Januar

LOGITECH G LANSERER ULTRA REALISTISK RALLY MED TRUEFORCE RACERRATT FOR PC, PLAYSTATION 4 & 5 OG XBOX ONE

gitech G923 Racerratt & Pedaler kommer med nytt force feedback-system som gir neste generasjons realisme og ytelse for Sim Racers

High_Resolution_PNG-G923 FOB XBOX Gray

LAUSANNE, Switzerland & Newark, Calif. - 5.august, 2020 - Logitech G, en Logitech merkevare, (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) og ledende innovatør innen gamingteknologi og utstyr avslørte i dag Logitech G923 Racerratt & Pedaler, et høyytelse racerratt som revolusjonerer simracing opplevelsen. Utviklet for maksimal realisme har G923 fått TRUEFORCE™, et nytt høydefinert og force feedback-system som tar til seg spillerens fysikk og lydmotor for å levere en ultra-realistisk opplevelse.

-Et fantastisk racerratt som gir tilbakemelding kan utgjøre forskjellen mellom å krysse målstreken først og å spinne ut av banen og ikke fullføre i det hele tatt, sa McLaren F1 kjører Lando Norris. -Det nye Logitech G923 rattet med TRUEFORCE gir kjørere en autentisk opplevelse bak rattet og simulerer detaljene vi føler som rallykjørere. Jeg kan føle bakenden på bilen miste taket eller hvis jeg er på vei til å spinne, noe som gir meg mulighetene til å gjøre raske endringer og holde ledelsen i konkurransen.

TRUEFORCE er en proprietær høydefinisjons force feedback-teknologi som revolusjonerer hva som er mulig i racing-spill. Ved å bruke faktisk gamingfysikk og lyd i ekte tid, tillater spillere å føle ting som brøl fra motoren, dekk-trekkraft, terrenget på banen og feedback fra rattet mer enn aldri før. TRUEFORCE kobler seg direkte til in-game motorer og prosesserer opp til 4000 per sekund for å produsere neste generasjons realisme og detaljer i spill som er støttet.

-De siste årene har vi jobbet med Sim-kjørere og profesjonelle rallykjørere for å utvikle en fullspekket, realistisk kjøreopplevelse som er utenom det vanlige, sa Ujesh Desai, general manager for LogitechG. -Med TRUEFORCE får du virkelig kjent på veien, ved siden av alle de subtile egenskapene til rallybilen. Det løfter virkelig hele opplevelsen, og alle vi har fått til å teste det drar med et smil om munnen.

Designet for dagens Sim-kjørere er G923 Racerratt & Pedaler har blitt modernisert med et ratt i børstet stål og lær for maksimal komfort og polerte pedaler. I tillegg er G923 designet med et antall egenskaper som:

• Programmable Dual Clutch Launch Controls – Gjør det mulig for kjørere å komme seg av linjen raskere med en programmerbar dual-clutch som letter maksimal trekkraft og minimalt med røyk.
  • Built-In Rev Indicator - Innebygd Led-lys med farger som indikerer RPM-rekkevidden din og varsler kjører når de treffer redline.
  • On-Wheel Game Controls – PlayStation 4 og PlayStation 5*- og XBOX spillkontroll er integrert i midten av rattet for fullstendig kontroll.
  • Progressive Brake Pedals – Med en ny progressiv fjær for en mer responsiv følelse, gir den nye bremsepedalens reaksjonsevner mer realisme og kontroll.
  • 24-Point Selection Dial – Innebygd valgskive gjør det mulig for kjører å justere trekkraft, dreiemoment, automatisk stabilitetsstyring, bremsekraft og mer rett ved dine fingertupper.

Pris og tilgjengelighet

Logitech G923 Racerratt & Pedaler er tilgjengelig for PC, PlayStation 4 og Xbox One. G923 vil være kompatibel med det nye Xbox Series X og PlayStation 5* når de begge lanseres julen 2020. Logitech G923 vil være tilgjengelig i butikk og nettbutikk august 2020, til en veiledende pris på 4199,-. For mer informasjon vennligst besøk vår nettside eller ta kontakt via @LogitechG.

*Logitech G923 Racerratt & Pedaler er utviklet under det offisielle lisensprogrammet for PlayStation ®

Produktet har offisiell lisens for PlayStation 4 og vil fungere med PlayStation 5 med forutsetning om Sony Interactive Entertainment sin endelige produktgodkjenning.

Logitech G er en merkevare under Logitech International, den verdensledende produsenten av PC- og gamingutstyr.

Logitech G utstyrer gamere med alle typer bransjeledende tastaturer, muser, hodetelefoner, musematter og simulasjonsprodukter, som hjul og flightsticks. Dette er muliggjort gjennom innovativ design, avanserte teknologier og en dyp lidenskap for gaming.

Selskapet ble stiftet i 1981 og har sitt hovedkvarter i Lausanne, Sveits. Logitech International er et offentlig notert sveitsisk selskap. Selskapet er notert på børsene SIX Swiss Exchange (LOGN) og NASDAQ Global Select Market (LOGI).

Les mer om Logitech på www.LogitechG.com, selskapets blogg eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-merkevarer er registrert under Logitech Europe S.A og/eller selskapets avdelinger i USA og andre land. «PlayStation» er et registrert varemerke eller for Sony Interactive Entertainment Inc. Alle andre varemerker tilhører de respektive eierne. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside www.logitech.com.