Ultimate Ears gir deg nå enda bedre lyd og bass i den nye WONDERBOOM 2

Ultimate Ears gir deg enda større lyd og bass i bærbare WONDERBOOM 2

UTENDØRS BOOST og TRUE STEREO PAIRING forbedrer det nye underet i brusboks størrelse

LAUSANNE, Sveits & NEWARK, Calif. – 4. Juni, 2019 – Ultimate Ears er tilbake for å introdusere neste generasjon av den kritikerroste bærbare og vanntette BluetoothⓇ - Ultimate Ears WONDERBOOM 2. Den nye høyttaleren har en enda større 360-graders lyd enn tidligere og har ekstra bass til når du måtte trenge det. Med en helt ny Utendørs Boost funksjon, 13 timer utvidet batteritid, IP67 vurdering, Double Up True Stereo Pairing og kledd i et iøynefallende to-farget stoff, er WONDERBOOM 2 klar for å bli med deg på dagsturer, avkobling på stranden, sykkeleventyr - egentlig hvor enn du måtte ønske musikk.

-Våre kunder elsker den originale WONDERBOOM, vi ville derfor gi de enda mer av hva de likte i WONDERBOOM 2, sa Charlotte Johs, daglig leder i Ultimate Ears. -Vi har tatt «musikk på farten» konseptet videre med den nye lydfunksjonen som gjør det mulig å tilpasse lyden til et utendørs miljø, og å oppleve ekte stereo lyd når du kobler sammen to WONDERBOOM 2 høyttalere. Nå kan du ta musikken med deg over alt og nyte enda større, klarere 360-graders lyd under alle forhold dagen lang.

Den nye Utendørs Boost-funksjonen er spesielt utviklet for å brukes ute. Funksjonen aktiveres av et enkelt trykk på undersiden av WONDERBOOM 2 høyttaleren. På den måten opplever du høyere og klarer lyd med en innebygd og forhåndsinnstilt equalizer (EQ) som komplimenterer hvilket som helst utendørs miljø.

Ulik sin forgjenger kommer nå WONDERBOOM 2 utstyrt med enda mer bass, takket være en lavere cutoff-frekvens, 30 prosent mer batteritid og en ny IP67 vurdering som gjør den vanntett, støvtett og flytedyktig.

Med en redesignet knapp på toppen, kan du enkelt spille, pause eller bytte sang direkte på høyttaleren. Du kan også koble sammen to WONDERBOOM 2 høyttalere ved å bruke den oppgraderte Double Up funksjonen for å virkelig nyte en ekte trådløs, høyre og venstre stereo opplevelse, eller for å skru opp festen noen ekstra hakk.

Hver høyttaler kommer i et stilig to-farget stoff, inspirert av denne sesongens atletiske klær og fargekombinasjoner. WONDERBOOM 2 vil være tilgjengelig i fem farger: Deep Space Black (Sort), Crushed Ice (Grå), Radical Red (Rød), Bermuda Blue (Blå) og Just Peach (Rosa – denne fargen vil være tilgjengelig fra 22.juli).

Pris og tilgjengelighet

Ultimate Ears WONDERBOOM 2 er i dag tilgjengelig i utvalgte butikker i Europa, og ved forhåndsbestilling i USA. Den er også forventet å være tilgjengelig i Asia, Australia og New Zealand i begynnelsen av sommeren. Veiledende pris er 999,-.

Om Ultimate Ears

Ultimate Ears forandrer måten folk opplever musikk sammen på, uansett hvor de er. Ultimate Ears startet med å revolusjonere måten artister kommuniserer med publikummet sitt på, ved å forvandle en høyttaler på scenen til en spesialtilpasset øreplugg.

I dag er varemerket en del av Logitech International, som gir musikk nytt liv med sin prisvinnende familie med trådløse høyttalere. Logitech International, som ble stiftet i 1981, er et offentlig selskap som er oppført på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på NASDAQ Global Select Market (LOGI). Les mer på www.ultimateears.com eller ta kontakt med oss på Instagram.

Ultimate Ears, Ultimate Ears-logoen og alle andre varemerker er registrert i Sveits og andre land. Alle andre varemerker tilhører deres respektive eiere. For mer informasjon om Ultimate Ears og deres produkter, besøk selskapets nettside www.ultimateears.com.