Logitechs nye Brio 500-webkameraer og Zone Vibe-hodetelefoner er designet for hybridarbeidsplassen

Logitechs nye webkameraer og hodetelefoner gir dagens arbeidstakere kvalitet, stil og bærekraft til en fornuftig pris.

High_Resolution_JPG-Zone Vibe 100 and Brio 500 LIFE Prof Rose

Lausanne, Sveits & Newark, California 14. september 2022: Logitech lanserer i dag to nye produktserier, Brio 500-webkameraer og Zone Vibe-hodetelefoner, designet for å møte behovene til dagens hybridarbeidstakere.

En fersk studie viser at mer enn 89 prosent av voksne som jobber hjemmefra sliter med lite flatterende kameravinkler, dårlig lyssetting, og synsfeltbegrensninger når de bruker det innebygde kameraet på laptopen. Brio 500-webkameraer og Zone Vibe-hodetelefonene møter disse utfordringene, samtidig som de moderniserer arbeids- og spillopplevelsen. Begge gjør det enklere for IT-sjefer å utstyre organisasjonens remote- og hybridarbeidere på en bærekraftig måte.

Brio 500-webkameraer

Brio 500 er laget for de som ønsker bedriftsklasse på lyd og video, personalisering, og en mer engasjerende opplevelse på videosamtaler. High_Resolution_PNG-BRIO 500 3QTR Off WhiteBrio 500-serien er en ny webkamera-klasse, som løser de vanligste utfordringene under videokonferanser. Serien introduserer Show Mode, som gjør det lett å dele skisser eller andre fysiske objekter på pulten. Med et nyskapende monteringssystem og innebygd sensor som lar brukeren tilte kamera ned for å fokusere på objekter, snur Brio bildet automatisk for å få det rett på video.

Kameraene kommer i kule design og moteriktige farger, nærmere bestemt grafitt, off-white, og rose, og gir hver enkelt friheten til å tilpasse sin arbeidsplass så den passer deres personlighet og smak. RightSight-teknologi (muliggjort gjennom Logi Tune) sørger fort at brukeren er i bildet, selv når man er i bevegelse, mens innebygde nyskapninger som RightLigt 4 automatisk sørger for korrekt substandard-belysning.

Copy of Product-Brio 500_Key Visual-edited

Zone Vibe-hodetelefoner

Logitechs nye Zone Vibe-serie er de første trådløse hodetelefonene på markedet som kombinerer ytelse i bedriftsklasse med komfort, stil og rimelighet. Hodetelefonene kommer i grafitt, off-white og rose, og er designet for å være komfortable gjennom en hel dag. De lettveiende hodetelefonene sitter over øret, og veier kun 185 gram, og kommer med memory foam.

High_Resolution_PNG-Zone Vibe Wireless Group Shot Mic Up UCFor IT-team som skal utstyre de ansatte med utstyr til arbeidsplassen og hjemmekontoret er Brio-serien plug-and-play, og kompatibelt med de fleste videokonferanseplattformer og sertifisert for Microsoft Teams, Google Meet og Zoom. Logitech Sync-integrering med Brio 505 lar IT-administratorer oppdatere fastvare og feilsøke problemer, slik at hybridteam kan samarbeide uten at noe går tapt.

Zone Vibe Wiereless gir muligheten til å tilby de ansatte lyd i bedriftsklasse, som er enkelt å bruke og som ser bra ut for en rekke type brukere, så de ikke lenger trenger å velge mellom å se bra ut og å høres bra ut. Kompatibiliteten med videokonferanseplattformer og muligheten til å pushe oppdateringer gjennom Logi Tune og Logitech Sync, legger mindre press på IT og mindre trykk på help desken.

Bærekraft

Brio 500-serien og Zone Vibe-hodetelefonene er sertifisert karbonnøytrale, noe som betyr at karbonavtrykket fra produktene er redusert til null gjennom Logitechs karbonprosjekt. Plastdelen i Brio 500 inneholder redusert plass, nærmere bestem 68 prosent i grafitt og 54 prosent i off-white og rose. Zone Vibe er laget med minimum 25 prosent resirkulert plast.

Begge produktfamiliene er pakket i papir som kommer fra FSC-sertifiserte skoger og andre kontrollerte kilder.

Low_Resolution_JPG-Zone Vibe 100 Hero Product KV 0614

Pris og tilgjengelighet

Brio 500-webkameraserien og Zone Vibe 100- og 125-hodetelefoner blir tilgjengelige på logitech.com globalt i september 2022, og hos andre globale forhandlere. Zone Vibe Wireless-hodetelefoner vil være tilgjengelige i desember. Utsalgsprisen for Brio 500 webkameraene er 1499 kr, mens den for Zone Vibe 100 er 1199, Zone Vibe 125 1199, og Zone Vibe Wireless 1399 kr.

Logitech hjelper alle mennesker å følge lidenskapen deres ved å designe opplevelser så alle kan skape, oppnå og kose seg mer. Logitech designer og skaper produkter som fører folk sammen gjennom databehandling, gaming, video, streaming og skaping, og musikk. Logitechs merkevarer inkluderer Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Streamlabs, Blue Microphones og Ultimate Ears. Logitech International ble grunnlagt i 1981, og er et sveitsisk børsnotert selskap med hovedkvarter i Lausanne i Sveits, som er listet på SIX Swiss Exchange (LOGN) og Nasdaq Global Select Market (LOGI). Du finner Logitech på www.logitech.com, selskapets blogg eller @Logitech.

Logitech og andre Logitech-varemerker er registrert under Logitech Europe S.A og/eller deres deres tilknyttede selskaper i USA og andre land. Alle andre varemerker er deres respektive eieres eiendom. For mer informasjon om Logitech og deres produkter, besøk selskapets nettside på www.logitech.com.