Sweden,
Augusti

ULTIMATE EARS LANSERAR NYA VERSIONER AV PRISBELÖNADE HÖGTALARNA WONDERBOOM OCH HYPERBOOM

Sammanfattning

WONDERBOOM 3 lanseras i nya färger, med utökad räckvidd för Bluetooth, längre batteritid och med 100% återvinningsbart tyg. HYPERBOOM lanseras i vitt.

Ultimate Ears (UE), ett varumärke från Logitech, lanserar en utökning av sitt populära sortiment av bärbara BluetoothⓇ-högtalare. Expansionen innehåller den mycket efterlängtade introduktionen av WONDERBOOM 3 och en ny färg för den älskade HYPERBOOM.

UE_KISS_LIFE_VanBumper_4-SKUs_no-VW

WONDERBOOM 3

En ultra-portabel högtalare med ett klart ljud som sprider sig 360° samt har batteritid som räcker i över 14 timmar. WONDERBOOM 3 är tillverkad av 100% återvinningsbart polyestertyg och 31% återvunnen plast (minimum). Högtalarens IP67-klassificering innebär att WONDERBOOM 3 är dammtät, vattentät och flyter i vatten. Detta gör den inte bara till den perfekta högtalaren för hemmet eller duschen, utan även för stranden, poolen eller hiken.

WONDERBOOM 3 lanseras i fyra färger: Joyous Bright (grå), Hyper Pink, Performance Blue och Active Black. Högtalaren har 40 meter Bluetooth-räckvidd. Du kan också koppla ihop två trådlösa WONDERBOOM 3-högtalare för ännu större ljudbild. Tryck en gång för att koppla ihop och ytterligare en gång för ”true stereo” från båda högtalarna, med vänster och höger kanal.

High_Resolution_PNG-HYPERBOOM WHITE LIFE Home Party

HYPERBOOM

Ultimate Ears HYPERBOOM är varumärkets mest högljudda och bas-starka högtalare som nu kommer i färgen all-white. HYPERBOOM erbjuder ett brett dynamiskt omfång för bästa ljudupplevelse. Högtalaren har ett laddningsbart batteri som räcker i upp till 24 timmar liksom stöd för fyra ingångskällor — två Bluetooth, en 3.5mm ingång samt en optisk — vilket innebär att både du och vännerna kan spela samt byta musik mellan telefonen, laptopen eller spelkonsolen genom bara ett knapptryck. Rör ni er från hemmet och vidare utomhus så hjälper HYPERBOOMs anpassningsbara EQ dig att läsa av miljön och anpassa ljudet därefter.

HYPERBOOM är också “party-proof”. Tack vare dess IPX4 klassificering är den tålig mot såväl dryckesspill som poolstänk. Och om ditt telefonbatteri håller på att ta slut ansluter du den enkelt till USB-porten för laddning på HYPERBOOM och kan fortsätta att spela musik. Med One-Touch Music Control kan du även spela, pausa och hoppa över låtar direkt på högtalaren.

HYPERBOOM är kompatibel med Ultimate Ears egna BOOM app, tillgänglig på Apple App Store och Google Play Store. I appen kan du sätta ihop dina favoritspellistor samt fjärrstyra högtalaren för att sätta på och stänga av den, hantera ljudvolym och mycket mer. Du kan även hålla koll på om du har den senaste programvaran och koppla ihop HYPERBOOM med vilken annan BOOM, MEGABOOM, eller HYPERBOOM som helst genom appens PartyUp-funktion.

"Dessa högtalare är älskade av en anledning", säger Jonah Staw, general manager för Ultimate Ears. "De har inte bara ett otroligt ljud, de gör musik till en social, delad upplevelse - och nu med de återvunna materialen som används i WB3 tar vi ytterligare steg för att minska produktens koldioxidavtryck."

Pris och tillgänglighet

Ultimate Ears WONDREBOOM 3 finns till försäljning från och med den 31 augusti 2022 till ett rekommenderat försäljningspris på 1099 kronor, och HYPERBOOM white kommer att finnas till försäljning från och med 9 september 2022 till ett rekommenderat försäljningspris på 4599 kronor. För mer information, besök www.ultimateears.com  eller kontakta oss på Instagram.

About Ultimate Ears

Ultimate Ears, a Logitech brand, is transforming the way people experience music together, wherever life takes them. Ultimate Ears first revolutionized the way artists interact with their concert audiences by reinventing the on-stage monitor, turning it into a custom-fitted earphone. Today, Ultimate Ears continues to bring music to life with its award-winning family of wireless speakers. Founded in 1981, Logitech International is a Swiss public company listed on the SIX Swiss Exchange (LOGN) and on the Nasdaq Global Select Market (LOGI). Learn more at ultimateears.com or connect with us on Instagram.

Logitech and other Logitech marks are trademarks or registered trademarks of Logitech Europe S.A and/or its affiliates in the U.S. and other countries. All other trademarks are the property of their respective owners. For more information about Logitech and its products, visit the company’s website at logitech.com.