Oktober

Logitech lanserer nye, ergonomiske Wave Keys

High_Resolution_JPG-Wave Keys ENVR Off White 004

Nye Wave Keys og Wave Keys for Business, er trådløse, ergonomiske tastaturer for velvære og komfort ved pulten. Wave Keys kommer med et bølgedesign i et kompakt layout for mer komfortabel skriving, i tillegg til en myk håndflatepute for ekstra støtte.

Wave Keys’ unike bølgeform plasserer hendene, håndleddene og underarmene i en naturlig skriveposisjon og den integrerte håndflateputen gir håndleddet ekstra støtte gjennom dagen. Det kompakte designet passer mange pulter, og tastaturet kommer i to farger – Graphite og Off-White.

Wave Keys er designet med Logitechs mål om å skape produktopplevelser som forbedrer folks liv i tankene. Wave Keys er sertifisert karbonnøytralt, akkurat som resten av Logitech-produktene, og pappinnpakningen kommer fra FSC™-sertifiserte skoger og andre kontrollerte kilder. Plastdelene i Wave Keys inneholder sertifisert gjenbrukt forbrukerplast – nærmere bestemt 61 prosent i Graphite og 46 prosent i Off-White.

Tastaturet kobles enkelt til med Bluetooth, eller den medfølgende Logi BOLT-mottakeren for økt sikkerhet, og kan være koblet til opptil tre enheter av gangen. Man kan enkelt skifte mellom disse med en knapp. For enda mer behagelige dager ved skrivebordet kan brukere enkelt personliggjøre opplevelsen med Logi Options+-appen, ved å lage egne snarveier, som for eksempel «Ikke forstyr».

Wave Keys er siste tilskudd i Logitechs ERGO Series, sammen med Lift Vertical Ergonomic Mouse og andre produkter for velvære på arbeidsplassen. Tastaturet ble nøye utviklet gjennom flere runder med testing, deriblant ved Logitechs Ergo Lab og har fått anerkjennelse av US Ergonomics.

High_Resolution_PNG-Wave Keys BOB TOP Off White PAN High_Resolution_PNG-Wave Keys BOB TOP Graphite PAN

Klar for business

For selskaper som prioriterer de ansattes velvære, er Wave Keys for Business ideelt for ansatte som er opptatt av ergonomi og som ser etter et behagelig tastatur. Tastaturet er utstyrt med Logi Bolts sikre trådløsteknologi, som gjør det mulig for IT-avdelingen å rulle ut et enkelt og komfortabelt tastatur til alle de ansatte, med global forbrukerstøtte, som fungerer til Windows, macOS, Chrome OS og andre operativsystem.

Wave Keys for Business kommer med Logi Bolt trådløsteknologi for å gi pålitelig tilkobling i overbelastede trådløsmiljøer, og er designet for å møte dagens strenge sikkerhetsstandarder. IT-ansvarlige kan enkelt monitorere de ansattes tastatur gjennom Logitech Sync for å sikre at enhetene er sunne og oppdaterte. Logi Options+-appen er også tilgjengelig, slik at man kan masseinnføre snarveier og annet til de ansattes enheter.

Pris og tilgjengelighet

Wave Keys blir tilgjengelig i Graphite og Off-White 13. oktober på www.logitech.com og hos forhandlere til en utsalgspris på 899 kroner. Wave Keys for Business blir tilgjengelig i Graphite på www.logitech.com og gjennom autoriserte forhandlere fra november.

High_Resolution_JPG-Waves LIFE Off White 118

Logitech hjelper alle mennesker å følge lidenskapen deres ved å designe opplevelser så alle kan skape, oppnå og kose seg mer. Logitech designer og skaper produkter som fører folk sammen gjennom databehandling, gaming, video, streaming og skaping, og musikk. Logitechs merkevarer inkluderer Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones og Ultimate Ears. Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech på www.logitech.com, selskapets blogg eller @Logitech.

Logitech og andre Logitech-varemerker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.