Logitech lanserar bred portfölj av möss och tangentbord "Designade för Mac"

Sammanfattning

Nya MX Mechanical Mini for Mac, MX Master 3S for Mac och Lift for Mac levererar prestanda, komfort och stil med sömlös kompatibilitet och ultimat funktionalitet.

High_Resolution_JPG-Lift for Mac ENVR Off White 10

Logitech lanserar en ny "Designade för Mac"-kollektion av produkter utformade för att vara sömlöst kompatibla med Mac vid en mängd olika användningstillfällen. Den nya kollektionen inkluderar MX Mechanical Mini for Mac-tangentbord, MX Master 3S for Mac-mus och Lift for Mac-mus.

– Vi vet att Apple-användare värdesätter en stringent designestetik för hela sin setup – på jobbet eller i hemmet - och att de behöver möss och tangentbord som fungerar i hela ekosystemet. Vi har skapat en stilren produktserie som förbättrar ditt arbete genom bättre funktionalitet, anpassningsbarhet och bekvämlighet. Och, eftersom vi vet att en storlek inte passar alla så designades, utvecklades och konstruerades den här kollektionen för att kunna möta olika behov hos Apple-användare, säger Delphine Donné, vice president och general manager för Creativity och Productivity på Logitech.

MX Mechanical Mini for Mac KeyboardHigh_Resolution_PNG-MX Mechanical Mini for MAC FOB Pale Grey UK

Logitechs första mekaniska tangentbord optimerat för Mac kommer finnas tillgängligt i färgerna Space Grey och Pale Grey och har en tangentbordslayout för Mac med möjlighet att anpassa genvägar och accelerera din kreativa sida med Logi Options+. MX Mechanical Mini for Mac har Tactile Quiet-lågprofilsbrytare och Smart Backlighting för att du ska kunna behålla ditt flow i alla ljusförhållanden. Anslut upp till tre olika Apple-enheter för macOS, iPadOS eller iOS med Easy-Switch och ladda tangentbordet med en USB-C-kabel medan du arbetar.

MX Master 3S for Mac MouseHigh_Resolution_PNG-MX Master 3S TOP Pale Grey

En omarbetad ikon för avancerade Mac-användare, tillgänglig i färgerna Space Grey och Pale Grey. MX Master 3S for Mac Mouse kombinerar tidigare uppskattade funktioner med helt nya för ultimat komfort, prestanda och arbetsflöde. MagSpeed ​​Electromagnetic-hjulet gör det möjligt att scrolla igenom 1 000 linjer per sekund och det går även att ställa in DPI mellan 1 000 och 8 000 för ökad precision på antingen en eller flera högupplösta monitorer. MX Master 3S for Mac har Quiet Clicks, kan läsa av glasunderlag, laddas snabbt med USB-C-kabel när den används och kan ansluta upp till tre olika Apple-enheter på macOS och iPadOS med Easy-Switch.

Lift for Mac MouseHigh_Resolution_PNG-LIFT FLOAT L Off-White

Lift for Mac är en vertikal ergonomisk mus idealisk för personer med små till medelstora händer, utformad för att vara bekväm hela dagen. Musen är utvecklad och testad i Logitech Ergo Lab och med dess 57°-vinkel hamnar handen i en naturlig handslagsposition vilket sätter mindre press på handleden och placerar din arm och överkropp i en mer naturlig hållning.

Logitechs hållbarhetsarbete

Logitechs produkter, inklusive "Designade för Mac", är skapade för att inte bara ge exceptionella användarupplevelser utan också göra det med en förståelse för miljömässig och social påverkan. Plastdelarna i MX for Mac- och Lift for Mac-produkter innehåller certifierad återvunnen plast för att ge ett andra liv åt uttjänt plast från gammal hemelektronik:

• 47 % för MX Mechanical Mini for Mac Space Grey
• 36 % för MX Mechanical Mini for Mac Pale Grey
• 27 % för MX Master 3S for Mac Space Grey
• 22 % för MX Master 3S for Mac Pale Grey
• 54 % för Lift for Mac

Alla Logitech-produkter är certifierade koldioxidneutrala. Vi minskar nettoeffekten av koldioxid från Logitechs produkter genom att designa för hållbarhet och använda förnybar energi där det är möjligt. Vi kompenserar också vår återstående påverkan genom att stötta skogsbruk, förnybara energikällor och samhällen som jobbar för att minska koldioxidutsläpp.

Pris och tillgänglighet

Tillgängliga i september 2022 på logitech.com och hos utvalda återförsäljare. Rekommenderade försäljningspriser:

• MX Mechanical Mini for Mac (Pale Grey & Space Grey): 1599 SEK
• MX Master 3S for Mac (Pale Grey & Space Grey): 1399 SEK
• Lift for Mac: 799 SEK

Standardtext

About Logitech

Logitech helps all people pursue their passions by designing experiences so everyone can create, achieve, and enjoy more. Logitech designs and creates products that bring people together through computing, gaming, video, streaming and creating, and music. Brands of Logitech include Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones and Ultimate Ears. Founded in 1981, and headquartered in Lausanne, Switzerland, Logitech International is a Swiss public company listed on the SIX Swiss Exchange (LOGN) and on the Nasdaq Global Select Market (LOGI). Find Logitech at www.logitech.com, the company blog or @Logitech.

Logitech and other Logitech marks are trademarks or registered trademarks of Logitech Europe S.A and/or its affiliates in the U.S. and other countries. All other trademarks are the property of their respective owners. For more information about Logitech and its products, visit the company’s website at www.logitech.com.