syyskuu
Europe/Helsinki

Logitechin myyntimenestys uudistettiin äänettömäksi

MK295

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) julkisti äänettömän version suositusta Logitech MK295 -yhdistelmäpaketistaan. Se sisältää SilentTouch-tekniikkaan perustuvan näppäimistön ja hiiren, jotka toimivat nyt entistä hiljaisemmin ja miellyttävämmin.

Langaton Logitech MK295 Silent Wireless Combo -yhdistelmäpaketti koostuu miellyttävästä MK295-näppäimistöstä ja pienikokoisesta MK270-hiirestä. Näissä käytetty SilentTech-teknologia vähentää jopa 90 prosenttia näppäimistön ja hiiren painikkeiden napsautusäänistä, mikä tekee tietokoneen käytöstä miellyttävää. Lähes täysin äänetön käytettävyys on ihanteellinen ominaisuus esimerkiksi avokonttoreihin ja kotitoimistoihin.

”Tekipä töitä kotona tai toimistolla, yksi eniten keskittymistä ja luovuutta häiritseviä asioita on kaikenlainen taustameteli. Käyttämämme SilentTouch-teknologia ehkäisee käyttöääniä tehokkaasti ja luo työtilasta entistä rauhallisemman ympäristön”, kommentoi Logitechin tuotepäällikkö Delphine Donne-Crock. ”Uusittu äänettömien oheislaitteiden yhdistelmäpakettimme tuo huippusuositut näppäimistö- ja hiirimallimme saataville ilman näppäinten napsumista.”

Täysikokoinen näppäimistö on suojattu roiskeilta, joten esimerkiksi läikkyvä kahvi tai vesi ei pääse aiheuttamaan tuhoa näppäimistölle. Sen vankat ja alle taitettavat jalat auttavat näppäimistön korkeuden ja sopivan työasennon löytämisessä. Korkeatasoiset näppäimet tekevät näppäimistön käytöstä kevyttä ja miellyttävää. Paristokäyttöinen näppäimistö toimii yksillä paristoilla jopa kolme vuotta.

Pyöreäreunaiseksi muotoiltu kompakti hiiri istuu käteen miellyttävästi. Hiiren käyttö on tarkkaa ja äänetöntä. Mukana tulevan pariston ansiosta virtaa riittää jopa puolentoista vuoden käyttöön. Hiiren virtaa voi myös säästää virtakytkimellä, jolloin hiiri ei kuluta virtaa esimerkiksi tietokoneen mukana kulkiessa. Kehittyneen langattoman tekniikan ja mukana tulevan usb-vastaanottimen ansiosta hiirtä voidaan käyttää jopa kymmenen metrin etäisyydeltä tietokoneesta.

Hinta ja saatavuus

Logitech MK 295 tulee elokuussa myyntiin mustana ja valkoisena 39,99 euron kuluttajahintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

https://youtu.be/Ae85qgV2Hko (esittelyvideo)

https://1drv.ms/u/s!Avh8gGYzxU_vhb4sx3uh13nXebLXvA?e=dyJ1zb (kuvia)

Logitech

Logitechin suunnittelemat tuotteet ovat läsnä ihmisten päivittäisessä elämässä. Ne yhdistävät käyttäjänsä moniin heille merkittäviin digitaalisiin kokemuksiin. Logitech aloitti yli 35 vuotta sitten ihmisten tuomisen lähemmäs toisiaan tietokoneiden avulla. Nyt Logitech on usean tuotemerkin yhtiö, joka yhdistää ihmisiä musiikin, pelaamisen, videoiden ja tietotekniikan keinoin. Logitechin tuotemerkkejä ovat Logitech, Ultimate Ears, Jaybird, Blue Microphones, Logitech G ja ASTRO Gaming. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitechista osoitteessa www.logitech.com.