Logitech lanserer nytt Slim Keyboard

MK950-Combo-Graphite-ENVR-10085

Logitech lanserte i dag nye Signature Slim K950 Wireless Keyboard, Signature Slim Combo og Signature Slim Combo for Business. For folk som bruker samme arbeidsplass til både jobb og privat, er produktene designet for å passe godt til begge deler. Tastaturet har flere egenskaper enn tradisjonelle tastatur, og man kan selv tilpasse det for å spare tid.

Signature Slim Combo består av Signature Slim K950 wireless keyboard og Signature Plus M750 wireless mouse. Produktene er laget for en dynamisk livsstil der jobb og hjem går i ett, og du kan skifte mellom hjemme-PC og jobb-PC med et enkelt tastetrykk. Hold deg fokusert og uforstyrret med stille tastaturtaster, museklikk, og rask og presis scrolling med SmartWheel.

Signature Slim K950 gir laptopaktig skriving i et lite design. Med Logi Options+-appen kan du optimalisere tiden din, og med enkle snarveier som volumkontroll, play/pause og mute/unmute kan du enkelt bytte mellom arbeid og fritid. Ved å bruke Smart actions kan du automatisere flere oppgaver ved et enkelt tastetrykk.

High_Resolution_PNG-Signature Slim Combo M MK950 AMAZON Off White US INTL

High_Resolution_PNG-Signature Slim Combo M MK950 AMAZON Graphite US INTL

For IT-team setter Signature Slim Combo for Business en ny standard til en pris som gjør den perfekt for å kjøpes inn til mange. Combo har Logi Bolt sikker trådløsteknologi for pålitelig tilkobling, selv i omgivelser med mange andre trådløse produkter. Med Logitech Sync kan IT-teamet holde oversikt over alle produktene, og at de fungerer og er oppdaterte. Combo er kompatibel med Windows, MacOS, Chrome OS og andre ledende operativsystemer.

Bærekraft

Alle produktene er designet i tråd med Logitechs mål om å skape produkter som forbedrer folks liv. Dette betyr at både miljøpåvirkning og sosiale forhold er en del av hver eneste designavgjørelse. Produktene er sertifisert karbonnøytrale, og papirinnpakningen kommer fra FSC™-sertifiserte skoger og andre kontrollerte kilder. Plasten i Signature Slim K950 og Signature Slim Combo inkluderer resirkulert forbrukerplast – nærmere bestem 62% i Graphite og 48% i Off-White (Signature Slim K950), 61% i Graphite og 25% i Off-White (Signature M750) og 63% i Graphite og 26% i Off-White (signature M750L).

Pris og tilgjengelighet

Signature Slim K950 Wireless Keyboard og Signature Slim Cobo i Graphite og Pale Grey blir tilgjengelig på www.logitech.com og i butikk i mars 2024 for en utsalgspris på 999 og 1349 kr. Signature Slim Combo for Business i Graphite blir tilgjengelig på www.logitech.com og hos autoriserte forhandlere for 1349 kr.

MK950-Combo-Graphite-ENVR-11175

Logitech hjelper alle mennesker å følge lidenskapen deres ved å designe opplevelser så alle kan skape, oppnå og kose seg mer. Logitech designer og skaper produkter som fører folk sammen gjennom databehandling, gaming, video, streaming og skaping, og musikk. Logitechs merkevarer inkluderer Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones og Ultimate Ears. Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech på www.logitech.com, selskapets blogg eller @Logitech.

Logitech og andre Logitech-varemerker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.