Oktober

Vinn i rødt med PRO X SUPERLIGHT RED

Den letteste og raskeste pro gamingmusa har nettopp blitt hottere!

High_Resolution_PNG-PRO X Superlight ENVR Red Two 0121

PRO X SUPERLIGHT debuterer nå i rød. Med alle de samme elementene du er blitt vant til å vinne med. LIGHTSPEED trådløs teknologi, en HERO 25K sensor, og bransjens beste mekaniske design. PRO X SUPERLIGHT er designet sammen med profesjonelle gamere for å bli verdens beste konkurransedyktige gamingmus. Nå lanserer vi den i et rødt og brennhet nytt design.

High_Resolution_PNG-PRO X Superlight Red FOB

Profesjonell gaming forventer en høyere standard på utstyret. Derfor lanserer vi nå PRO X SUPERLIGHT RED med et minimalistisk redesign. Det er vår letteste og raskeste PRO mus noensinne, med en vekt på under 63 gram – den er nesten 25% lettere en vår standard PRO trådløse mus.

PRO X SUPERLIGHT RED har 2.4 GHz LIGHTSPEED trådløs teknologi med en enda raskere kobling en før. Nyt 70 timer batteritid, og den store zero-addative PTFE foten for en uhindret opplevelse av spillingen. PRO X SUPERLIGHT inneholder den utrolig presise, raske og konsistente HERO 25K sensoren for en sømløs kontroll over spillingen. Med 25,600 DPI, er den industriens første sensor som nøyaktig kan følge bevegelsene på et sub-mikron nivå – cirka 1/50 av tykkelsen på et menneskelig hår – uten å komprimere nøyaktigheten.

High_Resolution_PNG-PRO X Superlight Red 3QTR Right

Med et smart energisparings system, kan HERO 25K kontinuerlig kalibrere frame-rates basert på bevegelsen av musa, dette minimiserer energi-forbruket og forlenger batteritiden. Den er 10 ganger så energi-effektiv en tidligere Logitech G sensorer – selv med sin høye DPI.

PRO X SUPERLIGHT er tilgjengelig fra 3. oktober 2022, for 1699 Kr på www.logitechg.com for mere informasjon, besøk oss på Logitech G site og vår YouTube channel

Low_Resolution_JPG-PRO X Superlight ENVR Red 2

Om Logitech G

Logitech G, et Logitech International-varemerke, er globalt ledende innen gamingutstyr til PC og konsoll. Logitech G leverer industriledende tastaturer, mus, headset, musematter og simuleringsprodukter som hjul og flykontroller til gamere på alle nivåer –  noe som gjøres mulig gjennom nyskapende design, avansert teknologi og en dyp lidenskap for gaming.  Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech G på www.logitechg.com, selskapets blogg eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-merker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.