Ultimate Ears HYPERBOOM tilfører massiv lyd og ekstrem bass på hvilken som helst fest

Egenskaper som enkel musikkdeling, adaptiv equalizer (EQ) og opptil 24 timer battertid

LAUSANNE, Sveits & Newark, Calif. – 25. februar, 2020 – Idag utvider Ultimate Ears sitt prisvinnende repertoar innen bærbare BluetoothⓇ høyttalere med HYPERBOOM, merkevarens siste høyttaler med høyest lyd og sterkest bass. Denne høyttaleren rocker tre ganger lyden og mer enn seks ganger sterkere bass enn MEGABOOM 3. HYPERBOOM trenger ingen «hype»: høyttaleren vil holde festen i gang med sin kraftige bass, en bred og dynamisk rekkevidde som tilfører lyd til livet, gjengivelse av hver note sin rike detalj, og et oppladbart 24-timers batteri.

HYPERBOOM støtter også fire inngangskilder – to Bluetooth, en 3.5mm aux og en optisk audio – slik at du og dine venner kan spille musikk fra telefoner, Laptops eller spillkonsoller, og like enkelt kan dere bytte mellom inngangene ved å trykke på en knapp.

Er det ønskelig å bytte mellom stuen og bakgården? Innendørs eller utendørs, den adaptive EQ´en på HYPERBOOM leser miljøet og vil automatisk tilpasse seg lyd for å fylle et hvert rom.

HYPERBOOM er et fest-bevis! Med en IPX4 vurdering, kan den stå imot søl fra drinker eller en sprut på bassengkanten. Og hvis telefonen din går tom for batteri er det bare plugge den inn i USB ladeinngangen på HYPERBOOM slik at musikken kan fortsette. Du kan også spille, pause og hoppe over sanger direkte på høyttaleren og spille din favoritt spilleliste fra Apple Music, Spotify for Android**, Amazon Music*** og Deezer Premium ved å trykke på en knapp.

Ikke bare en fest-høyttaler, men du vil gjøre rom for HYPERBOOM som din go-to høyttaler i hverdagen. Den er solid, med en elegant silhuett og en unik diamant-form kledd i teknisk stoff konstruert for lyd og varighet. De dimensjonale prikkene på stoffet og krummete kanter gir et mykere utseende, designet for å passe naturlig inn i hjemmet.

HYPERBOOM er støttet på BOOM-appen, tilgjengelig i Apple App Store og Google Play Store. På appen kan du lage din favoritt spilleliste, på avstand skru høyttaleren av eller på, tilpasse volumet og mye mer. Du kan også forsikre deg om at du har den siste programvaren og koble HYPERBOOM med hvilken som helst annen BOOM, MEGABOOM, HYPERBOM høyttaler ved å bruke PartyUp egenskapene på BOOM-appen.

*Batteritid vil variere etter bruk, innstillinger og miljøforhold

** Kompatibel med mobiltelefoner og nettbrett som har Android 6.0 og oppover

*** Krever Amazon Music Unlimited abonnement eller Amazon Prime medlemsskap.

Pris og tilgjengelighet

Ultimate Ears HYPERBOOM er tilgjengelig for kjøp tidlig Mars 2020 i utvalgte land. Veiledende utsalgspris er 3999,-. For mer informasjon, vennligst besøk www.ultimateears.com eller ta kontakt med oss på Instagram.

Om Ultimate Ears

Ultimate Ears endrer måten folk opplever musikk sammen på, hvor hen livet fører dem. Ultimate Ears hadde sin oppstart ved å revolusjonere måten artister kommuniserer med publikummet sitt på, ved å forvandle en høyttaler på scenen til en spesialtilpasset øreplugg.

I dag er varemerket en del av Logitech International, som gir musikk nytt liv med sin prisvinnende familie med trådløse høyttalere. Logitech International, som ble stiftet i 1981, er et offentlig selskap som er oppført på SIX Swiss Exchange (LOGN) og på NASDAQ Global Select Market (LOGI). Les mer på www.ultimateears.com eller ta kontakt med oss på Instagram.

Ultimate Ears, Ultimate Ears-logoen og alle andre varemerker er registrert i Sveits og andre land. Alle andre varemerker tilhører deres respektive eiere. For mer informasjon om Ultimate Ears og deres produkter, besøk selskapets nettside www.ultimateears.com.