Logitech markerer Logi PLAY Days med store tilbud, eksklusive dealer og nye produkter

Logi PLAY Days markerer over hele Europa, og er en ukes lang feiring av spillkultur. Dette markeres med eksklusive tilbud på gaming- og streamingutstyr, og opptil 40 prosent tilbud på produkter som gamingmus- og tastatur, headset og mikrofoner.

LogiPlay

I tillegg til tilbudene lanseres en rekke nye produkter, deriblant:

SIM RACING

En ny versjon av PRO RACING WHEEL er nå tilgjengelig. Rattet gir mer fleksibilitet og tilpasningsmuligheter for PC-gamere, samtidig som man fremdeles kjenner følelsen av Direct Drive og TRUEFORCE-feedbackteknologi. Det forbedrede rattet ble designet for prestasjon på profesjonelt nivå, og hever racingopplevelsen ved å gi utrolig kraft og respons.

PRO Series

Logitech G har også lansert en ny PRO-serie med PRO X TKL LIGHTSPEED og PRO X SUPERLIGHT 2, som skal gi esport-utøvere neste generasjons ytelse, presisjon og design.

Det vil også lanseres flere nye produkter i løpet av uken.

Samtidig vil det være en rekke tilbud. Blant produktene på tilbud finner vi:

·      G Cloud – Logitech Gs første håndholdte cloudenhet som tar deg spille en haug spill

·      G FITS – Trådløse ørepropper laget for å passe deg perfekt

·      G733 – Et LIGHTSPEED trådløst gamingheadset for ytelse, komfort og stil

·      G923 – En ny følelse av realisme med dette TRUEFORCE racingrattet for SIM-førere

·      A30 – Et premium ASTRO trådløst headset, som er perfekt for XBOX og Playstation

OM LOGI PLAY

I 2022 avholdt Logitech verdens første Logi PLAY som et forum for å feire spillkulturen ved å samle gamere, kreatører og bransjeledere. Mens man opprettholder ånden fra den første utgaven, inkluderer Logi PLAY Days 2023 et unikt shoppingarrangement og tilbyr forhandlere og forbrukere muligheten til å anerkjenne innovasjon i spillverden gjennom kunngjøringer av nye produkter, morsomme aktiviteter og kampanjetilbud. Gjennom hele Europa vil flere esportsteam, innholdsskapere og kjente gamere delta i #LOGIPLAYDAYS via online-plattformer.

Om Logitech G

Logitech G, et Logitech-varemerke, er globalt ledende innen gamingutstyr til PC og konsoll. Logitech G leverer industriledende tastaturer, mus, headset, musematter og simuleringsprodukter som hjul og flykontroller til gamere på alle nivåer –  noe som gjøres mulig gjennom nyskapende design, avansert teknologi og en dyp lidenskap for gaming.  Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech G på www.logitechg.com, selskapets blogg eller @LogitechG.

Logitech og andre Logitech-merker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.