Januar

Logitech øker komforten og sparer plass med sin nye tilpassete og ergonomiske styrekule

ERGO M575 Wireless Trackball bidrar til et sunnere jobbmiljø

High_Resolution_JPG-Ergo M575 LIFE 4

LAUSANNE, Sveits og NEWARK, Calif. — 28. oktober, 2020 — Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) lanserer i dag ERGO M575 Wireless Trackball, en elegant trådløs styrekule med lett tilgjengelig tommelkontroll, som er designet for å gi mest mulig komfort og å spare plass.

Hånden og underarmen din kan ligge i ro, siden du ikke trenger å røre armen for å styre musepekeren. Med sitt elegante, tilpassete, ergonomiske design, som leveres i fargene grafitt og off-white, tilbyr styrekulen støtte for hender i forskjellige størrelser. Den er ideell for alle typer pulter eller bord i ditt hjem.

- Siden vi fortsetter å se en trend med at mange jobber vekk fra kontoret, så er ergonomi og komfort viktigere enn noensinne.

- Vår dedikerte ErgoLab – en vitenskapelig og menneske-fokusert måte å utvikle produkter og tjenester på, som hjelper folk med å føle seg bedre – gir ergonomi høy prioritet hos Logitech. Vår nye ERGO M575 trådløse og ergonomiske styrekule sikrer deg god komfort mens du jobber, og siden selve musen ikke beveger seg, passer den perfekt for hjemmekontor og arbeidspulter med begrenset plass, sier general manager for kreativitet og produktivitet hos Logitech, Delphine Donne-Crock.

Den jevne og responsive kontrollen til ERGO M575 kan brukes overalt hvor du behøver å arbeide uten å bevege armen din. Skrollelhjulets vinkel gjør at du kan bruke fingrene i en komfortabel og naturlig vinkel hele dagen. Presisjonen til musepekeren kan justeres via innstillingene for hastighet i Logitech Operations-programvaren.

Styrekulen kan kobles til din enhet ved hjelp av den inkluderte USB-mottakeren eller ved hjelp av Bluetooth® Low Energy for en førsteklasses trådløs opplevelse på din Mac, iPad eller PC. Det inkluderte AA-batteriet varer opp til 24 måneder, når du bruker den trådløse mottakeren.

ERGO M575 er enkel å bruke. Den gir deg alt du trenger for å holde høy produktivitet på komfortabelt vis i time etter time.

I tillegg til en vakker og ergonomisk utforming som passer for alle, så er ERGO M575 designet med bærekraft i tankene, slik at du kan kjøpe den med en god følelse. Halvparten av plastdelene i grafitt-utgaven er laget av resirkulert plast. For off-white utgaven er tallet 21 prosent.

Vårt PCR-program (post-consumer recycled plastic) er en del av vår støtte for å gi utgåtte elektroniske forbruksvarer et nytt liv. Innen utgangen av 2021, vil halvparten av våre nåværende mus og tastaturer i Creativity & Productivity-serien inneholde forskjellige grader av resirkulert plast. Vi vil også bruke resirkulert plast i alle nye produkter, der det er mulig.

Papp-emballasjen til ERGOM575 kommer fra FSC®-sertifiserte skoger. Det viser vårt engasjement for støtte ansvarlig forvaltning av verdens skoger.

Pris og tilgjengelighet:

ERGO M575 Wireless Trackball vil være tilgjengelig i oktober 2020 på Logitech.com for en veiledende pris på 599 NOK.

For mer informasjon, besøk Logitech.com, vår blogg eller kontakt oss på Facebook, Instagram og Twitter.

Om Logitech G

Logitech G er en merkevare under Logitech International, den verdensledende produsenten av PC- og gamingutstyr.

Logitech G utstyrer gamere med alle typer av bransjeledende tastaturer, mus, hodetelefoner, musematter og simulasjonsprodukter, som hjul og flightsticks. Dette er muliggjort gjennom innovativ design, avansert teknologi og en dyp lidenskap for gaming.

Selskapet ble stiftet i 1981 og har sitt hovedkvarter i Lausanne, Sveits. Logitech International er et offentlig notert sveitsisk selskap. Selskapet er notert på børsene SIX Swiss Exchange (LOGN) og NASDAQ Global Select Market (LOGI).

Les mer om Logitech på www.LogitechG.com, selskapets blogg eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-merkevarer er registrert under Logitech Europe S.A og/eller selskapets avdelinger i USA og andre land. Alle andre varemerker tilhører de respektive eierne. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside www.logitech.com.

(LOGIIR)