August

Den prisvinnende Logitech G502-spillmusen oppgraderes

Ikonisk design og heroisk nøyaktiget: Logitech G oppdaterer verdens mestselgende mus med den revolusjonerende nye HERO 16k-sensoren

NEWARK, Calif. og LAUSANNE, Sveits — 30. august 2018 — Logitech G, et merke for Logitech, (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) annonserte i dag Logitech® G502 HERO Gaming Mouse. En oppgradert versjon av den ikoniske Logitech G502-spillmusen. Med samme ikoniske form som originalen, er den nye musen oppdatert med den nyeste teknologien, blant annet Logitech Gs neste generasjons HERO (High Efficiency Rated Optical) 16K-sensor, som er sensoren med den høyeste ytelsen og største presisjonen tilgjengelig. Sammen med Logitech Gs eksklusive LIGHTSYNC RGB-teknologi, 11 programmerbare knapper, fem valgfrie vekter og en flettet kabel, ble verdens mestselgende spillmus nettopp bedre.

«Den originale G502 er en favoritt blant fans, men sensorteknologien har utviklet seg på en utrolig måte siden den ble lansert», sa Ujesh Desai, konsernsjef og daglig leder for Logitech Gaming. «Ved å legge til HERO 16K i G502 blir den enda mer utrolig, og vi er overbevist om at folk kommer til å elske det».

Logitech G502 HERO inkluderer den ultimate sensoren for hastighet, nøyaktighet og respons, nemlig Logitech Gs bransjeledende HERO 16K-sensor, som er den beste og mest effektive spillsensoren Logitech noensinne har laget. Med helt ny optikk og en oppdatert sporingsalgoritme som leverer ultrapresis sporing uten akselerasjon, utjevning eller filtrering i hele DPI-området, er Logitech Gs revolusjonerende HERO 16K-sensor i stand til å overstige 400 IPS og levere 16 000 DPI-sporing med pikselpresis nøyaktiget.

Alle egenskaper ved Logitech G502 HERO ble designet for å tilpasse seg forskjellige spillestiler. Musen har 11 knapper som er programmerbare via Logitech Gaming Software (LGS), som lar deg konfigurere kommandoer og makroer, et justerbart vektsystem med fem vektmoduler på 3,6 g, og to moduser for hyperrulling. Belysning kan tilpasses med rundt 16,8 millioner farger ved hjelp av Logitech Gs LIGHTSYNC RGB-teknologi. Integrert minne lagrer opptil fem profiler, slik at du kan ta med deg de tilpassede innstillingene dine.

Med samme ikoniske design som originalen, er Logitech G502 HERO den ultimate for komfort, med gummisidegrep og en oppdatert flettet kabel for optimal følsomhet og ytelse under lange spilleøkter. Musens oppgraderte mekaniske knapp, utviklet i samarbeid med Omron, leverer ekstrem ytelse og har en slitestyrke på 50 millioner klikk. Vekten og balansen til Logitech G502 HERO kan justeres basert på plasseringen til de justerbare vektmodulene.

Tilgjengelighet

Logitech G502 HERO-spillmusen, tilgjengelig i svart, forventes å være tilgjengelig hos forhandlere i oktober 2018 til en veiledende pris på 999,-. Hvis du vil vite mer, kan du besøke vår nettside, vår blogg eller følge oss på Facebook, Instagram eller Twitter.

Om Logitech G

Logitech G, et merke for Logitech International, er den globale lederen innenfor spilleutstyr for PC-er og konsoller. Logitech G gir spillere på alle nivåer bransjeledende tastaturer, mus, hodesett, musematter og simuleringsprodukter som ratt og flystikker – muilggjort gjennom nyskapende design, avansert teknologi og stor lidenskap for spill. Logitech International ble grunnlagt i 1981 og har hovedkontor i Lausanne, Sveits, og er et sveitsisk aksjeselskap notert på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Finn Logitech G på www.logitechG.com, selskapets blogg eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-merker er varemerker eller regsitrerte varemerker for Logitech Europe S.A og/eller datterselskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er sine respektive eieres eiendom. Hvis du vil vite mer om Logitech og deres produkter, kan du besøke selskapets nettstedet på www.logitech.com.

(LOGIIR)