Februar

Logitech G tilbyr avansert lyd-vitenskap med ny serie av gaming hodetelefoner som er utviklet for battle

Oppgrader din battlestation med Logitechs mest teknisk avanserte gaming hodetelefon, Logitech G935.

Spill ditt favoritt battle royale-spill med den lydkvaliteten skaperne ønsket du skulle ha, med Logitech G432 gaming-hodetelefon.

LAUSANNE, Switzerland & NEWARK, Calif. -- Feb. 5, 2019 - Logitech G, et merke av Logitech, (SIX: LOGN) (NASDAQ:LOGI) lanserte i dag en ny serie gaming-hodetelefoner, konstruert for å levere en oppslukende gaming-opplevelse innen lyd og det beste innen lyd-vitenskap.

– Uavhengig av om du liker å gjøre endringer på din battlestation eller dominere i ditt favoritt battle royale-spill, vil vi at du skal ha den ultimate lydkvaliteten og komforten du fortjener”, forteller Ujesh Desai, visepresident og daglig leder i Logitech Gaming. – Vi leter konstant etter nye måter å levere storslåtte gaming-opplevelser på, og det er nettopp det vi tilbyr med disse nye headsettene.

Logitech G har det bredeste utvalget av gaming-hodetelefoner designet for gamere på alle nivåer, enten du er proff, hardcore eller fritids-gamer. Den nye serien med hodetelefoner er designet slik at gamere kan velge den ideelle modellen til deres spill og budsjett. Serien består av:

Ultimat lyd og belysning for ditt spilloppsett

Logitech® G935 7.1 LIGHTSYNC trådløse gaming-hodetelefoner

Logitech® G635 7.1 LIGHTSYNC gaming-hodetelefoner

Hodetelefoner perfekt egnet for Battle Royal

Logitech® G432 7.1 Surround gaming-hodetelefoner

Logitech® G332 Stereo gaming-hodetelefoner

Ultimat lyd og belysning for din battlestation.

For gamere som ønsker å skille seg ut leverer Logitech® G935 7.1 LIGHTSYNC trådløse gaming-hodetelefoner med enestående lyd og RGB lys. Produktet er det første i serien av hodetelefoner som får Logitech Gs eksklusive Pro-G 50mm lydkomponent. Laget av hybrid mesh materiale for høykvalitetslyd som leverer dyp bass og jevn lyd for en cinematisk opplevelse. I tillegg har det nye headsettet Logitech Gs LIGHTSYNC teknologi, en dynamisk og justerbar belysning som synkroniseres til spill, video og musikk. Denne teknologien tillater deg å tilpasse hver farge til å matche ditt keyboard, mus og hodetelefoner. Det nye headsettet har også DTS Headphone: X® 2.0 surround sound, en funksjon som simulerer 3D miljøet til lydens opprinnelige opptakssted.

Med forbedret 6mm mikrofonteknologi og økt trådløs fremføring har Logitech G935 12 timers batteritid og er kompatibel med PC, konsoller og mobilenheter. Gamere kan skreddersy sin opplevelse ved å bruke Logitech G HUB, lage lydprofiler og tilegne egne funksjoner for G-Keys.

G935-hodetelefonene har alle egenskapene en gamer vil sette pris på som øreputer av premium lær, oppgradert mikrofon og volumkontroll som sitter på headsettet.

For å runde av serien hodetelefoner lanseres i tillegg en versjon med ledning, Logitech® G635 7.1 LIGHTSYNC kablede gaming-hodetelefoner.

Hodetelefoner perfekt egnet for Battle Royal

For Battle Royal-spillere lanserer Logitech G de nye G432 og G332-hodetelefonene. De gir hver enkelt spiller en definitiv lyd-fordel og komfort til en overkommelig pris.

G432 7.1 Surroundlyd gaming-hodetelefoner har 50mm lydkompontent som gir en god opplevelse av lyd. Kombinert med DTS Hodetelefon: X 2.0 surroundlyd, gir hodetelefonene deg en lyd som drar deg inn i spillet. Den har roterende lær-øreputer, en stor 6mm vippe-til-lydløs funksjon på mikrofonen samt kompatibilitet med andre spillkonsoller.

For å slutte sirkelen i serien med hodetelefoner lanseres også Logitech® G332 gaming hodetelefoner. G332 tilbyr den samme komforten og kvaliteten som alle de andre hodetelefonene i lineupen og er et godt alternativ til de som ser etter sitt første gaming headset.

Alle hodetelefonene i lineupen kan tilpasses ved å bruke Logitech sin G HUB. Logitech G HUB er en ny avansert gaming-programvare interface som hjelper gamere å få så mye som mulig ut av utstyret sitt. Med en ren og moderne interface kan gamere kjapt personliggjøre utstyret for hvert enkelt spill, dele og laste ned andres profiler, og mye mer.

Prising og tilgjengelighet

Logitech-familien av gaming hodetelefoner er forventet å være tilgjengelig på LogitechG.com og hos globale forhandlere i februar 2019.

Logitech G935 7.1 LIGHTSYNC Trådløse gaming-hodetelefoner - 1899,-

Logitech G635 7.1 Gaming hodetelefoner - 1499,-

Logitech G432 7.1 Gaming hodetelefoner - 799,-

Logitech G332 Stereo gaming-hodetelefoner 599,-

For mer informasjon, vennligst besøk vår nettside, blogg eller @LogitechG

Om Logitech G

Logitech G er en merkevare under Logitech International, den verdensledende produsenten av PC- og gamingutstyr.

Logitech G utstyrer gamere med alle typer av bransjeledende tastaturer, muser, hodetelefoner, musematter og simulasjonsprodukter, som hjul og flightsticks. Dette er muliggjort gjennom innovativ design, avansert teknologi og en dyp lidenskap for gaming.

Selskapet ble stiftet i 1981 og har sitt hovedkvarter i Lausanne, Sveits. Logitech International er et offentlig notert sveitsisk selskap. Selskapet er notert på børsene SIX Swiss Exchange (LOGN) og NASDAQ Global Select Market (LOGI).

Les mer om Logitech på www.LogitechG.com, selskapets blogg eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-merkevarer er registrert under Logitech Europe S.A og/eller selskapets avdelinger i USA og andre land. Alle andre varemerker tilhører de respektive eierne. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside www.logitech.com.