August

Ultimate Ears lanserer nye versjoner av de prisvinnende WONDERBOOM- og HYPERBOOM-høyttalerne

Lausanne, Sveits og Newark, California 17. august 2022: Logitech-varemerket Ultimate Ears lanserte i dag en utvidelse av sin populære serie med Bluetooth-høyttalere. Utvidelsen innebærer den svært etterlengtete introduksjonen av WONDERBOOM 3 og en ny farge

WONDERBOOM 3

Ultimate Ears WONDERBOOM 3 er laget med 100 prosent resirkulert polyester og minimum 31 prosent resirkulert forbrukerplast som gir nytt liv til resirkulert elektronikk, og beviser at de beste tingene kan komme i små innpakninger. WONDERBOOM 3 er en ultraportabel høyttaler med overraskende stor 360-lyd. Lydkvaliteten er crisp og med dyp bass, og varer opptil 14 timer med full-stereo-boom.  IP67-ratingen betyr at den er vanntett, støvtett og at den flyter. Ta den med deg til bassenget, stranda eller på tur. Den er også perfekt for å høre på musikk hjemme og til og med i dusjen.

WONDERBOOM 3 vil komme i fire farger ved lansering, nærmere bestem Joyous Bright (grå), Hyper Pink, Performance Blue og Active Black. Høyttaleren har også 40 meter Bluetooth-rekkevidde, så du kan bevege deg. I tillegg er tåler den skitt, fall i bakken og den har en hendig løkke som gjør den lett å ta med seg. Du kan også pare to WONDERBOOM 3-høyttalere sammen for enda større lyd. Press en gang for å koble dem sammen, og press igjen for ekte stereo fra begge høyttalerne, med høyre og venstre kanal.

High_Resolution_JPG-WONDERBOOM 3 Family 02

HYPERBOOM

Ultimate Ears HYPERBOOM, merkets mest høylytte høyttaler og også den med mest bass, har også fått seg en oppgradering – en ny helhvit versjon. HYPERBOOM gir et stort og dynamisk lydbilde som bringer musikken din til live og gjengir hver tone i rik detalj, og et oppladbart batteri som varer opp til 24 timer. Den støtter også fire ulike input-kilder – to Bluetooth-innganger, en 3.5mm AUX-inngang, og en optisk inngang – slik at du og vennene dine kan spille musikk fra telefonene, laptopene og spillkonsollene deres, og enkelt skifte mellom dem ved kun et tastetrykk. Skal du flytte moroa fra stua til hagen? Den tilpassende EQen leser omgivelsene, og justerer seg automatisk slik at lyden fyller rommet.

Høyttaleren er også «party-proof». Den er IXP4-ratet, og tåler drikkesøl og sprut fra bassenget. Er telefonen din i ferd med å gå tom for batteri kan du plugge den inn i USB ut-porten på HYPERBOOM og holde musikken gående. Med One Touch Music Control kan du også spille, pause og hoppe over sanger direkte på høyttaleren.

High_Resolution_PNG-HYPERBOOM White BACK Open

HYPERBOOM støttes av Ultimate Ears BOOM-appen, som er tilgjengelig på Apple App Store og Google Play Store. I appen kan du sette opp favorittspillelister, skru av og på høyttaleren, justere volumet og mer. Du kan også sjekke om du har siste software på høyttaleren og koble HYPERBOOM sammen med en hvilken som helst annen BOOM-, MEGABOOM- eller HYPERBOOM-høyttaler ved å bruke appens PartyUp-funksjon.

–      Det er ingen tvil om at vi elsker høyttalerne våre, og vi er så glade for å kunne utivde flåten vår med den nye WONDERBOOM 3 og fan-favoritten HYPERBOOM i hvitt, sier 5Jonah Staw, daglig leder i Ultimate Ears.

–      Med disse leverer vi den strålende, crispe lyd, de fine fargene og nyskapningen kundene våre ser etter, i tillegg til fordelene det gir at det er brukt mer resirkulert materiale i WONDERBOOM 3.

High_Resolution_PNG-HYPERBOOM WHITE LIFE Home Party

Pris og tilgjengelighet

Ultimate Ears Wonderboom 3 vil være tilgjengelig fra 31. august 2022, og har en utsalgspris på 1099 NOK. HYPERBOOM white SKU vil være tilgjengelig i utvalgte land fra 9. september for en utsalgspris på 4599 NOK. For mer informasjon, besøk www.ultimateears.com eller samhandle med oss på Instagram.

Om Ultimate Ears

Ultimate Ears endrer måten folk opplever musikk sammen på, uansett hvor livet tar dem. Ultimate Ears revolusjonerte først måten artister interagerer med publikum ved å gjenoppfinne scenemonitoren og gjøre den til spesialtilpasset øretelefon. I dag fortsetter Ultimate Ears, et Logitech International-varmerke, å gi liv til musikken med deres prisvinnende serie trådløse høyttalere. Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Lær mer på ultimateears.com eller Instagram.