elokuu
Europe/Helsinki

Juokse kaikkialla langattomilla Jaybird X4 -urheilukuulokkeilla

Jaybird X4

30.8.2018 – Maailman johtavan oheislaitteiden valmistajan, Logitechin omistama Jaybird (www.jaybirdsport.com) julkisti Berliinin IFA-kulutuselektroniikkamessuilla uudet X-sarjan langattomat urheilukuulokkeet.

Langattomat Jaybird X4 -urheilukuulokkeet ovat palkitun X-sarjan seuraava kehitysaskel. Ne on ensisijaisesti suunniteltu juoksemiseen ja muuhun ulkoiluun. Veden- ja hienkestävät, erittäin mukavasti korviin istuvat, äänentoistoltaan monipuolisesti muokattavat sekä pitkällä kahdeksan tunnin akunkestolla varustetut urheilukuulokkeet soittavat musiikkia kaikissa seikkailuissasi metsäpoluilta kaupungin kaduille.

"Juoksupoluilta ja maastopyöräilystä mäkitreeneihin ja syvään lumeen intohimomme ulkoilua ja urheilua kohtaan vie innovointiamme eteenpäin”, sanoo Jaybirdin toimitusjohtaja Jamie Parker. ”Uusi Jaybird X4 ilmentää tämän monipuolisuuden henkeä mukavuudellaan, kestävyydellään ja vedenpitävyydellään. Se vastaa kaikkiin liikuntahaasteisiin kaikissa olosuhteissa.”

Jaybird X4 on suunniteltu aktiivisille liikkujille, kuten juoksijoille, pyöräilijöille, retkeilijöille ja kaikille muille siltä väliltä. Kuulokkeiden IPX7-sertifioitu vedenpitävyys takaa hikoilun kestävyyden lisäksi kaikenlaisten säätilojen sietokyvyn olipa kyse sateesta, lumesta tai jopa alle puolen tunnin upotuksesta alle yhden metrin syvyiseen veteen. Korvatulpat ovat entistä mukavammat ja ergonomisemmat sekä uusien silikonisiivekkeiden että erittäin pehmeiden eri kokoisten silikonikärkien ansiosta. Kuulokkeiden mukana tulee myös Jaybirdille yksinoikeudella tehdyt lämpöön reagoivat Comply Ultra -vaahtomuovipehmusteet, jotka muotoutuvat korvakäytävään mukavasti ja pysyvät korvissa tiukasti rajuissakin liikkeissä. Uusi Speed Cinch -kaapelikiinnike mahdollistaa korvatulppien välisen kaapelin pituuden säätämisen, jotta se sopisi täydellisesti korvien yli tai ali.

Kahdeksan tunnin akunkesto takaa, että Jaybird X4 -urheilukuulokkeet soittavat haluaamaasi musiikkia ylipitkienkin lenkkien tai treenien ajan. Lisäksi vain kymmenen minuutin latauksella kuulokkeilla pääsee jo tunnin mittaiselle lenkille.

Ilmaisen Jaybird-sovelluksen avulla voi muokata kuulokkeiden laadukasta äänentoistoa omaan makuun sopivaksi. Lisäksi erittäin ohut ja kevyt säädinosa mahdollistaa helpon hallinnan, jolloin voi keskittyä ympäristöön ilman häiriötekijöitä. Monisuuntamikrofonilla puheääni kuuluu selvästi kaikissa ympäristöissä, joten puheluita ja ääniohjattuja avustajia voi käyttää saumattomasti kaikkialla.

Hinta ja saatavuus
Jaybird X4 tulee myyntiin syyskuussa 139 euron suositushintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

https://youtu.be/LFou6kFtM9E (esittelyvideo)
http://bit.ly/2PNRy65 (kuvia)

Jaybird

Vuonna 2006 perustettu Jaybird on aktiivisen elämäntyylin viihde-elektroniikkaan keskittynyt yritys, jonka pääkonttori sijaitsee Salt Lake Cityssä, Yhdysvalloissa. Jaybirdin korkealuokkaiset urheiluun liittyvät tekniset tuotteet pyrkivät kohentamaan ihmisten elämänlaatua. Jaybird on ollut alusta alkaen langattomien urheilukuulokkeiden edelläkävijä ja on tällä hetkellä Yhdysvaltain kolmanneksi suosituin urheilukuulokkeiden valmistaja. Jaybird on omistautunut tuomaan äärimmäisen hyvää äänentoistoa kokonaisvaltaisella otteella. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.jaybirdsport.com.