Logitech lanserer sitt mest avanserte webkamera til nå

High_Resolution_JPG-MX Solutions MX BRIO ENVR Macro Pearl Gray 669 wScreens

Nye MX Brio/MX Brio 705 for Business er et revolusjonerende webkamera, designet for å møte behovene til de mest avanserte brukerne. MX Brio er Logitechs mest avanserte webkamera til nå og sammen med resten av produktene i Master Series gir det den beste ytelsen og streamingopplevelsen. Webkameraet i Ultra HD 4K lar profesjonelle i kreative yrker og utviklere heve sin virtuelle tilstedeværelse og effektivt dele resultater og ideer.

MX Brios Ultra HD 4K-oppløsning og avanserte webkamerasensor viser Logitechs innovative kraft med 70 prosent større piksler enn Brio 4K, noe som gir et ultraskarpt bilde. Bildekvaliteten forbedres ved hjelp av AI, som gjør lyskorrigeringen bedre enn noensinne med ansiktsbasert bildeforbedring som gir et mer naturlig bilde, og video med to ganger bedre ansiktssynlighet og to ganger bedre gjengivelse av detaljer i vanskelige lysforhold sammenlignet med Brio 4K, viser tester fra DXOMARK-laboratoriet.

High_Resolution_PNG-MX Brio 700 3QTR FRNT R OPEN Pale GreyHigh_Resolution_PNG-MX Brio 700 3QTR FRNT R OPEN GraphiteKameraene kommer med en rekke justeringsmuligheter, deriblant eksponering, fargetone, metning, synsfelt og mer. Dette kan justeres gjennom Logi Options+, Logi Tune og G HUB. Show Mode gjør det enklere å vise skisser eller andre fysiske objekter på pulten ved å tilte kameraet. MX Brio har også to stråleformede mikrofoner for å redusere bakgrunnslyden, slik at du høres bedre og en integrert privacy shutter. RightSight autoframing holder kamerat fokusert på den som snakker selv når de beveger seg, og kan skrus på via Logi Tune for bedriftskunder med MX Brio 705. Kameraet er kompatibelt med de aller fleste videokonferanseplattformene, og IT-administratorer kan oppdatere programvaren og feilsøke problemer hos de ansatte sikkert via Logitech Sync.

Bærekraft

Webkameraet er sertifisert karbonnøytralt, og papirpakningen kommer fra FSC™-sertifiserte skoger og andre kontrollerte kilder. Plastdelene i MX Brio inneholder sertifisert resirkulert forbrukerplast – nærmere bestem 82 prosent i Graphite og 75 prosent i Pale Grey.

Pris og tilgjengelighet

MX Brio kommer i Graphite og Pale Grey, og blir tilgjengelig på www.logitech.com og hos utvalgte forhandlere i mars. Utsalgsprisen er 2699 NOK.

High_Resolution_JPG-MX Solutions MX BRIO LIFE Human R MX Keys S Mx Master 3S Pale Grey 238 wScreens

Logitech hjelper alle mennesker å følge lidenskapen deres ved å designe opplevelser så alle kan skape, oppnå og kose seg mer. Logitech designer og skaper produkter som fører folk sammen gjennom databehandling, gaming, video, streaming og skaping, og musikk. Logitechs merkevarer inkluderer LogitechLogitech GASTRO GamingStreamlabsBlue Microphones og Ultimate Ears. Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech på www.logitech.comselskapets blogg eller @Logitech

Logitech og andre Logitech-varemerker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.