toukokuu
Europe/Helsinki

Suosituimmasta Logitech G502 -pelihiirestä julkaistiin langaton uutuusmalli

G502W

Maailman johtava oheislaitteiden valmistaja, Logitech (www.logitech.com) on julkistanut langattoman version suosituimmasta Logitech G502 -pelihiirestään.

Langaton Logitech G502 LIGHTSPEED -pelihiiri on langallisesta versiostaan kehittyneempi ja reilusti päivitetty malli. Tuttua ja pidettyä muotoilua noudattava pelihiiri hyödyntää nimensä mukaisesti huipputehokasta langatonta LIGHTSPEED-kommunikointitekniikkaa, langatonta POWERPLAY-lataustekniikkaa ja uuden sukupolven HERO 16K -liikeanturia.

”Logitech G502 LIGHTSPEED -pelihiiri symbolisoi Logitechin, pelaamisen ja pelaajien välistä intohimoa”, kommentoi Logitechin pelituotteiden johtaja Ujesh Desai. ”Julkaistuamme LIGHTSPEED-tekniikkaan perustuvan pelihiiren, meiltä on kysytty milloin julkaisemme langattoman version rakastetusta G502-pelihiirestä. Tällä julkistuksella vastaamme heidän toiveisiin jopa nämä toiveet ylittäen.”

Logitech G502 LIGHTSPEED -pelihiiren palkittu LIGHTSPEED-kommunikointitekniikka tekee langattomasta hiirestä luotettavan ja energiatehokkaan. POWERPLAY-teknologia mahdollistaa puolestaan hiiren langattoman latauksen erikseen hankittavan lataavan hiirimaton avulla. Hiiren sisuksissa vaikuttaa äärimmäisen tarkka ja energiatehokas HERO-liikeanturi, jonka ansiosta hiiri kykenee huipputasoiseen suorituskykyyn kaikilla tarkkuusasetuksilla. HERO-liikeanturi kykenee jopa 16 000 DPI:n ja 400 IPS-arvon lukemiin ilman vääristymää tai epätarkkuutta.

Täysin alusta alkaen uudestaan suunniteltu pelihiiri on säilyttänyt tutun muotoilunsa, mutta on seitsemän grammaa langallista mallia kevyempi. Tämä on saavutettu suunnittelemalla hiiri täysin uudestaan ohuemmalla ja kevyemmällä runkorakenteella kestävyyden kuitenkaan kärsimättä. Oikeakätiseen käyttöön muotoillussa Logitech G502 LIGHTSPEED -pelihiiressä on sivukarhennukset, joiden ansiosta se pysyy hyvin kädessä ja tuntuu miellyttävältä. Lisäksi hiiren mukana tulevalla kuudella lisäpainolla (2 kpl 4 grammaa ja 4 kpl 2 grammaa) voidaan hienosäätää hiiren painoa ja tasapainoa omaan makuun sopivalla tavalla.

Hiiren uudistetut 11 ohjelmoitavaa painiketta voidaan räätälöidä omien tarpeiden mukaisesti Logitech G HUB -ohjelmistolla. Sen avulla voidaan määritellä tiettyjä toimintoja haluttuihin painikkeisiin tai muodostaa esimerkiksi erilaisia makrotoimintoketjuja. Hiiren vierityspainikkeessa on säädettävä kaksoistoiminto.

Logitech G502 LIGHTSPEED -pelihiiri on täysin PVC-muoviton ja sillä on Plastic Neutral -sertifikaatti. Näin Logitech tukee jokaisella myydyllä pelihiirellä Plastic Bank -ohjelmaa, jolla puhdistetaan maailman meriä muovista.

Hinta ja saatavuus

Logitech G502 LIGHTSPEED -pelihiiri tulee saataville toukokuussa 149 euron suositushintaan. Hinta sisältää 24 prosentin arvonlisäveron.

Lisätietoja

https://youtu.be/8HCex4usfsk (video 1)

https://youtu.be/Z52XwmNJFRE (video 2)

http://bit.ly/2J20N2k (kuvia)

Logitech G

Logitech Internationalin omistama Logitech G -tuotemerkki on tietokone- ja konsolipelitarvikkeiden maailmanlaajuinen markkinajohtaja. Logitech G tarjoaa kaiken tasoisille pelaajille alan johtavia näppäimistöjä, hiiriä, kuulokkeita, hiirimattoja ja simulaatio-ohjaimia, kuten ratteja ja lento-ohjaimia. Ne ovat syntyneet intohimosta pelaamiseen sekä innovatiivisen muotoilun ja kehittyneiden teknologioiden ansiosta. Logitech International on perustettu vuonna 1981 ja sen pääkonttori sijaitsee Sveitsin Lausannessa. Yhtiö on pörssilistattu SIX Swiss Exchangessa (LOGN) ja Nasdaq Global Select Marketissa (LOGI). Lisätietoa Logitech G:stä osoitteessa www.logitechg.com.