOOM 3. Power Up har en veiledende pris på NOK 449.

Appen «BOOM & MEGABOOM by Ultimate Ears» er tilgjengelig gratis for iPhone i App Store eller for Android™ i Google Play. For mer informasjon, besøk www.ultimateears.com eller ta kontakt med oss på Instagram.

Om Ultimate Ears

Ultimate Ears forandrer måten folk opplever musikk sammen på, uansett hvor de er. Ultimate Ears startet med å revolusjonere måten artister kommuniserer med publikummet sitt på, ved å forvandle en høyttaler på scenen til en spesialtilpasset øreplugg.

I dag er varemerket en del av Logitech International, som gir musikk nytt liv med sin prisvinnende familie med trådløse høyttalere. Logitech International, som ble stiftet i 1981, er et offentlig selskap som er oppført på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på NASDAQ Global Select Market (LOGI). Les mer på www.ultimateears.com eller ta kontakt med oss på Instagram.

###

Ultimate Ears, Ultimate Ears-logoen og alle andre varemerker er registrert i Sveits og andre land. Alle andre varemerker tilhører deres respektive eiere. For mer informasjon om Ultimate Ears og deres produkter, besøk selskapets nettside www.ultimateears.com.