Logitech lanserer ny EPICBOOM-høyttaler med stor 360-lyd

EPICBOOM føyer seg inn i rekken av Blutooth-høyttalere fra Logitech, og er laget av 100 prosent resirkulert forbrukerpolyester og minimum 59 prosent resirkulert forbrukerplass. Høyttaleren kommer i et nyskapende, ovalt design, som gir stor 360-lyd med god bass og gir stor lyd med tanke på den nette størrelsen.

EPICBOOM ENVR Swimming Pool

– Vi designer produktene våre med forbrukeren og deres livsstil i tankene, sier daglig leder i Ultimate Ears, Jonah Staw.

– Forbrukere vil ha stor lyd i en praktisk, bærbar pakke og det er det vi gir dem med EPICBOOM. Denne høyttaleren gir den velkjente Ultimate Ears hi-fi-lyden, og vi er glade for å introdusere den i vår EPICBOOM-portefølje, fortsetter han.

EPICBOOMs ovale design gir et imponerende internt akustisk volum, og er paret med en 4,6-tommers woofer for klar bass og oppslukende lyd. Høyttaleren er IP67-vurdert vanntett, støvsikker og flytende, noe som gjør den perfekt til bruk både innendørs og utendørs. Når du flytter festen fra innendørs til utendørs, justerer den interne mikrofonen EQen dynamisk og balanserer lyden deretter.

EPICBOOM kommer i to fargekombinasjoner: bomullshvit og leppestiftrød, og kullsvart og lime. Den kan spille i opptil 17 timer uten landing, og har en Bluetooth-rekkevidde på 55 meter. I stedet for en kronglete manuell setup, har høyttaleren en enkel NFC-funksjon tilgjengelig for NFC-kompatible smarttelefoner med Android 8.0 eller nyere. Sensoren oppretter en Bluetooth-snarvei som lar deg enkelt slå på, pare, koble til og spille musikk, og gjør det lett å bytte mellom flere personers spillelister på sekunder. Den har også en LED-batteriindikator og USB-C-tilkobling.

EPICBOOM ENVR NFCNy BOOM-app

Gjennom siste versjon av BOOM-appen kan du velge mellom ulike forhåndsinnstilte EQ-er, inkludert Signature, Bass Boost, Game/Cinema, Podcast/Vocal, og den helt nye Deep Relaxation-modusen. Du kan også tilpasse mellomtoner, høyder og bassen i lyden basert på dine personlige preferanser. Disse modusene optimaliserer lyden for solo- og gruppeaktiviteter, inkludert yoga, meditasjon, fester, stranddager og mer. Den populære funksjonen i BOOM-appen, PartyUp, lar deg koble flere Ultimate Ears-høyttalere sammen, slik at du kan heve festene dine til et nytt nivå. Du kan trådløst koble til EPICBOOM, BOOM, BOOM 2, BOOM 3, MEGABOOM, MEGABOOM 3 og HYPERBOOM-høyttalere for den ultimate lydopplevelsen. For å få festen i gang i større områder, gir Outdoor Boost enda kraftigere bass.

Copy of EPICBOOM LIFE ReadingBærekraft

Logitechs mål er å hjelpe alle mennesker med å forfølge lidenskapene sine på en måte som er bra for både mennesker og planeten. Dette betyr å vurdere miljø- og sosiale påvirkninger som en del av hver designbeslutning, fra øyeblikket råvarene innhentes til produktets livssyklus avsluttes. EPICBOOM er laget av 100% resirkulert polyesterstoff fra forbrukere og minimum 59% resirkulert plast fra forbrukerelektronikk for å gi nytt liv til plastavfall fra elektronikk. Papirforpakningen til EPICBOOM kommer fra FSC™-sertifiserte skoger og andre kontrollerte kilder. Ved å velge dette produktet støtter du ansvarlig forvaltning av verdens skoger. Alle Logitech-produkter er sertifisert som karbonnøytrale. Vi reduserer nettokarboneffekten av Logitech-produkter ved å designe med bærekraft i tankene og bruke fornybar energi der det er mulig under produksjon. Vi kompenserer også for vår påvirkning ved å kjøpe fjerning av karbon fra skogbruk og støtte fornybare kilder og klimapåvirkede samfunn.

Pris og tilgjengelighet

Ultimate Ears EPICBOOM er tilgjengelig på www.ultimateears.com i USA, Europa og Asia fra 6. september for en utsalgspris på 4399 kroner. For mer informasjon, besøk www.ultimateears.com eller samhandle med oss på Instagram.

Om Ultimate Ears

Ultimate Ears, et Logitech-varemerke, endrer måten folk opplever musikk sammen på, uansett hvor livet tar dem. Ultimate Ears revolusjonerte først måten artister interagerer med publikum ved å gjenoppfinne scenemonitoren og gjøre den til spesialtilpasset øretelefon. I dag fortsetter Ultimate Ears, et Logitech International-varmerke, å gi liv til musikken med deres prisvinnende serie trådløse høyttalere. Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Lær mer på ultimateears.com eller Instagram

EPICBOOM LIFE Dinner

Logitech hjelper alle mennesker å følge lidenskapen deres ved å designe opplevelser så alle kan skape, oppnå og kose seg mer. Logitech designer og skaper produkter som fører folk sammen gjennom databehandling, gaming, video, streaming og skaping, og musikk. Logitechs merkevarer inkluderer Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones og Ultimate Ears. Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech på www.logitech.com, selskapets blogg eller @Logitech.

Logitech og andre Logitech-varemerker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.