Februar

Logitech lanserer «The Mandalorian»-versjon av det trådløse Logitech G A30-headsettet

Logitech lanserer i dag det nye headsettet i samarbeid med Lucasfilm Ltd. Headsettet er designet for den moderne gameren og The Mandalorian-fans, og er derfor et samlerobjekt som hyller et av de største popkulturelle fenomenene i verden.

A30-Beskar-Feb_23-LANDSCAPE-20

A30 Wireless The Mandalorian Edition gir maksimal fleksibilitet og mobilitet, og kommer med Logitechs avanserte og profesjonelle LIGHTSPEED Wireless, Bluetooth, og 3.5mm aux-tilkobling, slik at du kan ta over galaksen enten du spiller ved pulten, på sofaen eller på farten.

Logitech G A30 The Mandalorian Front Left Black

Headsettet kombinerer stil og komfort, og kommer med personlig lydmiksing, og lar gamere, samlere og fans mestre enhver spillestil i galaksen, og jakte på alle plattformer, inkludert: Xbox Series X|S, Playstation, Nintendo Switch, PC, Mac, iOS og Android.

Designet er tro mot franchisens legendariske estetikk og speiler det nette designet det originale A30-headsetet har. A30 Wireless The Mandalorian Edition kommer i farger inspirert av beskarstål, slik at du kan kle deg for jakten. Headsettet kommer også med en myk padding av memory foam i øreputene og hodebøylen med akkurat riktig presskraft, noe som gir en lett, men balansert og sikker følelse. Under headsettet finner du avtakbare, magnetiske øreputer, noe som gir enda større mulighet til å justere.

Special edition-headsettet kommer med egne høyttaleretiketter med profilen til Din Djarin – kjent som the Mandalorian – på den venstre side og en Clan Mudhorn signet på høyre side- Spillere og fans kan oppdage hemmelighetene til the Mandalorians ved å finne en rekke skjulte easter eggs inspirert av showet i headsettet.

A30-Beskar-Feb_23-LANDSCAPE-49

Ikke la noen dusør unnslippe med det nette og sømløse designe på A30 Wireless The Mandalorian Edition-headsettet. Det er utstyrt med både en avansert avtakbar boom-mikrofon og integrert mikrofon, og gir krystallklar lydkvalitet. Høykvalitets 40 mm audiodrivere gir store boom, og en oppslukende opplevelse. Personliggjør gamingopplevelsen din ytterligere ved å justere EQ og mer gjennom Logitech G-mobilappen til iOS og Android.

Det nye A30 Wireless The Mandalorian Edition har en batterilevetid på mer enn 27 timer, slik at du kan nyte trådløs frihet på flere plattformer i flere dager.

Pris og tilgjengelighet

Logitech G A30 Wireless Gaming Headset The Mandalorian Edition er tilgjengelig på logitechG.com og hos globale forhandlere fra april 2023, for en utsalgspris på 2899 kr. For mer informasjon, besøk nettsiden vår, bloggen vår, eller samhandle med oss på @logitechG. Logitech G-mobilappen er tilgjengelig for iOS og Android på Apple App Store og i Google Play.

A30-Beskar-Feb_23-LANDSCAPE-12

Om Logitech G

Logitech G, et Logitech-varemerke, er globalt ledende innen gamingutstyr til PC og konsoll. Logitech G leverer industriledende tastaturer, mus, headset, musematter og simuleringsprodukter som hjul og flykontroller til gamere på alle nivåer –  noe som gjøres mulig gjennom nyskapende design, avansert teknologi og en dyp lidenskap for gaming.  Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech G på www.logitechg.comselskapets blogg eller @LogitechG

Logitech og andre Logitech-merker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.